Cyanogenmod - "Ignorera medelanden som detta"

Permalänk
Medlem

Cyanogenmod - "Ignorera medelanden som detta"

Eller "Ignore messages like this". En väldigt bra funktion som låter dig ta bort vissa notifikationer från att ploppa upp i notifikationsfönstret. Nu är dock det stora problemet att fingret slant på skärmen och jag råkade gömma en notifikation jag verkligen inte vill ska försvinna.

Hur återställer jag dessa? Att ominstallera programmet i fråga hjälpte inte.

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem

Du går väl antagligen in i cyanogenmods menyer, för visst finns det väl såna? Nånstans lär väl en lista finnas med valda ignoreringar.
Kommer inte ihåg så väl själv hur det så ut i interfacet, provade cyanogen för nåt år sen, men körde sen på CarbonRom själv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tommy:

Du går väl antagligen in i cyanogenmods menyer, för visst finns det väl såna? Nånstans lär väl en lista finnas med valda ignoreringar.
Kommer inte ihåg så väl själv hur det så ut i interfacet, provade cyanogen för nåt år sen, men körde sen på CarbonRom själv.

Har sökt runt lite men hittar inget själv. Det rör sig om en OnePlus One, så Cyanogen kom förinstallerat.

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem
Skrivet av NodCommander:

Har sökt runt lite men hittar inget själv. Det rör sig om en OnePlus One, så Cyanogen kom förinstallerat.

Inställningar\Appar\Välj din app\Visa meddelanden

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem

Finns under settings/Privacy/Filter notification

Permalänk
Medlem
Skrivet av LemonIllusion:

Inställningar\Appar\Välj din app\Visa meddelanden

Någon "Appar" meny finns inte.

Skrivet av larkan:

Finns under settings/Privacy/Filter notification

AHA! Där var den! Tack så väldigt mycket, höll på att bli tokig! Konstigt meny att gömma det under...

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841