Allmänna frågor: event, nattöppet, kampanjer med mera

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Virovaljo:

Oj vilken fart det var på supporten här i forumet! Jag mailade förstås er och frågade om ni skickar varor till Åland innan jag gjorde min beställning och de svarade att det gick bra, även att dra av momsen inte skulle vara några problem.

Nåja, skickas min beställning i morgon eller övermorgon så är jag nöjd, men ni bör verkligen se över er mailsupport ordentligt. Eftersom ni har bra priser så finns det stor chans att jag beställer varor av er i framtiden, ska jag då vända mig till den finska hemsidan?

Ja precis jag tror de tog för givet att du syftade på att beställa från vårt finska bolag till finland då det är det normala förfarandet

Från finska bolaget skeppar vi bara mot faktura och då har vi även möjligheten att dra av momsen innan fakturan ställs ut så där är det ganska smidigt (requesten om att dra av momsen måste dock göras manuellt fortfarande då vi inte har ett tillförlitligt sätt att säkerställa att det är en order från just Åland annars).
Det finns ett val att betala fakturan direkt i kassan med kort, det ska du dock inte välja om du vill dra av momsen innan köpet genomförs.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Hejsan, även jag har blivit tvungen att ta kontakt med supporten via mail, men eftersom detta går så oerhört långsamt (första mailet skickades 13 okt) så testar jag min lycka här. Ärendet handlar om ett par trasiga minnen så förstår inte vad som drar ut på tiden. Ärendenummer är skickat via pm till dig i hopp om att spara lite tid.
Tack!

Visa signatur

Sapphire 7970 | 3570K | Sabertooth z77 | 8gb RAM | 2x Plextor M3 Pro raid0

Permalänk
Skrivet av Webhallen:

Ja precis jag tror de tog för givet att du syftade på att beställa från vårt finska bolag till finland då det är det normala förfarandet

Från finska bolaget skeppar vi bara mot faktura och då har vi även möjligheten att dra av momsen innan fakturan ställs ut så där är det ganska smidigt (requesten om att dra av momsen måste dock göras manuellt fortfarande då vi inte har ett tillförlitligt sätt att säkerställa att det är en order från just Åland annars).
Det finns ett val att betala fakturan direkt i kassan med kort, det ska du dock inte välja om du vill dra av momsen innan köpet genomförs.

Ni är så fantastiskt underbara! Jag bor som sagt på Åland och idag fick jag ett mail av PostNord där det står att Webhallen Sverige AB skickat en pall åt mig, men jag måste kontakta PostNord via telefon för att få pallen skickad till mig. Jaha, trevligt tänker jag och ringer till PostNord för att spendera en timme i telefonkö (skickar för övrigt mobilfakturan till er sen). När PostNord väl svarar kom vi fram till att ni adresserat paketet till Malmö.

Om ni vore kapabla att läsa en karta så skulle ni se att Malmö är raka motsatsen till vartåt Åland är beläget. PostNord bad mig kontakta er angående ert misstag eftersom ni måste göra en adressändring. Ni kanske inte visste att Åland ej hör till Sverige och därför bör ni skriva ÅLAND som land istället för SVERIGE på adresskortet, precis som jag fyllde i när jag gjorde min order.

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Virovaljo:

Ni är så fantastiskt underbara! Jag bor som sagt på Åland och idag fick jag ett mail av PostNord där det står att Webhallen Sverige AB skickat en pall åt mig, men jag måste kontakta PostNord via telefon för att få pallen skickad till mig. Jaha, trevligt tänker jag och ringer till PostNord för att spendera en timme i telefonkö (skickar för övrigt mobilfakturan till er sen). När PostNord väl svarar kom vi fram till att ni adresserat paketet till Malmö.

Om ni vore kapabla att läsa en karta så skulle ni se att Malmö är raka motsatsen till vartåt Åland är beläget. PostNord bad mig kontakta er angående ert misstag eftersom ni måste göra en adressändring. Ni kanske inte visste att Åland ej hör till Sverige och därför bör ni skriva ÅLAND som land istället för SVERIGE på adresskortet, precis som jag fyllde i när jag gjorde min order.

