Söker medlemmar till VoS (Vikings of Sweden)

Permalänk
Medlem

Söker medlemmar till VoS (Vikings of Sweden)

Tjenare allihopa tänkte bara berätta att jag har skapat en klan som heter VoS \Vikings of Sweden/.

Tänkte att klanen ska spela alla möjliga spel så det växer till ett community istället,

spelen jag funderat på att inrikta oss på nu i början är Minecraft,LoL,CoD AW,CS:GO och massa andra spel fast dem ligger under forum tråden övrigt!

Spelar inte själv lol men alla andra spel gör jag och om ni tycker det fattas något så säg till och skriv här om ni skulle tänka er vilja va med lovar er att vi kommer ha sjukt roligt och härliga speltimmar framför oss

Nu finns det även en Facebook sida som kommer fungera som en intresseanmälan men också som vår riktiga facebook sida läs mer om detta på facebook sidan

www.facebook.com/vikingsosweden

Hoppas vi hörs och ses och Happy Gaming till er alla !

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ca1P3:

Tjenare allihopa tänkte bara berätta att jag har skapat en klan som heter VoS \Vikings of Sweden/.

Tänkte att klanen ska spela alla möjliga spel så det växer till ett community istället,

spelen jag funderat på att inrikta oss på nu i början är Minecraft,LoL,CoD AW,BF4 och CS:GO

Spelar inte själv lol men alla andra spel gör jag och om ni tycker det fattas något så säg till och skriv här om ni skulle tänka er vilja va med lovar er att vi kommer ha sjukt roligt och härliga speltimmar framför oss

PS: När vi blivit några stycken ska jag fixa hemsida också

Hej då hoppas vi hörs

Jag är intresserad av att vara med och kan förmodligen fixa en kompis att bli det också, vi spelar dock lol och inte så mycket av de andra spelen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grey347:

Jag är intresserad av att vara med och kan förmodligen fixa en kompis att bli det också, vi spelar dock lol och inte så mycket av de andra spelen.

ja men välkomna ändå vet inte alls mycket om lol men om man kan ha klan eller nåt liknande så döp den till VoS och bjud in

Ska försöka få upp hemsidan så fort som möjligt så det blir lättare att komma igång och hitta VoS

Permalänk
Medlem

Jo men visst, spelar själv en del league så är gärna med och kör med folk.

Visa signatur

Ryzen 7 5800X3D | RX 7900 XT | OLED G6 G60SD

Permalänk
Medlem
Skrivet av LPG:

Jo men visst, spelar själv en del league så är gärna med och kör med folk.

Tack så mycket ni börjar det hända saker nu är ni 3st som spelar lol
Själv spelar jag det inte men har några polare som gör som jag tänkte bjuda in till community

Ska försöka fixa en hemsida nu i helgen

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

god kväll alla gamers !!

nu är vi 3st som spelar lol kommer bli 4 och kanske 5 imorgon

vi är 2st som spelar cod

och tråkigt nog bara en som spelar minecraft (jag själv) haha

Håller på att fixa med hemsida också, och tänkte hyra en mc server när vi är tillräckligt många men glad fredags natt på er allihopa !!
Och om ni som läser detta inte är med i Vikings of Sweden så välkomnar jag er med öppna armar och ber er att skriva vilka spel ni spelar och hur gamla ni är

kommer Ha Sweclockers öppet så länge som möjligt och kommer börja spela cod vid 01 om någon vill va med ha det

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ca1P3:

god kväll alla gamers !!

nu är vi 3st som spelar lol kommer bli 4 och kanske 5 imorgon

vi är 2st som spelar cod

och tråkigt nog bara en som spelar minecraft (jag själv) haha

Håller på att fixa med hemsida också, och tänkte hyra en mc server när vi är tillräckligt många men glad fredags natt på er allihopa !!
Och om ni som läser detta inte är med i Vikings of Sweden så välkomnar jag er med öppna armar och ber er att skriva vilka spel ni spelar och hur gamla ni är

kommer Ha Sweclockers öppet så länge som möjligt och kommer börja spela cod vid 01 om någon vill va med ha det

Jag är med! Spelar Cod. Vilket spelar ni? Jag är 19år.

Visa signatur

Tröttnat på att ha signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av imjohannes5670:

Jag är med! Spelar Cod. Vilket spelar ni? Jag är 19år.

COD AW och härligt att du vill va med skicka ditt steam namn
så bjuder jag in dig sen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ca1P3:

COD AW och härligt att du vill va med skicka ditt steam namn
så bjuder jag in dig sen

Såg tyvärr inte att det var CoD AW. Har inte detta

Visa signatur

Tröttnat på att ha signatur

Permalänk
Medlem

Kan meddela er att Hemsidan går framåt och har även fixat en forum del och login sida

håller också på att fixa en Minecraft server så när sidan kommer komma upp kommer där också finnas en donations knapp för att hjälpa till att hålla minecraft servern uppe

God Lördags kväll på er och lär nog lira cod senare ikväll ifall någon vill vara med men ska först se Hobbit del III LÄNGTAR !!!

Permalänk
Medlem

Någon som har joinat er med meningen att spela BF4? Det enda spelet jag spelar av dom listade

Permalänk
Medlem
Skrivet av totte1015:

Någon som har joinat er med meningen att spela BF4? Det enda spelet jag spelar av dom listade

spelar du inget annat förutom dem spelen som är listade ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ca1P3:

spelar du inget annat förutom dem spelen som är listade ?

