Asus ROG Maximus VI Impact mITX

Permalänk
Medlem

Hej

Lägger ut annons igen eftersom förre köparen drog sig ur.
Väldigt gott skick, och med en bra CPU klockar det rätt högt. Fick upp både min 4770k och G3258 över 5GHz på det. All hantering av moderkortet har gjorts med ESD band och utan fleecetofflorna. Inköpt i Jan 2014.

Nackdelarna är att det är köpt utomlands, men kvitto och garanti finns. Sedan har jag inga lådor kvar, eller sådant som kom i lådan då det inte fick plats i väskorna på väg hem. Men tex Wifi och Ljud samt I/O skölden sitter på moderkortet.

Budgivningen startar på: 1000Kr.
De ligger på ca 2000kr nya idag, så jag tycker att det är rimligt att budgivningen börjar där.
Är på jakt efter vattenkylningsgrejer så D5pump med Reskombo topp, EK vatten block till CPU/GPU(Fullcover). Helst acetal(svarta). Är det byte

Upphämtning prioriteras, skickas det så står eventuell köpare för frakt. Rör mig rätt mycket runt i västra Götaland genom jobbet och spenderar oftast helgerna i norra Skåne.
Så skulle kunna mötas någonstans. Ska det skickas, görs det mot förskottsbetalning via swish.

Visa signatur

Node 804 | CPU: i7 4770k | RAM: Corsair vengeance LP 16gb | GPU: MSI GTX 780 SLi | MB: ROG Maximus VII Gene |
Node 304 | CPU: G3258 | RAM: HyperX 8gb | GPU: Nvidia GTX Asus 750Ti | MB: MSI Z97i-AC |

Permalänk
Medlem

I vilket land är det köpt?

Visa signatur

CPU 1700@4GHZ | MB MSI x370 Gaming Pro Carbon | GPU AMD Vega 64 | RAM G.skill FlareX DDR4 @3466MHZ 16GB PSU Corsair AX1200i | SSD Samsung 960 EVO 512GB | | Monitor Acer Predator XZ321QU| Mouse Razer deathadder | Keyboard Corsair Gaming K70 RGB | Headset Sennheiser game one.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jays_swe:

I vilket land är det köpt?

Ryssland, bodde där när jag köpte det. Men som sagt, kvitto och garanti finns fortfarande. (Har skickat grejer direkt till Asus och MSI på RMA med grejer köpta i Ryssland från Sverige) Det är därför det är lite billigare. Kollade Ebay tex och där går de för 1500kr från USA, så tänkte att 1000kr var rimligt att starta budgivningen på.

Visa signatur

Node 804 | CPU: i7 4770k | RAM: Corsair vengeance LP 16gb | GPU: MSI GTX 780 SLi | MB: ROG Maximus VII Gene |
Node 304 | CPU: G3258 | RAM: HyperX 8gb | GPU: Nvidia GTX Asus 750Ti | MB: MSI Z97i-AC |

Permalänk
Medlem

kan du tänka dig ett byte? är du intresserad av retro konsoler ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Miggachu:

kan du tänka dig ett byte? är du intresserad av retro konsoler ?

Tyvärr inte, det är pengar eller som jag skrev i annonsen, vattenblock till Gtx 780, respump combo med D5 pump som jag är intresserad av att byta till i såfall.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Lägger ett bud på 1000kr inkl frakten om det nu är så att det finns kvitto på kortet.

Visa signatur

CPU 1700@4GHZ | MB MSI x370 Gaming Pro Carbon | GPU AMD Vega 64 | RAM G.skill FlareX DDR4 @3466MHZ 16GB PSU Corsair AX1200i | SSD Samsung 960 EVO 512GB | | Monitor Acer Predator XZ321QU| Mouse Razer deathadder | Keyboard Corsair Gaming K70 RGB | Headset Sennheiser game one.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jays_swe:

Lägger ett bud på 1000kr inkl frakten om det nu är så att det finns kvitto på kortet.

Kvitto finns, men som sagt till den ryska butiken. Du har ledande bud, eventuell så har jag en via PM som är villig att byta mot de vattenkylnings grejerna jag eftersöker. Hittade även garantibrevet från butik.

Visa signatur