Hej, eftersom du inte kan ange land då du beställer hos oss har ordern skickats till:
XXX XXXXX
XXXXXXXXXX 16
22530 Sund

Jag är ledsen om du uppfattat det som otydligt men du har gått in på en svensk hemsida som bara skeppar inom sverige och beställt till utlandet utan att dels kontrollera om vi skeppar utomlands eller angett att det ska utomlands.
225-serien av postnummer i sverige ligger i skåne.
När du beställde fick du upp adressfältet, i det fältet står det klart och tydligt sverige och det går heller inte att ändra. Du klickade vidare ändå, inget konstigt med det, man lusläser inte allt. Men det gör det knappast till vårt fel att du inte läste det. Det står mitt i adressfältet och är till och med tonat i en annan färg än resten av fälten.

Vi har återkallat skeppningen och skeppar på nytt (då det till skillnad från vad posten gett dig besked om, inte är möjligt att adressändra mellan olika länder). Utan extra kostnad.

Har du några övriga anspråk mot oss gällande det här får du framföra det formellt till oss. Det är inget jag tänker goodwilla här då jag inte anser det rimligt.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Skrivet av Webhallen:

Hej, eftersom du inte kan ange land då du beställer hos oss har ordern skickats till:
XXX XXXXX
XXXXXXXXXX 16
22530 Sund

Jag är ledsen om du uppfattat det som otydligt men du har gått in på en svensk hemsida som bara skeppar inom sverige och beställt till utlandet utan att dels kontrollera om vi skeppar utomlands eller angett att det ska utomlands.
225-serien av postnummer i sverige ligger i skåne.
När du beställde fick du upp adressfältet, i det fältet står det klart och tydligt sverige och det går heller inte att ändra. Du klickade vidare ändå, inget konstigt med det, man lusläser inte allt. Men det gör det knappast till vårt fel att du inte läste det. Det står mitt i adressfältet och är till och med tonat i en annan färg än resten av fälten.

Vi har återkallat skeppningen och skeppar på nytt (då det till skillnad från vad posten gett dig besked om, inte är möjligt att adressändra mellan olika länder). Utan extra kostnad.

Har du några övriga anspråk mot oss gällande det här får du framföra det formellt till oss. Det är inget jag tänker goodwilla här då jag inte anser det rimligt.

Oj vilken trevlig ton ni använder nu, den kan jag glatt fortsätta sjunga på. För det första så har jag tidigare beställt varor av er till exakt samma adress som jag beställt till nu, utan några problem alls. Med Emil J har utförligt över mail frågat om det går bra att beställa varor till Åland från er samtidigt som vi diskuterade momsavdraget som förstås tillkommer enbart eftersom paketet skickas till utrikes. Emil påstod att det inte skulle vara några problem över huvudtaget.

Jag är mycket väl medveten om att adressfältet automatiskt är satt till Sverige, därför mailate jag er den 7.10 och bad er korrigera detta. Detta mail skickades alltså två veckor innan ni skickade iväg paketet.

Om ni inte vill ge mig support här via forumet så får ni tamigfan se till att svara på mailen snabbare. Att vänta flera veckor på ett mailsvar går inte för sig.

Det verkar som att du inte ens läst igenom mailkonversationerna jag haft med Emil J. Det är ju skrattretande, rubriken på de senaste sex mailen jag skickat åt er är "Åland [#KT8812202]‏".

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Virovaljo:

Oj vilken trevlig ton ni använder nu, den kan jag glatt fortsätta sjunga på. För det första så har jag tidigare beställt varor av er till exakt samma adress som jag beställt till nu, utan några problem alls. Med Emil J har utförligt över mail frågat om det går bra att beställa varor till Åland från er samtidigt som vi diskuterade momsavdraget som förstås tillkommer enbart eftersom paketet skickas till utrikes. Emil påstod att det inte skulle vara några problem över huvudtaget.

Jag är mycket väl medveten om att adressfältet automatiskt är satt till Sverige, därför mailate jag er den 7.10 och bad er korrigera detta. Detta mail skickades alltså två veckor innan ni skickade iväg paketet.

Om ni inte vill ge mig support här via forumet så får ni tamigfan se till att svara på mailen snabbare. Att vänta flera veckor på ett mailsvar går inte för sig.

Det verkar som att du inte ens läst igenom mailkonversationerna jag haft med Emil J. Det är ju skrattretande, rubriken på de senaste sex mailen jag skickat åt er är "Åland [#KT8812202]‏".

