Inte spelat på flera år, börja igen?

Permalänk

Inte spelat på flera år, börja igen?

Hej!
Jag har alltid väntat på att wow ska införa att man kan köpa speltid mot guld, det kan man ju äntligen nu!
Dock är jag inte sugen på att slänga iväg en 100kr för att starta första månaden, eftersom jag inte kan använda AH när jag inte har någon speltid.

Är det någon som vet om det finns typ nån invite eller något så jag kan få någon dag gratis att testa spelet?
Kommer ihåg att min kompis fick TBC OCH lich king helt gratis och 10 dagar helt gratis att testa för att "vi saknar dig kom tillbaka" men jag kan inte hitta något sånt och undrar om ni vet något sånt finns längre?

Permalänk
Medlem
Skrivet av fredrikkarlsson:

Hej!
Jag har alltid väntat på att wow ska införa att man kan köpa speltid mot guld, det kan man ju äntligen nu!
Dock är jag inte sugen på att slänga iväg en 100kr för att starta första månaden, eftersom jag inte kan använda AH när jag inte har någon speltid.

Är det någon som vet om det finns typ nån invite eller något så jag kan få någon dag gratis att testa spelet?
Kommer ihåg att min kompis fick TBC OCH lich king helt gratis och 10 dagar helt gratis att testa för att "vi saknar dig kom tillbaka" men jag kan inte hitta något sånt och undrar om ni vet något sånt finns längre?

om du loggar in på din blizzardsida har du inte en sån där resurecting scroll eller om nån kompis har nåt liknande som de kan skicka från sin sida, en sån hade jag liggandes iaf på 7 dagar för typ ett år sen.

Visa signatur

BlackJava - Svart bälte i kundkorg ;) :P

Permalänk
Medlem

Du kan spela gratis på hur många gubbar som helst upp till lvl 20.

Permalänk
Medlem

Du kan fortfarande logga in på ditt konto och spela på alla karaktärer som är lvl 20 eller under, till och med skapa en ny och testa runt lite.

Sen ute i karaktärsmenyn finns det en knapp där du kan trycka för att återaktivera kontot med hjälp av ingame guld eller vanliga pengar.
Går inte att missa Installera och testa så får du se!

Lycka till!