Permalänk
Medlem

Jedi Knight: Jedi Outcast författade jag spelguider till för en herrans massa år sen, till jediknight.org(.net?). Guiderna är borta med vinden men kvar är en gamer som undrar om spelet är lika bra som han minns, och om han fortfarande kan duellera...

Permalänk

Deus Ex: Human Revolution - Director's Cut

Hej. Jag tar väldigt gärna nyckeln till Deus Ex: Human Revolution - Director's Cut. Har den första som kom ut för många år sedan Men, har tyvärr ekonomi att köpa spel för tillfället.
Mvh // Kenneth

Permalänk

För tre år sen såg jag Legend of Grimmrock för första gången. Jag avgudade soundtracket och har alltid velat ha det. Trots detta har jag aldrig tagit inititiativet att köpa det, vilket jag ångrar varje dag som går. Därför skulle jag bli alldeles överlycklig om TS skulle skänka nyckeln till mig. Jag tackar om TS tog sig tid att ens läsa mitt inlägg

Permalänk
Medlem

Snällt av dig, KUDOS! Undrar om du har kvar Dreamcast Collection? Det vore inte helt fel!

Visa signatur

PC1: P600s |ROG Z790-F Wi-Fi |14700KF |RTX4090 Aorus Master
PC2: H440W |H80i |i7 8770K 5GHz |RTX3070
PC3: Void X |i5 10400f |GTX3090 Super
VR: Valve Index |Oculus Quest 2 256GB
Konsol Setup: LG OLED77CX |Xbox Series X |Playstation 5

Permalänk
Medlem

Tackar för Tomb Raider Ska testat snarast! 2.4mb/s!

Permalänk

Tar gärna Dreamcast Collection

Permalänk

Skulle gärna ha den där Dead Space 2 nyckeln, tack i förhand
P.S: Kudos till dig för att ge bort spelnycklar.

Visa signatur

Burken: Intel Core i7 4790K, EVGA GeForce GTX 970 4GB SSC ACX 2.0+, Gigabyte Z97 HD3 (Rev 2.0), EVGA SuperNOVA 750G2, Samsung 830 Pro Series 128GB, Samsung 850 EVO 500GB, 2TB WD Black, Fractal Design Define R5 Titanium, Noctua NH-U9S.
Mina redskap: BenQ 24-tums XL2411T, Dell U2412M, Razer Mamba Tournament Edition, Razer BlackWidow Chroma,
Luren: iPhone 5S 32GB

Permalänk

Farming World

Så min dotter kan prova ett "eget" spel.

Permalänk
Medlem

Jag tar väldigt gärna ha Rescue :), kanske iallafall en liten chans att få återuppleva barndomsdrömmen som brandman! Plånboken tillåter tyvärr inte spelinköp för tillfället! : )

Permalänk
Medlem

Tack ska du ha för Dreamcast Collection! ^_^

Visa signatur

PC1: P600s |ROG Z790-F Wi-Fi |14700KF |RTX4090 Aorus Master
PC2: H440W |H80i |i7 8770K 5GHz |RTX3070
PC3: Void X |i5 10400f |GTX3090 Super
VR: Valve Index |Oculus Quest 2 256GB
Konsol Setup: LG OLED77CX |Xbox Series X |Playstation 5

Permalänk
Medlem

Behöver ingenting, snällt gjort!

Permalänk
Medlem

Behöver inget heller, men vill ändå tacka för din generositet! Snällt gjort!

Permalänk
Medlem

Om Star Wars Jedi Knight Dark Forces II finns kvar så hade jag gladeligen tagit emot nycklen. Det var det första Star Wars spelet jag någonsin spelade, troligtvis ett av de tio första datorspel som jag någonsin spelade. Hade varit väldigt kul att få återuppleva gamla barndomsminnen.

Permalänk
Medlem

Skulle gärna ta murdered: Soul Suspect, gillar detectivgrejer osm serier filmer böcker och nu vill jag testa på spel Sen är man ju en smålänning så snålheten hjälper inte Nej men jag vill även ha det då jag inte få köpa spel så ofta, endast när det är riktigt bra reaor, tex så är gta v pc det enda spel som ajg köpt nytt för fullpris. DU bestämmer vem som förtjänar det mest men det var min motivation. Tack för annons

Permalänk

Hejsan! Jag skulle gärna ta The Sims 3, om det är hela spelet och inte bara expansionspaketen. Flickvännen skulle uppskatta det.