Hej, jag ber om ursäkt för mitt föregående inlägg. Det stämmer som du säger att jag inte haft koll på konversationen med vår kundtjänst i sin helhet.
Jag ser att du inte fått någon bekräftelse på ditt mail från den 7e om att du vill adressändra din försändelse. Jag har ingen bra förklaring (eller ens en dålig sådan) på varför det inte skett.
Felet är helt klart på vår sida och du har påpekat det i god tid.

Vi har som jag skrev tidigare återkallat försändelsen och den kommer att skickas till rätt adress. Här av dig till mig med eventuella anspråk på kompensation via PM så kollar vi på det.

Vi kan, precis som Emil svarat, skeppa till finland och hantera momsavdraget; men om man handlar från vår finska sida.

Jag ber igen om ursäkt, jag uppfattade situationen som om vi blev oskyldigt anklagade för något, men uppenbarligen har vi också felat här.

Kort sagt: jag uppfattade det som att du hade gjort fel men ville hålla oss skyldiga för det, i själva verket var det tvärt om (om man bortser från det faktum att du faktiskt beställde varorna till sverige till att börja med men det känns såhär i sammanhanget ganska oväsentligt vid det här laget).
Kan inte annat än att be om ursäkt och säga att jag uppriktigt skäms över tonen i mitt föregående svar.

Vi ska se till att vi gör rätt för oss här. Först och främst ska varorna du betalt fram (om du fortfarande vill ha dem). Vi ser till att fixa momsavdraget och så får du återkomma med PM om eventuella kompensationsanspråk så tar vi det därifrån.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Hejsan,

Jag undrar angående artikel http://www.webhallen.com/se-sv/datorkomponenter/208490-samsun... som jag kikade på i tisdags och såg den då för 969kr (erbjudande).
Jag beställde senare på kvällen och tänkte inte mer på det förens nu när jag hämtat ut varan och ser att jag betalat 990kr. Går jag in och kollar på produkten nu så kostar den 969kr men jag ser ju på min orderbekräftelse att det står 990kr.

Kollar jag däremot på prisjakts historik så ser jag samtidigt att ni sänkte till 969kr den 13 oktober och därefter har den inte rört sig i pris. Så min fråga är helt enkelt hur har jag kunnat boka en vara för 990kr som inte har kostat det på 1 vecka?

Visa signatur

Fractal Design Define 7 Compact | AMD Ryzen 5 7600X +
Noctua NH-D15S | Corsair 32GB | Corsair RM750X V2 | ASUS RTX 4070 Ti | ASUS Rog Strix B550-E Gaming | Corsair Force MP510 960GB

Permalänk
Inofficiell ambassadör

Råkar ni möjligtvis ha problem med hemsidan? Både idag och igår så har jag försökt att skriva ut ett kvitto på ett Corsair K70 tangentbord då jag behöver det till ett garantiärenden mot Corsair. Tyvärr så går det inte då det endast kommer upp "det går inte att komma åt medlemssidan" när jag trycker på "skriv ut" kvittokopia.

Visa signatur

Mobo Aorus B550 Pro V2 CPU Ryzen 5700X3D RAM Corsair Vengance 32GB @ 36000 MHZ
GPU Gigabyte 4070 Super Gaming OC Skärm Acer X34A

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xyborg:

Råkar ni möjligtvis ha problem med hemsidan? Både idag och igår så har jag försökt att skriva ut ett kvitto på ett Corsair K70 tangentbord då jag behöver det till ett garantiärenden mot Corsair. Tyvärr så går det inte då det endast kommer upp "det går inte att komma åt medlemssidan" när jag trycker på "skriv ut" kvittokopia.

Jag har samma problem.

Det går heller inte att gå in på tidigare beställningar, sortera efter produkt och sedan trycka på en bokstav. Då får man 404 - Not found. Fungerade för nån/några veckor sedan.

Visa signatur

Fractal Design Define 7 Compact | AMD Ryzen 5 7600X +
Noctua NH-D15S | Corsair 32GB | Corsair RM750X V2 | ASUS RTX 4070 Ti | ASUS Rog Strix B550-E Gaming | Corsair Force MP510 960GB

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Trazer:

Hejsan,

Jag undrar angående artikel http://www.webhallen.com/se-sv/datorkomponenter/208490-samsun... som jag kikade på i tisdags och såg den då för 969kr (erbjudande).
Jag beställde senare på kvällen och tänkte inte mer på det förens nu när jag hämtat ut varan och ser att jag betalat 990kr. Går jag in och kollar på produkten nu så kostar den 969kr men jag ser ju på min orderbekräftelse att det står 990kr.

