Permalänk

Kan varmt rekommendera The Secret World. Väldigt mysig setting och roligt att levla!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ueix:

Jag lirade Wildstar vid launch. Saken är att dom flesta MMORPG spel är så jävla tråkiga att lira själv. Köpte speltid till Wildstar idag faktiskt och började lvla upp en gammal stalker. Wildstars gameplay är nice. Men som sagt inget MMORPG spel är roligt att lira själv SÅ därför ska du skaffa det och lira med mig!

Jag älskade wildstar när jag köpte det dag ett. Och jag vill verkligen lira! Tyvärr var jag själv samt att jag började universitet den hösten. Kände att det mmo tar för mycket tid om man vill åstadkomma något!

Hann levla till 50 och köra lite dungeons iaf! Skoj när man hamnar med personer som accepterar att spelet kan vara svårt. Drygt med de personer som tror att dungeons ska vara som i wow i slutet av en expansion.

Det var ett spel jag verkligen ville lägga ner tid på dock! Combatsystemet är riktigt skoj!

Permalänk
Medlem

Guild wars 2 nu när det nya expansionen kommer!

Visa signatur

CPU: I5 4690K @ 4.8GHZ Vcore 1,32 Temp max load: 76c | KYLARE: Phanteks PH-TC14PE MODERKORT: ASUS Z97-A | PSU: FSP Hyper 700W
MINNE:16GB HyperX Black @ 1866mhz |SSD: PNY Optima 240 GB
GRAFIK KORT: Gigabyte 970 GTX WFx3 | BURK: Phanteks Enthoo Pro, windowed edition
Ja jag vet att jag särskriver och jag skyller på engelskan!

Permalänk
Medlem

Eviga problemet, vad ska man spela....

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Skrivet av Cyberz:

Eviga problemet, vad ska man spela....

Kört ESO varje kväll sedan någon vecka och verkligen lyckats komma in i det (skaffade det redan vid release). Jag tar det verkligen lugnt och lyssnar på allt som sägs när man får/lämnar quests. Kollar noga innan jag väljer vilka skills jag ska lägga points på och försöker att njuta av omgivningarna.

Det är som att läsa en bokserie där man drar ett kapitel innan läggdax varje kväll. Är med i några traiding guilds (craftar inte utan säljer allt jag lootar/samlar) och svenska Friskyttarna.

Är man ute efter lite myspys så är ESO ett bra alternativ.

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|

Permalänk
Medlem
Skrivet av teanox:

Hej, som namnet säger letar jag efter ett nytt mmo, p2p helst, funderat lite över wildstar man har inte hittat någon info hurvidas spelet är för tillfället.

Har spelat wow, runt sju - åtta år tills jag slutade nu i MoP, testade swtor i runt ett år men tröttna, också spelat EVE i ett par år men tröttnat där med :/ tips på spel som kan vara värda att testa tack på förhand!.

Dold text

Jag tycker att MMOs är riktigt tråkigt att spela ensam. Man behöver en vän eller bekanta att spela med. Jag är sugen på att testa wildstar men jag har ingen att spela med så då skippar jag den idén! Du kanske känner samma?

Visa signatur

Ryzen 7 3700X | MSI B550 Tomahawk MAG | 3600mhz DDR4 | RTX 3070 | EVGA G2 Supernova 750W | Phanteks Enthoo Pro M

Permalänk
Geeks Gaming

Jag skulle säga Guild wars 2. Är inte jätte mycket för mmorpg spel där av guild wars 2... betala en gång typ 200kr nu och sen kunna spela när jag vill och hur mycket jag än vill.

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem

Typiskt att du missade Guild Wars 2 som såldes för 10$ i helgen men det är lätt värt att köpa andå för det är det bästa spelet på MMO marknaden.

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D | Noctua NH-U12A | ASUS ROG CROSSHAIR X670E HERO | G.Skill Trident Z5 Neo
DDR5-6000 2x16GB | ROG Strix GeForce RTX 4090 24GB | Samsung 990 PRO 2x2TB | Corsair HX1000i | Fractal Design North | LG 38" 21:9 UltraGear

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Älskar Entropia Universe! Det ända spel jag har spelet över en längre tid ( över 10 år nu). Kan rekommendera om du vill pröva något unikt och mer vuxet spel.