SweClockers drop!
Permalänk
Medlem

Drivrutin till moderkort

Hej har ett moderkort ASUS P5P43TD Pro i en dator som jag behöver installera men har inte drivrutinskivan kvar och hittar ingen drivrutin på nätet. Kan jag få hjälp att hitta?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Visa signatur

Det är bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli det.

Permalänk
Medlem

Sökte på "ASUS P5P43TD Pro" på google det här va de första som kom upp på google:
www.asus.com/se/Motherboards/P5P43TD_PRO/HelpDesk_Download/

Visa signatur

Stationär 1: I7 3770K 4,5Ghz | Corsair H100I|Sapphire 7970|Asus P67 Sabertooth|Corsair Vengeance 16GB|XFX 750W|Samsung 840 PRO 256GB| Corsair Obsidian 650D|
Stationär 2: I7 4790K|Corsair H60|Asus STRIX 970|Asus Maximus VI Impact|Kingston Savage 16GB 2400Mhz|Fractal Design Integra M 650W|Samsung 850 EVO 250GB|Fractal Design Node 304|

Permalänk
Medlem
Skrivet av BaZZe:

Sökte på "ASUS P5P43TD Pro" på google det här va de första som kom upp på google:
www.asus.com/se/Motherboards/P5P43TD_PRO/HelpDesk_Download/

Ingen av drivrutinerna man laddar ner där funkar. Behöver bara internet åtkomst så kan jag söka alla drivrutiner med ett program.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arvsent:

Ingen av drivrutinerna man laddar ner där funkar. Behöver bara internet åtkomst så kan jag söka alla drivrutiner med ett program.

Det låter ju väldigt konstigt det är väll klart dom ska fungera annars gör du väll något fel det är ju officiella drivrutiner från tillverkarens hemsida, dom lägger ju inte ut drivrutiner där som inte fungerar.

Har aldrig någonsin när jag arbetat sökt drivrutiner med ett program har alltid laddat ner dom från moderkorts tillverkarens hemsida och har aldrig om vid fåtal tillfällen haft problem med dom.

Somsagt dom drivrutiner som finns där ska ju fungera och ska bara va att ladda ner det du behöver dvs:
Chipset,audio och lan sen grafikdrivrutiner får du ladda ner separat beroende på vad för grafikkort du har.

Visa signatur

Stationär 1: I7 3770K 4,5Ghz | Corsair H100I|Sapphire 7970|Asus P67 Sabertooth|Corsair Vengeance 16GB|XFX 750W|Samsung 840 PRO 256GB| Corsair Obsidian 650D|
Stationär 2: I7 4790K|Corsair H60|Asus STRIX 970|Asus Maximus VI Impact|Kingston Savage 16GB 2400Mhz|Fractal Design Integra M 650W|Samsung 850 EVO 250GB|Fractal Design Node 304|