Kollar jag däremot på prisjakts historik så ser jag samtidigt att ni sänkte till 969kr den 13 oktober och därefter har den inte rört sig i pris. Så min fråga är helt enkelt hur har jag kunnat boka en vara för 990kr som inte har kostat det på 1 vecka?

Det låter jättekonstigt, hör av dig till vår kundtjänst med ditt ordernummer så får de kolla vad som hänt.
info@webhallen.com / 08 563 60 00

Skrivet av Xyborg:

Råkar ni möjligtvis ha problem med hemsidan? Både idag och igår så har jag försökt att skriva ut ett kvitto på ett Corsair K70 tangentbord då jag behöver det till ett garantiärenden mot Corsair. Tyvärr så går det inte då det endast kommer upp "det går inte att komma åt medlemssidan" när jag trycker på "skriv ut" kvittokopia.

Skrivet av Trazer:

Jag har samma problem.

Det går heller inte att gå in på tidigare beställningar, sortera efter produkt och sedan trycka på en bokstav. Då får man 404 - Not found. Fungerade för nån/några veckor sedan.

Hej, vi hålle rpå att fixa båda dessa buggarna nu på morgonen, bör vara klart om en liten stund!

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk

Har vi någon koll på om den här godingen kommer på Kampanj inom en snart framtid ?, Skulle klippa 2 på en gång, pengarna skriker att dom vill ut ur börsen !

http://www.webhallen.com/se-sv/datorer_och_tillbehor/199847-a...

Permalänk

Dåligt hanterat av personal?

Jag har gjort en beställning på datordelar och har blivit offer för ett antal olyckliga omständigheter, samt en lögn ifrån era anställda.

Var inne i er butik på Sveavägen den 14e oktober och frågade en av era anställda där hur det fungerar med varor som finns i butik men som är slut i postorderlagret.
Svar: Vi skickar ifrån butik för att täcka upp behovet i postorderlagret, det tar bara en dag extra generellt. Jag frågade specifikt om Intel i7 6700K, han hade framme den på sin datorskärm och såg lagersaldo, ett antal stycken fanns tillgängliga i olika butiker.
Även CPU-kylaren Pure Rock hade samma status.

Då la jag en beställning på allting via webben den 14e och väntade tåldmodigt på leverans.

Den 19e såg jag att det fortfarande inte var någon beställning skickad och ringde kundservice för att se vad som var på gång. Får svar ifrån denna kille att ni inte alls skickar vissa varor ifrån butik till postorderlagret. Beräknad leverans den 24e oktober på processorn och kylaren kommer om nån dag.
"Vi kommer troligen skicka på måndag den 26e till dig, så du får grejerna på tisdag den 27e"

Idag är den 27e, inga saker har skickats. Jag ringer för att kolla status.
Nu är det en annan kille som säger att det var bara en liten leverans av processorer den 24e, inte tillräckligt för att täcka behovet. Nästa leverans är beräknad till 12e november, då får vi ca 60 st processorer, du är på plats 64.
Det var ingen leverans av CPU-kylare heller när den förra killen sa.

Jag kan i dagsläget inte få något datum för när min beställning kan skickas, vet bara att det är längre bort än 12e november.
Med facit i hand så hade jag kunnat åkt runt till de butiker som hade sakerna i lager och köpt de den 14e, sen lagt en beställning på webben för övriga tunga saker som chassi. Då hade jag haft allt hemma den 16e oktober.

TL:DR
Personalen har undanhållit viktig information för att göra korrekt beslut.
Personal har ljugit om leveranser.

Visa signatur

i7-6700K | ASUS Z170 Pro Gaming | MSI GTX 1060 Gaming X 6GB | HyperX Fury 16GB | Sandisk Ultra II 960GB | BeQuiet Pure Rock | Fractal Design R5 | Corsair RM750x | Qpad Mk-50 | Qpad 8K | Dell 2412m

Permalänk
Webhallen

Hej, ljugit är ett starkt ord. Jag betvivlar att någon medvetet försök ge dig fel information, normalt sett är det så som de säger.

Dock i t.ex. CPUns fall så har vi fått en stor leverans, delat ut CPuerna i butikerna. I någon liten butik har de inte sålt medan vi har legat 100-tals back på vårt postorderlager.
En viss fördröjning finns då mellan att CPUerna skickas tillbaka till vårt huvudlager och under någon dag kan de fortfarande synas i de mindre butikernas lagersaldo.

