Permalänk
Medlem

tattoo program

hej swec, jag är ute efter ett program som jag kan ha en 3d modell och sedan "exportera" bilder som man sedan kan placera ut.. så jag kan se var tatueringarna ska sitta och vilken storlek så man kan planera sina gaddar har en del gaddar som ska gaddas

tack // toad

Visa signatur

CPU: i7 9700k GHz |GPU:GTX 2070 ROG |Moderkort: ASUS ROG Strix Z390-F |Kylning: Corsair H115i PRO |RAM: Corsair ddr4 32GB 3000 mhz |SSD:m.2 90 evo plus |OS: windows 10 Pro
Online:| Overwatch(master) | CS:GO | APEX | VR-SPEL | PUBG |
Bredband | Fraktfritt Inet | hemsida| swec bb-koder

Permalänk
Medlem

Skulle tro att det är enklast om du importerar en tatuering till en bild genom photoshop :'P

Visa signatur

I5-4460, R9:280X OC, B600W, 8gb HyperX och 120gb SSD/500GB WDBLUE

X5460@3.8ghz, GTX660, CMb600W, 4gb ddr2, XFX nForce 780i sli

Permalänk
Medlem
Skrivet av HypnoToad420:

hej swec, jag är ute efter ett program som jag kan ha en 3d modell och sedan "exportera" bilder som man sedan kan placera ut.. så jag kan se var tatueringarna ska sitta och vilken storlek så man kan planera sina gaddar har en del gaddar som ska gaddas

tack // toad

photoshop--> importera tatuering --> markera och ta bort allt överflödigt (det som inte ska vara med) --> flytta lagret till bilden på dig. Placera ut och sänk opacitet till kanske 75% och kanske lite blur

Visa signatur

Köp ny mus för 800:- JA, du kommer bli GRYM på cs och sätta huvudskott hela tiden. Du får heller ALDRIG ont i leder.
Eller är det bara så att e-pen*** förlängs om du har en dyrare mus?

Permalänk
Medlem

Ska du skapa egna tatueringar?
Inkscape är ett bra program för göra tatueringar/vectorgrafik

Lägg in bilden i photoshop, en bild på dig. Lägg bilden över området och välj lagerinställning "overlay"
Bör fungera.. tror inte du hittar något program byggt för detta, verkligen inte. Är väldigt enkelt att göra det.

Alternativt, använd GIMP, gratis bildprogram.

Visa signatur

Canon 70D | 2x Dell Ultrasharp 24" | Ryzen 3700X | 32B | GTX 1080Ti