Snällt att du ger iväg nycklar!

Edit: kom på att "Key" är nyckel till spelet *facepalm*

Permalänk
Medlem

Jag vill ha: Orcs Must Die 2 - Complete Pack

Jag hade velat ha detta för att kunna lira med mina polare som skaffade det när det fanns på Humble Bundle. Verkar kul co-op och ångrar mig att jag inte hoppade på Humble-paketet.

Visa signatur

Console: Xbox Series X TV: Samsung Q70T 4K 120HZ Headset: Turtle Beach Stealth 700 Gen 2

Permalänk

Tar gärna Thief vill gärna börja med ett nytt bra singleplayer spel:)

Permalänk
Medlem

jag skulle vilja ha Rescue - Everyday Heroes (U.S. Edition)

Permalänk
Medlem

Tar gärna Zoo Park

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | EVGA GeForce RTX 3080 10GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Strix B450-F Gaming | Corsair RM750X V2 | Crucial Ballistix Sport LT 3200MHz 16GB | Samsung 980 Pro 1TB | Crucial MX500 2TB | NZXT H500

Permalänk
Medlem
Skrivet av seraj5:

Skulle gärna ta murdered: Soul Suspect, gillar detectivgrejer osm serier filmer böcker och nu vill jag testa på spel Sen är man ju en smålänning så snålheten hjälper inte Nej men jag vill även ha det då jag inte få köpa spel så ofta, endast när det är riktigt bra reaor, tex så är gta v pc det enda spel som ajg köpt nytt för fullpris. DU bestämmer vem som förtjänar det mest men det var min motivation. Tack för annons

Skrivet av metkrokej:

Hejsan! Jag skulle gärna ta The Sims 3, om det är hela spelet och inte bara expansionspaketen. Flickvännen skulle uppskatta det.

Snällt att du ger iväg nycklar!

Edit: kom på att "Key" är nyckel till spelet *facepalm*

Skrivet av GizZm0:

Jag vill ha: Orcs Must Die 2 - Complete Pack

Jag hade velat ha detta för att kunna lira med mina polare som skaffade det när det fanns på Humble Bundle. Verkar kul co-op och ångrar mig att jag inte hoppade på Humble-paketet.

Skrivet av Bloodsbane:

Tar gärna Thief vill gärna börja med ett nytt bra singleplayer spel:)

Skrivet av swe3633:

jag skulle vilja ha Rescue - Everyday Heroes (U.S. Edition)

Skrivet av Cenorida:

Tar gärna Zoo Park

Jag citerar mig själv:

Skriv i tråden vilken nyckel du vill ha och motivera

Om spelet finns kvar i forumtråden så finns det fortfarande chans att få!

Några av er har helt enkelt tyvärr varit sent ute, andra får jobba på sina motiveringar. Gör om gör rätt!

Permalänk
Medlem

Snällt av dig
Är lite sugen på Reus, men ge det till någon annan, jag har så många spel att lira redan ~~

Permalänk
Medlem

Star Wars Jedi Knight Dark Forces II

Har andra spelen men inte den här och tror att den här favorittröjan säger allt vad jag tycker om Star Wars

Permalänk

Jag tackar alldeles ödmjukast för legend of grimmrock

Permalänk
Medlem

Tackar för Dark Forces II till en Star Wars-nörd

Permalänk

Viking: Battle for Asgard
Till en fattig 2barns far hade gjort tillvaron lite roligare

Visa signatur

loydenboy

Permalänk

Hej skulle gärna ta emot sims 3 till min syster som är helt sims galen och som nyss fått sin första egna dator och skulle då älska att ha något mer änn lek och lär andra klass att spela

Visa signatur

Cpu: i7 6700k
Ram: 32gb
Moderkort: ASUS z170 Pro Gaming
Grafikkort: GeForce GTX 1070 SEA HAWK