PureRock-leveransen dök tyvärr inte upp till oss i utlovad tid, ingen distributör i hela europa har den i nämnvärda antal just nu och dess populäritet beror enkom på Sweclockers artikel, vilket gjort att efterfrågan från just sverige tog alla på sängen.

Jag ber dock verkligen om ursäkt för att du fått felaktig information. Infon om framförallt CPUn borde vår butikspersonal absolut inte ha missat, antingen är det slarv eller så är det någon som varit ny på jobbet. Oavsett vad så är det inte ok förstås.

Tyvärr har jag inte mycket jag kan göra, vi har hundratals kunder som väntar på båda dessa produkter och vi har helt enkelt inga att leverera.

Skrivet av djlasseman:

Jag har gjort en beställning på datordelar och har blivit offer för ett antal olyckliga omständigheter, samt en lögn ifrån era anställda.

Var inne i er butik på Sveavägen den 14e oktober och frågade en av era anställda där hur det fungerar med varor som finns i butik men som är slut i postorderlagret.
Svar: Vi skickar ifrån butik för att täcka upp behovet i postorderlagret, det tar bara en dag extra generellt. Jag frågade specifikt om Intel i7 6700K, han hade framme den på sin datorskärm och såg lagersaldo, ett antal stycken fanns tillgängliga i olika butiker.
Även CPU-kylaren Pure Rock hade samma status.

Då la jag en beställning på allting via webben den 14e och väntade tåldmodigt på leverans.

Den 19e såg jag att det fortfarande inte var någon beställning skickad och ringde kundservice för att se vad som var på gång. Får svar ifrån denna kille att ni inte alls skickar vissa varor ifrån butik till postorderlagret. Beräknad leverans den 24e oktober på processorn och kylaren kommer om nån dag.
"Vi kommer troligen skicka på måndag den 26e till dig, så du får grejerna på tisdag den 27e"

Idag är den 27e, inga saker har skickats. Jag ringer för att kolla status.
Nu är det en annan kille som säger att det var bara en liten leverans av processorer den 24e, inte tillräckligt för att täcka behovet. Nästa leverans är beräknad till 12e november, då får vi ca 60 st processorer, du är på plats 64.
Det var ingen leverans av CPU-kylare heller när den förra killen sa.

Jag kan i dagsläget inte få något datum för när min beställning kan skickas, vet bara att det är längre bort än 12e november.
Med facit i hand så hade jag kunnat åkt runt till de butiker som hade sakerna i lager och köpt de den 14e, sen lagt en beställning på webben för övriga tunga saker som chassi. Då hade jag haft allt hemma den 16e oktober.

TL:DR
Personalen har undanhållit viktig information för att göra korrekt beslut.
Personal har ljugit om leveranser.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Hej,

Beställde igår innan lunch (7110877) för att hämta i Uppsala.

Min fråga är, när finns varan i butik? Jag antar att det är idag, vilket jag hoppas på, för annars blir det avbeställning!

Permalänk
Webhallen
Skrivet av eucalyptus:

Hej,

Beställde igår innan lunch (7110877) för att hämta i Uppsala.

Min fråga är, när finns varan i butik? Jag antar att det är idag, vilket jag hoppas på, för annars blir det avbeställning!

hej det ser tyvärr inte ut som om det levereras förrän imorgon.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Skrivet av Webhallen:

Hej, ljugit är ett starkt ord. Jag betvivlar att någon medvetet försök ge dig fel information, normalt sett är det så som de säger.

Dock i t.ex. CPUns fall så har vi fått en stor leverans, delat ut CPuerna i butikerna. I någon liten butik har de inte sålt medan vi har legat 100-tals back på vårt postorderlager.
En viss fördröjning finns då mellan att CPUerna skickas tillbaka till vårt huvudlager och under någon dag kan de fortfarande synas i de mindre butikernas lagersaldo.

PureRock-leveransen dök tyvärr inte upp till oss i utlovad tid, ingen distributör i hela europa har den i nämnvärda antal just nu och dess populäritet beror enkom på Sweclockers artikel, vilket gjort att efterfrågan från just sverige tog alla på sängen.

