Permalänk

Minecraft spelare sökes till realm

Tjena! Jag och ett par polare startade en minecraftrealm för ett antal veckor sedan. Det skulle vara roligt om lite fler spelare ville joina då vi har ganska många platser kvar på listan. Så om du vill vara med och spela så skriv en liten presentation om dig själv+ nickname så kanske jag invitar dig

Permalänk
Medlem

Tjena jag och en polare som är 25 år gamla skulle vilja ha en soft server och spela på. Har själv haft många Minecraft serverar och Dayz serverar här på Swec men har inte längre tid att hosta. Så därför vore trevligt om vi fick spela på er realm.

Nicknames: Stoltish och Byggare_bengt

Visa signatur

För er som är nyfikna på vad jag styr med när jag inte är vid datorn och är med min sambo: https://www.youtube.com/watch?v=T5JfkDbtBTA&t=916s

Permalänk

Sådär ni är båda invitade nu

Permalänk
Medlem

Tja!

Är 29år och spelar på några servrar dock är det bara jag som spelar där, hade vart roligt att spela på en server som är inte mer fart i.

nick: PreLotuz

Permalänk
Medlem

Tja, 20 år och trött på att lira på tomma servrar. Lirat en hel del, slutat en hel del gånger, men tröttnat på det mesta nu och blivit sugen på Minecraft igen!

Nick: Ecual

Visa signatur

-

Permalänk
Medlem

Hej!

Är 22 år gammal och har lirat en hel del själv, vill joina en server där man kan skapa städer och liknande system och slippa kidz!

Nick: BaconFred

Visa signatur

Prylhögen: Nexus 7, iPhone 5, MBPr 2013

Permalänk
Medlem

Hejsan!

Är 24 år gammal och intresserad att att spela med er. Hade en egen vanilla server i höstas men tröttnade på att hålla i allting.

Gillar vanilla survival så är eran realm det så är jag väldigt gärna med!

Nick: Strumpa

Mvh

Visa signatur

Intel i7 2600k @ 4.4Ghz | Palit GTX 1060 3GB | Asus Maximus IV Extreme P67 | Corsair Vengeance 16Gb | Corsair AX 850W 80+ Gold

Permalänk

Realm server

Tjena.

Jag sökte runt på nätet för att hitta just en sån här server.
Jag är 46 (ja jisses!) och har spelat i ca. 3 år. Jag skulle gärna vilja vara med om det är en vanilla server liknande Mindcrack eller Hermitcraft.
Jag suger på redstone, men gillar att bygga i övrigt.
Det skulle vara kul om man kunde köra UHC nån gång.

Nick Furenius_Stars

Permalänk
Medlem

Tja

Jag har spelat mc i typ 2.5 år nu o har inte hittat någon trevlig multiplayer server på över ett år så jag skulle gärna komma in.
Jag är 15 vårar nu o är en kille

mitt nick är blingan

Permalänk

Tjenare

Jag har spelat mc 3-4 år (Inte spelat på ett tag men laddade ner det igen när jag skaffade mig en surface pro) och vore skönt att spela på en svensk server och bara ta det lugnt är själv 14 år o kille mitt nick e ShatteredXs

Visa signatur

Gaming/Allround Dator: I7 4790k, Gigabyte windforce 3X 2gb GTX 760, CX500, H440, MSI Z97 Gaming 5, Hyper 212 Evo
Laptop 1. Asus k73e: intel core i5 2410m HD3000 bästa laptopen jag haft/använt synd bara att den börjar visa 4 år av släpandes till kompisar :(
Laptop 2. EN TV43CM: A6-4400m Platta: Surface pro 1

Permalänk

Yo, 16 bast. Skulle vara nice att ha nån chill server att lira på, inte lirat på ett tag men skulle vara kul att lira igen nick : tjollerhagman

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5 GPU: MSI GeForce GTX 970 4GB GDDR5 CPU: Intel Core I7 6700k @ 4.5GHz PSU: Corsair RM650X GoldSSD: Samsung 850 Evo 120 GB HDD: Seagate Barracuda 2TB MoBo: MSI 970A-G43 RAM: HyperX Fury DDR4 2400MHz 16GBOS: Win 10 Pro

Permalänk
Moderator
Moderator

Då TS har slutat med Minecraft är tråden inte aktuell längre.

*Tråd låst.*

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.