Permalänk
Medlem

The Black Box - Genom åren

Foton på burken min genom tiden. Helhetsfoton endast, där man ser en stor utveckling under åren som gått. Jag har självklart haft ännu äldre saker, men dessa foton är från den tiden jag började ta foton för att ha till SweClockers!

Man kan se att i början var det verkligen ingen kärlek till utseendet på insidan direkt! Jag ler när jag ser de äldsta bilderna.

Det egentliga syftet med albumet är att visa hur saker evolveras med tiden, där erfarenhet och kunskap växer.

Ändringar som skett:

• Nya chassin

• Nya komponenter

• Snyggare kabeldragning

Mitt första album The Black Box

/zipmiX

Besök galleriet här

Visa signatur

i7-10700K 5Ghz OC / 32GB 3600Mhz / RTX 4070 Ti // OnePlus 8T
Dark mode everything √

Permalänk
Medlem

@zipmiX: Inte helt säker men jag tror att du bara behöver en av crossfire anslutningarna!

Visa signatur

Intel i5 4670k , Asus ROG maximus Gene VII , Sapphire R9 290 Tri-x, Samsung 840 evo 128gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av djnaden:

@zipmiX: Inte helt säker men jag tror att du bara behöver en av crossfire anslutningarna!

SLI Jo jag vet, jag har det bara för jag tycker det ser snyggare ut med två. En personlig touch.

Visa signatur

Dark mode everything √

Permalänk
Avstängd

Är det pci-e x1 på ljudkortet? Om så varför sätter du det inte längs upp? kan tänka mig att du får otroligt högre temp på det övre grafikkortet?

Visa signatur

[I7 9700k] [Asus rog strix z390-f gaming] [2x8GB DDR4 3200MHz CL14 Flare X] [Msi rtx 2070 super gaming x trio] [Corsair RM850X 850W v2] [Samsung 970 EVO Plus 500GB
] [Noctua nh-d14] [Asus Xonar Essence STX] [fractal design define s] [Windows 10 pro x64]

Permalänk
Medlem
Skrivet av robalm:

Är det pci-e x1 på ljudkortet? Om så varför sätter du det inte längs upp? kan tänka mig att du får otroligt högre temp på det övre grafikkortet?

Det är för långt, det slår i mina ramminnen Har självklart försökt hitta en annan lösning. Får se hur det blir i framtiden! Tempen blir ungeför 10-12c högre på det kortet, ja, men det blir alltid högre temp på det övre kortet. Möjligen inte om man har kort som blåser ut bak (jag vet inte), men även när jag inte hade ljudkortet imellan blev det högre temp eftersom värmen stiger.

Visa signatur

Dark mode everything √

Permalänk
Medlem
Skrivet av zipmiX:

SLI Jo jag vet, jag har det bara för jag tycker det ser snyggare ut med två. En personlig touch.

Juste fan... Blandar typ alltid ihop dem

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel i5 4670k , Asus ROG maximus Gene VII , Sapphire R9 290 Tri-x, Samsung 840 evo 128gb