Jag ber dock verkligen om ursäkt för att du fått felaktig information. Infon om framförallt CPUn borde vår butikspersonal absolut inte ha missat, antingen är det slarv eller så är det någon som varit ny på jobbet. Oavsett vad så är det inte ok förstås.

Tyvärr har jag inte mycket jag kan göra, vi har hundratals kunder som väntar på båda dessa produkter och vi har helt enkelt inga att leverera.

Om det är lögn eller inkompetens är svårt för mig att avgöra förstås, så jag tar tillbaka ljugeri.
Men jag känner inte längre något förtroende för det era anställda säger.

Jag förstår att det inte är så mycket ni kan göra för just mig. Men det finns saker ni kan göra internt för att undvika att detta händer för andra kunder i framtiden.
Informera era anställda om:
* Rutiner kring postorderlagret.
* Kolla backlog på beställningar innan man säger till kund att de ska få leverans.

Visa signatur

i7-6700K | ASUS Z170 Pro Gaming | MSI GTX 1060 Gaming X 6GB | HyperX Fury 16GB | Sandisk Ultra II 960GB | BeQuiet Pure Rock | Fractal Design R5 | Corsair RM750x | Qpad Mk-50 | Qpad 8K | Dell 2412m

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

hej det ser tyvärr inte ut som om det levereras förrän imorgon.

Vad är anledningen till att det tar sådan tid?

Kvittar i vilket fall, blir en avbeställning. Inte haft någon bra erfarenhet av er tidigare heller - så nu ger jag upp!

Får ta och hitta min stol någon annanstans.

Permalänk

Såg i senaste helgkampanj-bladet att ni ska öppna i Mall Of Scandinavia. Kommer ni flytta Solna butiken eller kommer ni ha två butiker i Solna?

Permalänk
Medlem

När får ni leverans av nya Apple tv? Står release 31 okt vilket känns lite märkligt då det är en lördag?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Webhallen
Skrivet av eucalyptus:

Vad är anledningen till att det tar sådan tid?

Kvittar i vilket fall, blir en avbeställning. Inte haft någon bra erfarenhet av er tidigare heller - så nu ger jag upp!

Får ta och hitta min stol någon annanstans.

Hej, vi hann tyvärr inte få med den i postgången igår och den skickades därmed i morse istället.

Skrivet av mangorajaa:

Såg i senaste helgkampanj-bladet att ni ska öppna i Mall Of Scandinavia. Kommer ni flytta Solna butiken eller kommer ni ha två butiker i Solna?

gamla Solna-butiker ain't goin' nowhere

Skrivet av BasseBaba:

När får ni leverans av nya Apple tv? Står release 31 okt vilket känns lite märkligt då det är en lördag?

Skickades från m.sweclockers.com

Säljstart är 31a och förhoppningsvis (men kanske inte troligtvis) så har vi dem i lager redan då, mer troligt är nog första veckan i november)

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Avstängd

Varför är mail kundtjänsten så enormt seg? :/ Känns tråkigt att man väntat halva veckan på svar och nu när det är helg så får man vänta ännu längre

Visa signatur

MOBO: Asus M5A97 R2.0 - CPU: AMD FX6300 - GPU: Sapphire Radeon R9 280 - RAM: Corsair Vengeance 8GB LP - PSU: Cooler Master V550 - CPU Cooling: Cooler Master TX3 EVO - Monitor: Samsung S27D590P - Mouse: Steelseries Rival - Mousepad: Steelseries QCK+ - Keyboard: Corsair Strafe MX Brown - Headphones: Sennheiser HD558

Permalänk
Webhallen
Skrivet av ScaniaTuktarN:

Varför är mail kundtjänsten så enormt seg? :/ Känns tråkigt att man väntat halva veckan på svar och nu när det är helg så får man vänta ännu längre

Hej, vi har inga fördröjningar mig veterligen men hör gärna av dig via PM med ditt ärendenummer så jag kan kolla och sätta lite press på kundtjänsten om det är så att de är sega!

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Webhallen:

Hej, vi har inga fördröjningar mig veterligen men hör gärna av dig via PM med ditt ärendenummer så jag kan kolla och sätta lite press på kundtjänsten om det är så att de är sega!

Gött! Skickat PM!

