Konstanta blåskärmar som aldrig avslutas
Det är någonting som inte står rätt till med min dator och jag skulle verkligen behöva er hjälp med att lokalisera felet.
För några veckor sedan började blåskärmarna dyka upp då och då, inte speciellt ofta och sen för ett par dagar sedan kunde jag inte längre komma in i Windows. Startreparation initierades men kunde inte slutföras.

Det gick heller inte att åtgärda felet med systemåterställning. Jag ringde Inet och de trodde att det antingen berodde på minnet eller hårddisken.
Jag provade att ta ut minnena och byta plats på dem till ingen nytta. Tog sedan med SSD'n jag hade mitt operativsystem på till en vän och kopplade in den i hans dator för att se om jag kunde komma åt filerna, vilket jag kunde.
Jag tänkte då att det ändå måste vara något med disken, så jag beställde en ny SSD från Inet som jag stoppade i igår och installerade Windows 7 på.
Den kraschar nu konstant för minsta lilla och blåskärmarna kommer för jämnan.
Krasherna inträffar främst när jag använder Firefox, som nyss när jag skulle logga in här på forumet. Jag skrev in lösenordet och tryckte på knappen, då slutade firefox svara, jag tryckte på Ctrl+alt+del för att avsluta processen, vilket inte fungerar. Det går heller inte att starta om eller stänga av datorn. Jag måste alltid stänga av den på knappen.
Blåskärmarna är som sagt också frekventa och kan även dem bara lösas med en avstängning på knappen.

Efter bluecreen:

I datorn sitter 8 gig minne och tre diskar.
Den nya SSD'n på 250 gig med operativsystemet.
Den gamla SSD'n på 80 gig med gamla operativsystemet plus en massa program.
En mekanisk disk på 1 terrabyte med spel och mediafiler.
Kan det vara något skit på den gamla SSD'n som orsakar alla dessa problem? Känns inte så troligt då datorn rimligtvis borde jobba med den nya SSD'n där operativsystemet ligger.
Operativsystem: Microsoft Windows 7 64bit
Processor: Intel Core i7 CPU 860 @ 2.80 GHz
Processorkylare: Corsair Cooling Hydro H50CPU-kylare
Moderkort: MK Gigabyte GA-P55A-UD4ATX, S1156
Minne: 4x 2 GB Corsair DDR3 1333 MHz
Grafikkort: Asus GeForce GTX 780 DirectCU II OC HDMI DP 2xDVI 3GB
Hårddisk: Samsung SSD EVO 850-Series 250GB
SSD 80GB Intel X25-M G22,5-tum, 34nm
HD1TB Samsung SP SATA-27200RPM Spinpoint F3
Nätaggregat: Corsair HX 650W80+
Har ni någon teori?