Faktiskt inte

Spelar Minecraft FTB till och från men antar att inte det gills ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av totte1015:

Faktiskt inte

Spelar Minecraft FTB till och från men antar att inte det gills ^^

nä tyvärr men så fort jag får igång hemsidan så kan det bli lättare för folk att se hur många som spelar vilka spel

Permalänk
Medlem

Låter roligt som tusan, inte för att jag är någon typ av "klan-spelare" men att ha ett härligt gäng att spela olika spel med låter kul. Spelar minecraft, CSGO, lol & bf4 av dom listade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av vilee:

Låter roligt som tusan, inte för att jag är någon typ av "klan-spelare" men att ha ett härligt gäng att spela olika spel med låter kul. Spelar minecraft, CSGO, lol & bf4 av dom listade.

Vad kul att du tycker det låter roligt att vara med, när jag är klar med sidan så ska allt bli mycket lättare att hitta oss och se vilka som spelar vilka spel och allt sånt så ser framemot att ha dig med i gänget

PS: hur gammal är du

Permalänk
Medlem

Jag joinar gärna! Spelar mestadels LoL och DayZ men jag är öppen för det mesta. Heter racerr94 på LoL om nån vill dra ett game. Är 20 år

Permalänk
Medlem
Skrivet av wmpes:

Jag joinar gärna! Spelar mestadels LoL och DayZ men jag är öppen för det mesta. Heter racerr94 på LoL om nån vill dra ett game. Är 20 år

Riktigt Nice att du vill va med

Jag välkomnar dig såsom Odin välkomnar stupna krigare till valhalla

Men seriöst tack så mycket för du vill va med och ser framemot att ha med dig i gänget
Happy Gaming!
Mvh ZapboZ

Permalänk
Medlem

Jag lär också ta en kik in hos er när ni får upp en webbsida ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ca1P3:

PS: hur gammal är du

Jag är 22 till sommarn

Permalänk
Medlem
Skrivet av vilee:

Jag är 22 till sommarn

Det glädjer mig att så många vill va med och jag lovar er att ni inte kommer ångra er

Tänkte berätta att hemsidan kommer vara i ett så kallat beta tillstånd när jag öppnar portarna
Så förvänta er inget massivt haha
Har några punkter som ska göras senare i tiden
* fixa teamspeak server
* fixa minecraft server
* fixa domän namn (typ vikingsofsweden.net)
* fixa fler forumtrådar
* göra sidan snyggare
Och kom gärna med ider om hur sidan kan förbättras när jag väl öppnat den
Mvh ZapboZ

Ps: vill ni att jag öppnar den innan jag åker till Thailand ? Åker imorgon

Permalänk
Medlem

Tjenna grabben..

Hitta detta när jag googlade http://vikingsofsweden.se/

Visa signatur

"That Rally Guy"

Permalänk
Medlem
Skrivet av StegeSWE:

Tjenna grabben..

Hitta detta när jag googlade http://vikingsofsweden.se/

Och det vill du ha sagt med ?
Jag behöver inte byta namn på grund av dem det ända som händer är att jag inte kan använda .se efter domän namnet

Permalänk

Är gärna med i VOS.
Spelar Minecraft, BF4 och CS GO.
17 år gammal.
Steamnamn: SB Assassin09

Permalänk
Medlem
Skrivet av SB Assassin09:

Är gärna med i VOS.
Spelar Minecraft, BF4 och CS GO.
17 år gammal.
Steamnamn: SB Assassin09

Härligt att höra

Säger som jag gjort innan, för jag tycker att det passar till klan namnet !

"Jag välkomnar dig såsom odin välkomnar stupade krigare till valhalla"

Permalänk
Medlem

Vilken rank är folk i lol/cs ? kan vara lite intressant att veta.

Permalänk

Tjo, Kan tänka mig o köra lite, eller iaf vara lite sällskaplig. spelar mest minecraft för tillfället, har tidigare spelat en del Lol.
Vad kör ni för minecraft "version"?

Permalänk
Medlem

Hejsan allihopa är nu tbx från Thailand och kan nu fortsätta med att se om VoS kommer att kunna bli något eller om det bara var någon skit ide haha

The Smiley : vi kör den senaste men har inte hyrt någon server än

Permalänk

Tycker VoS är ett asnajs namn och cool idé ZapboZ. Skulle kunna tänka mig att vara med och dra lite i LoL-delen av VoS. Har ett tag blivit mer sugen på att spela mer competative League of Legends, tycker det verkar kul. Men beror lite på hur seriöst tanken är att det ska vara. Personligen tycker jag det skulle vara najs att sätta rätt hög nivå, inte som att jag är Challanger nivå själv men tycker det är kul att tryharda. Jag spelar på Nordic/East och är Platinum III för tillfället. Har som ambition att klättra till Diamond s5. Någon annan som också är platinum/diamond och kanske skulle vara intresserad? Btw är 19 år och bor i stockholm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KingOfTheM00n:

Tycker VoS är ett asnajs namn och cool idé ZapboZ. Skulle kunna tänka mig att vara med och dra lite i LoL-delen av VoS. Har ett tag blivit mer sugen på att spela mer competative League of Legends, tycker det verkar kul. Men beror lite på hur seriöst tanken är att det ska vara. Personligen tycker jag det skulle vara najs att sätta rätt hög nivå, inte som att jag är Challanger nivå själv men tycker det är kul att tryharda. Jag spelar på Nordic/East och är Platinum III för tillfället. Har som ambition att klättra till Diamond s5. Någon annan som också är platinum/diamond och kanske skulle vara intresserad? Btw är 19 år och bor i stockholm.

Tjenare KingOfTheMoon

Först och främst så tack för ditt fina meddelande haha
sidan är öppen för alla nästan åldersgränsen ligger på 18år men finns undantag sen e det upp till varandra och se hur seriösa lag dem vill va

Men visst en dröm är att vi kommer ha 1 super lag i varje spel som kommer representera vårt namn

Och tjejer vi välkomnar er med öppna armar och blir mer än glada ifall ni vill bli en del av gänget