Warner Bros Games säljstoppar trasigt Batman: Arkham Knight

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Death Star
Registrerad
Dec 2004
Skrivet av andreas_dock:

Värdet på spelet i Steam -pengar

Att få ett svar på min fråga?
Vad är det med attityden...?

Bra sätt att ge sin röst hörd mot dåliga releaser. Hoppas andra spel bolag lär sig

Lightsaber - Black armour - and balls!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2013

Det märks att det är "sommarlov" på SweClockers.

Det kan inte vara ett lätt jobb att porta ett konsollspel till PC om man inte får tillräckligt med tid och resurser. Ingen här (inte ens ungarna med sommarlov) har någon insyn i utvecklingen men det är högst troligt att utgivaren varit fullt medveten om portningens tillstånd när de släppte spelet. Så ska ni klaga på något så gör det på rätt instans.

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Linköping
Registrerad
Okt 2011
Skrivet av Rajat:

För folk var ju inkompetenta att hämta hem patcharna själva från den officiella sidan menar du? Då fick de ju skylla sig själva

Under tiden jag prenumererade på PC Gamer var internetanslutningar inte lika vanligt som idag precis. Och de som hade en var anslutna med uppringt internet. Så det fanns ju en anledning till att de skickade ut uppdateringar på CD-skivor.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrland
Registrerad
Aug 2002
Skrivet av andreas_dock:

Att få ett svar på min fråga?
Vad är det med attityden...?

Jag hoppas du är ironisk. Givetvis undrade jag vad du förväntar dig få genom att "refunda" ett spel du inte köpt!? Vill du ha en ny nyckel så du kan låsa upp spelet en gång till när det är fixat?

Det du skrev lät så pass flummigt att min attityd eventuellt dalade endel. Jag ber om ursäkt ifall du blev kränkt.

AMD Ryzen 7 3700X | Gigabyte X570 AORUS PRO | G.Skill 32GB DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo | MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X | Noctua NH-D9L | Seasonic FOCUS Plus 850W Gold | Fractal Design Define R6 | Acer Predator XB271HU

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Feb 2004

portas det än från 360/ps3? trodde alla gick på next gen som väll är utdött redan?:D

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2013
Skrivet av CsPri3st:

portas det än från 360/ps3? trodde alla gick på next gen som väll är utdött redan?:D

Det är väl portat från PS4? Eftersom det är en Dual Shock controller när man kollar button layout på PC. Brukar alltid vara en 360/One controller. Vettefan vad dom rökte när dom gjorde denna port..

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2012
Skrivet av Azlan1:

Det går endast att få tillbaks pengar om du köpt spelet på steam inte om du har fått/köpt spelet på andra platser

Greenmangaming har också öppnat för att anmäla en refund - finns på deras playfire blog med länk etc.

Man öppnar en ticket - och other - refund.

Jag har gjort det och har min request är under bearbetning.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Upplands Väsby
Registrerad
Apr 2010
Skrivet av andreas_dock:

Jo, men du har ju inte betalat de pengarna... Så du kan inte "få tillbaka" dem.

Som sagt, är ju bara att du sitter och håller på spelet tills de patchat det och sedan glatt spelar det. Finns säkert nåt du kan lira sålänge!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Varberg
Registrerad
Jan 2002
Skrivet av M-atri-X:

Jag hoppas du är ironisk. Givetvis undrade jag vad du förväntar dig få genom att "refunda" ett spel du inte köpt!? Vill du ha en ny nyckel så du kan låsa upp spelet en gång till när det är fixat?

Det du skrev lät så pass flummigt att min attityd eventuellt dalade endel. Jag ber om ursäkt ifall du blev kränkt.

Jag förstår hur du tänker, och jag kanske inte direkt var utförligt i vad jag skrev heller...

Om jag köpt detta spel med ett grafikkort så förväntar jag ju mig att kunna spela det nu, och inte om ett tag när det är lagat.
Då kan jag ju anse att jag borde ha rätt till steam-pengar, eller ett annat spel - som aktuell kompensation istället.

Vill inte ha batman om det bara är trasigt ändå.

Det var så jag MENADE, men inte så jag formulerade mig.. ber om ursäkt för det.

Nu är vi glada igen
Fredag juh!

Citera eller Svara för respons! •
Pixel Artist - Öppen för förslag på beställningsjobb! PM'a mig. • Mer på Instagram
YouTube - Gör lite såsaker här ibland, unboxing, drönar/go-pro saker och dyl. •

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Östersund
Registrerad
Apr 2005
Skrivet av Sebastian V:

Här gjorde jag det på PS4.
Alltså Jesus måste verkligen bringa turen till mig som fick det på en bra portad plattform.

Funderar nästan med på att köpa det till Ps4an

Mobo:ASUS ROG strix Z370-H CPU:Intel Core i7 8700k@4.7Ghz Ram: Corsair 16GB 3200MHz GPU: Nvidia Msi DUKE 2080 Chassi: Fractal Design Define R6 Kylning: Noctua NHD15, PSU:Corsair TX850 SSD: Samsung 860 EVO 500GB Monitor:Asus 27" ROG Swift PG279Q

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Dec 2011

Fattar inte vad problemet är funkar perfekt för mig bara att jag har 1 fps...

Ny dator Lexius signatur 2019 edition Ryzen 7 2700X@4.1ghz auto oc/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2800mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Oneplus 5T

Trädvy Permalänk
Testpilot
Plats
Norrköping
Registrerad
Sep 2002
Skrivet av tjobbo:

Funderar nästan med på att köpa det till Ps4an

Jag hittade förhandbokningsversionen på Mediamarkt så jag fick med Harley Quinn-delen trots att jag köpte efter release, trevligt om man som sagt som jag lämnat tillbaka PC-versionen och trott att man gått miste om förbokningserbjudandet.

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 8GB][Gigabyte GeForce GTX 970 G1 Gaming]

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2012

Bah hur långt kommer det ta innan dom fixar spelet?