Visa signatur

MOBO: Asus M5A97 R2.0 - CPU: AMD FX6300 - GPU: Sapphire Radeon R9 280 - RAM: Corsair Vengeance 8GB LP - PSU: Cooler Master V550 - CPU Cooling: Cooler Master TX3 EVO - Monitor: Samsung S27D590P - Mouse: Steelseries Rival - Mousepad: Steelseries QCK+ - Keyboard: Corsair Strafe MX Brown - Headphones: Sennheiser HD558

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Säljstart är 31a och förhoppningsvis (men kanske inte troligtvis) så har vi dem i lager redan då, mer troligt är nog första veckan i november)

Okey! Nån update? Hann ni få in i lager tills idag?

Permalänk
Medlem

Hej! Ni hade nyligen kampanjpris för medlemmar på Samsung Galaxy S6 32GB (4990kr). Nu ligger priset åter igen på 6111kr, vilket jag tycker är lite konstigt med tanke på att t.ex CDON har sålt den för 4990kr ett bra tag nu. Ville bara tipsa om att det kanske är dags att köra en kampanj igen för denna telefon, isåfall slår jag till direkt

Visa signatur

Nummer ett: CPU: Ryzen 3800X. GPU: Asus Strix RTX 2080 ti MB: Asus ROG Strix X570 Gaming.RAM: 16GB G.Skill Flare X DDR4 3200Mhz CL14. Kylare: NZXT Kraken X62. PSU: Seasonic Prime Ultra 850W Titanium. Chassi: Phanteks Enthoo Evolv XSkärm: Asus PB287Q (4K),

Bärbara: Acer Aspire V Nitro VN7-591. CPU i7 4710HQ. RAM: 8GB 1600Mhz DDR3. GPU GTX 860M.

Permalänk

En liten bugg jag precis hittade på hemsidan, det verkar inte att gå att se skillnad på 2:10 och 14:10 när man spårar paket som är skickade på er hemsida. En markering med förmiddag eftermiddag eller att ni använder 24-timmarsklocka i stället skulle vara enklare att förstå.

Visa signatur

Corsair Vengeance LPX 4x8GB DDR4 2666MHz CL16 | Intel Core i7 6700 3,4 GHz 8MB | MSI Z170A KRAIT GAMING | Corsair Force Series 3 120 GB | Seagate SSHD Desktop 2 TB 7200 RPM 3,5" | Creative Sound Blaster Z PCIe | Western Digital 500 GB | Samsung Writemaster | Corsair TX750 V2 750 W | EVGA GeForce GTX 970 4GB SSC ACX 2.0+| Fractal Design Define R5 (Svart)

Permalänk
Medlem

@Webhallen Om jag skulle beställa och betala en produkt på nätet som står som beställningsvara men väljer att hämta ut den i en av era fysiska butiker, har jag då fortfarande kvar ångerrätten efter att ha undersökt produkten?

Tänker framförallt på detta chassi Origen AE S16T Svart.

Visa signatur

|| Citera för svar ||
--
Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & EK-Nucleus AIO 360 Dark | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E
--
Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | Stabilizers: AP TX Screw-in

Permalänk
Webhallen
Skrivet av FireFox:

@Webhallen Om jag skulle beställa och betala en produkt på nätet som står som beställningsvara men väljer att hämta ut den i en av era fysiska butiker, har jag då fortfarande kvar ångerrätten efter att ha undersökt produkten?

Tänker framförallt på detta chassi Origen AE S16T Svart.

Sålänge du fullföljer köpet och betalar online så har du ångerrätt.
Köper du i butiken (även om du lagt undan varan online) så är ångerrätten inte applicerbar.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Sålänge du fullföljer köpet och betalar online så har du ångerrätt.
Köper du i butiken (även om du lagt undan varan online) så är ångerrätten inte applicerbar.

Så bara för att vara på säkra sidan, om jag fullföljer köpet online, hämtar ut produkten i fysisk butik och sedan skulle ångra mig efter att jag packat upp och undersökt produkten så har jag fortfarande ångerrätten giltig?

Visa signatur

|| Citera för svar ||
--
Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & EK-Nucleus AIO 360 Dark | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E
--
Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | Stabilizers: AP TX Screw-in

Permalänk
Webhallen
Skrivet av FireFox:

Så bara för att vara på säkra sidan, om jag fullföljer köpet online, hämtar ut produkten i fysisk butik och sedan skulle ångra mig efter att jag packat upp och undersökt produkten så har jag fortfarande ångerrätten giltig?

Sålänge du slutfört köpet online ja.
Om du bara bokar varan och sen betalar när du väl är i butik så är ångerrätten inte gällande.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch