Söker medlemmar till VoS (Vikings of Sweden)

Permalänk
Skrivet av Ca1P3:

The Smiley : vi kör den senaste men har inte hyrt någon server än för att jag inte ser någon aktivitet på hemsidan

Den senaste vad? Vanilla? FTB? Modsauce?

Permalänk
Medlem

Tramsigt namn ifall du frågar mig, men det gör nog ingen.
Hur som helst det jag vill säga är dock att du/ni måste se över bilderna ni har på eran sida. Ni kan inte bara plocka bilder från andra ställen hur som helst och använda dem som loggor och dylikt, t.ex så har ni title screen bilden från M&BW på framsidan. Ser extremt oproffsigt ut och ni kan hamna i trubbel även ifall risken är låg med tanke på era visningar/dag.

Inte menat i elak ton, utan mest för att hjälpa er.

Visa signatur

2600k @ STOCK <|> GTX 970 Omega!<|> Nån samsung 500gb ssd <|> 16 GB Kingston Hyper X <|> BenQ XL2420t
"Det finns inget skrot, bara gamla delar som kan användas på nya sätt" - Mulle Meck

Permalänk
Medlem
Skrivet av elklazor:

Tramsigt namn ifall du frågar mig, men det gör nog ingen.
Hur som helst det jag vill säga är dock att du/ni måste se över bilderna ni har på eran sida. Ni kan inte bara plocka bilder från andra ställen hur som helst och använda dem som loggor och dylikt, t.ex så har ni title screen bilden från M&BW på framsidan. Ser extremt oproffsigt ut och ni kan hamna i trubbel även ifall risken är låg med tanke på era visningar/dag.

Inte menat i elak ton, utan mest för att hjälpa er.

Förstår dig exakt men som du också skrev ser jag inget stort intresse på sidan utan mer här blir riktigt glad över att många vill va med men samtidigt lite tråkigt att där inte syns lika stort intresse på sidan så kommer nog lägga ner sidan och kanske bara öppna ett forum

Men tack ändå för att du vill hjälpa betyder mycket

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tjenare allihopa
Tänkte bara berätta att drömmen om VoS fortfarande lever vidare och det kommer bli av, det kan jag lova er
Måste bara få igång ett forum eller en hemsida, och är själv inte så speciellt bra på det så om där finns någon snäll själ som är intresserad av att bli en del av denna underbara familj och kan det här med att bygga hemsidor så kan ni gärna skicka ett meddelande till mig

Den eller dem som hjälper mig kommer få några extra förmåner inom communityn såklart får ni en slant för arbetet också, berättar mer i svars meddelandet som jag skickar

Ha det bra allihopa! hoppas att vi hörs av snart
Mvh
ZapboZ

Permalänk
Medlem

Är gärna med och har baskunskaper inom html/css

Skrivet av Ca1P3:

Tjenare allihopa
Tänkte bara berätta att drömmen om VoS fortfarande lever vidare och det kommer bli av, det kan jag lova er
Måste bara få igång ett forum eller en hemsida, och är själv inte så speciellt bra på det så om där finns någon snäll själ som är intresserad av att bli en del av denna underbara familj och kan det här med att bygga hemsidor så kan ni gärna skicka ett meddelande till mig

Den eller dem som hjälper mig kommer få några extra förmåner inom communityn såklart får ni en slant för arbetet också, berättar mer i svars meddelandet som jag skickar

Ha det bra allihopa! hoppas att vi hörs av snart
Mvh
ZapboZ

Hej, jag har baskunskaper inom html och css. Jag har även lekt runt lite i JavaScript. Är gärna med och sätter upp hemsidan men förvänta er inga stordåd. Jag är även gärna med och spelar. Spelar Cs : go, Minecraft och LoL. Jag är 15 år.

Permalänk
Medlem

Jag är gärna med!
Spelar:
Battlefield 4
Battlefield 3
CS:GO
Minecraft
Medal Of Honor Warfighter
Call Of Duty Black Ops
Warface

Origin: -SWE-zsebbez
Steam: zsebbez
Minecraft: zsebbez

15 år och aktiv både socialt och in-game

EDIT: La till användarnamn

Permalänk
Medlem

tjenare båda två av er det är super trevligt att ni båda vill spela med oss, men åldersgränsen är ju engeltligen 18 år men vi kan nog sänka den till 15 om man visar sig vara mogen nog att vara med

Kan meddela att vi snart har en minecraft server, och undrar om ni känner till några bra plugins vi ska använda och jag snackar med er alla då

Sidan dröjer lite till ska kontakta några proffs och höra vad det kostar att hyra dem för att fixa sidan

Permalänk
Medlem

Okej. Tack.

Permalänk
Medlem

Mogen är jag. Har själv en egen server, och kan varmt rekommendera LogBlock och LoginSecurity (om du ska köra offline-server).

Origin: -SWE-zsebbez
Steam: zsebbez
Minecraft: zsebbez

Permalänk
Medlem

Well, finns det någon hemsida? Teamspeak? Facebook sida?

Permalänk
Medlem
Skrivet av krilleoh:

Well, finns det någon hemsida? Teamspeak? Facebook sida?

Nä tyvärr finns det ingen sida eller teamspeal server än

Är inte så bra på att göra hemsidor så försöker leta reda på någon som skulle kunna tjäna en extra slant och göra sidan till mig och så fort sidan är uppe så lanserar jag också en teamspeak server och med hjälp av en annan kille en Minecraft server.

Men så länge det inte finns någon sida så existerar detta community bara i ens fantasi haha

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ca1P3:

Nä tyvärr finns det ingen sida eller teamspeal server än

Är inte så bra på att göra hemsidor så försöker leta reda på någon som skulle kunna tjäna en extra slant och göra sidan till mig och så fort sidan är uppe så lanserar jag också en teamspeak server och med hjälp av en annan kille en Minecraft server.

Men så länge det inte finns någon sida så existerar detta community bara i ens fantasi haha

Vem som helst kan fixa upp en hemsida med t.ex Wordpress. Finns även hosting som inte behöver kosta dig ett öre.

Permalänk
Medlem

Tänkte bara meddela er Alla att nu finns där en facebook sida för Vikings of Sweden VoS

Facebook sidan kommer fungera ungefär som en intresseanmälan, jag får se hur många som fortfarande är intresserade av att gå med i detta community och om där är tillräckligt många som går med på sidan och jag ser att folk verkligen vill detta så lovar jag er att jag kommer sparka igång sidan och en liten ide kommer bli till verklighet

Har lagt ut tre fösrlag på logo till Community, men det ser ni sen

www.facebook.com/vikingsosweden

Permalänk
Medlem

Hejsan! intresserad jag med, alltid gött o va viking kör BF4 (division 1 på skill, xp och fordon) cs:go (dubbelak), minecraft mods är alltid kul. Sen HoN(1700mmr) är ganska okej också. Kan få med 3 pers till

Visa signatur

Processor: Intel i5 760 4013.75 Mhz | Nätagg: Cooler master GX-550w | Grafikkort: Evga GTX 760 DCII | Ramminne: 8gb ram(Corsair XMS3 DDR3 1600mhz | SSD Intel 330 series 120gb | Chassi: Cooler Master C, 690 Midi tower | Moderkort: Asus P7P55D-E LX | Kylning Crosair Hydro H-60

Permalänk

Är det några som lirar bf4 i klanen ? i så fall har jag ett par som hänger på i så fall

Visa signatur

Fractal define R4 | Gigabyte z97x gaming 3 | Corsair Vengeance Pro Red 16GB 2133MHz | i7-4790k @ 4.8GHz | EVGA GeForce GTX970 SC ACX 2.0 4GB | EVGA SuperNOVA 850 G2 | CPU-kylning: Corsair H100i | Intel 530 Series 120GB X 2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av lillman89:

Är det några som lirar bf4 i klanen ? i så fall har jag ett par som hänger på i så fall

Skrivet av Zodiaz:

Hejsan! intresserad jag med, alltid gött o va viking kör BF4 (division 1 på skill, xp och fordon) cs:go (dubbelak), minecraft mods är alltid kul. Sen HoN(1700mmr) är ganska okej också. Kan få med 3 pers till

Tjenare både Lillman89 och Zodiaz ni är båda mycket välkomna till VoS.

det är riktig roligt varje gång någon ny vill vara med, men måste se mer aktivitet på facebook innan jag kan öppna upp portarna till allting

Permalänk
Medlem

Hur många är vi nu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av zsebbez:

Hur många är vi nu?

än sålänge är vi bara 2st som har gillat facebook sidan men om man kollar här på swec så verkar intresset vara hyfsat stort men vill se det intresset på facebook

Permalänk
Medlem

Vikings of Sweden är som VoS Inferia skrev tidigare en av Sveriges största klaner på Runescape, med ett medlemsantal på 100+

Vi skulle vara oerhört tacksamma om ni valde att döpa eran clan/community någonting helt annat

Vänliga hälsningar
VoS 90s

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

Det räcker med ett meddelande om att ni har samma namn.

Visa signatur

Meow

Permalänk
Medlem
Skrivet av VoS 90s:

Vikings of Sweden är som VoS Inferia skrev tidigare en av Sveriges största klaner på Runescape, med ett medlemsantal på 100+

Vi skulle vara oerhört tacksamma om ni valde att döpa eran clan/community någonting helt annat

Vänliga hälsningar
VoS 90s

Tjenare klanen existerar inte längre så ska be admin att ta bort tråden
Och Facebook sidan är borttagen

Permalänk
Medlem

fortfarande aktuellt?

Söker ni fortfarande?