Permalänk
Medlem
Skrivet av Jimmy_johansson:

vad har ni för bank då ?

jag har nordea

Visa signatur

One of the sheep, and part of the herd!

Permalänk
Medlem

vad har ni för bank då ?

Handelsbanken samt ICA Banken.

Skrivet av Blacksheep:

Bra, då rättas det nog till senare, då är det antingen android 5.1.1, eller oxygen 2.1.2

Det är inte Android 5.* som är problemet i alla fall, om det är något specifikt i Oxygen tvekar jag på att det skulle påverka överhuvudtaget.

Jag kan inte hur Swish fungerar, men man loggar ju in med telefonnummer som ID. Kan man logga in på Swish med ett annat telefonnummer än man har på SIM-kortet? Eller används telefonnumret som en kontroll mot själva SIM-kortet som är aktivt på telefonen? Kanske är dual-SIM som ställer till det? Gissar på något i den stilen snarare än OS'et.

Visa signatur

pfSense: GA-J1900N-D3V Quad-core Celeron 2GHz, Samsung 4GB, pfSense 2.2.2@USB
ESXi: i5 3470S, Gigabyte GA-B75N, Corsair XMS3 16GB, Intel PRO/1000 VT Quad GbE, Streacom F7C, ESXi@USB
Campfire Audio Lyra II, HiFiMAN HE-400, Yamaha EPH-100, Audioengine D1, FiiO E10

Permalänk
Medlem

Fick invite men kan inte bestämma mig. Är osäker om det är en nedgradering eller en uppgradering mot min Note 3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av simonw:

Handelsbanken samt ICA Banken.

Det är inte Android 5.* som är problemet i alla fall, om det är något specifikt i Oxygen tvekar jag på att det skulle påverka överhuvudtaget.

Jag kan inte hur Swish fungerar, men man loggar ju in med telefonnummer som ID. Kan man logga in på Swish med ett annat telefonnummer än man har på SIM-kortet? Eller används telefonnumret som en kontroll mot själva SIM-kortet som är aktivt på telefonen? Kanske är dual-SIM som ställer till det? Gissar på något i den stilen snarare än OS'et.

Det kan du säkert ha rätt i, att det kan vara, jag har testat både med och utan dual sim, men det kan ju vara något appen känner av och inte godtar när den ser att det finns flera simplatser.
Som jag nämnde innan skulle banken höra av sig igen, hon jag talade med på teknisk support, lutatde åt dual sim hållet också, men hon visste inte, men det är nog inget prioriterande för dem, så det kan väl ta hur länge som helst, vi får se.

Tänkte om någon med OP2 haft samma problem, då det är dual sim i dem med, skall ställa frågan i den delen o se om de kommer några svar..

EDIT: Har hittat svar på swedroids forum, att de ej har haft detta problem, men att OP1 hade det i början..och att flera har detta problem med X, och vi hoppas alla på en lösning

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av ramlösa:

Fick invite men kan inte bestämma mig. Är osäker om det är en nedgradering eller en uppgradering mot min Note 3.

Kan inte svara på om just det, kan bara säga att för 2782.- (vad det kostar ink att få hit telefonen) så är det en bra telefon, som har vissa brister, som kan slå olika på person till person, beroende på vad du vill/och använder telefonen till.

För mig var det viktigaste, dessa punkter som gjorde att jag valde att ta chansen
1. Dual sim
2. Någorlunda billig (cashar mina telefoner)
3. Vettig jämförelsevis Pris/kvalitet (kollade även begagnade lurar)
4. Att appen trueCaller fungerar som den skall (det var därför jag sålde min Iphone 5s)
5. Någorlunda snygg, tunn ej för stor.

Att den sedan laggar i spel (spelar aldrig på telefonen), och har en kamera som kanske inte tar HD foton, har för mig ingen betydelse alls.

För de pengarna jag gav så kan jag inte alls klaga, man får vad man betalar för... sen att den var snyggare o "sleekare" i designen än väntat var bara extra++

PS skall nämnas att jag köpte med xpess frakt (233) fick telefonen efter 5 dagar, extra glaset jag beställde samma dag 7 timmar senare på standard frakt (65) fick jag dagen efter, så beställ normal o telefonen kostar dig bara 2600:- att få hit. i så fall

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blacksheep:

Tiita innuti det röda fodralet i lådan, den lådan som telefonen satt fast uppepå, inunder innuti där var mitt. däri låg mitt gummi bakskydd, var lite svårt att få ur men det låg däri, öppna kortsidan så ser du.

Fick du ett förmonterat screen protector skydd, det fick jag också, satt under den första man tar bort som det står never settle på.

Jofan där låg skyddet, jag som inte letat tillräckligt. Och ja det sitter ett skärmskydd förmonterat på min också.

Skrivet av simonw:

I bra/bättre/optimala ljusförhållanden så är skillnaden mindre, men i t.ex. inomhusmiljö är det katastrofalt dåligt. Öppna gärna i fullskärm för att se lite bättre.

https://i.imgur.com/gMbpFqv.jpg

https://i.imgur.com/HyLhEpI.jpg

https://i.imgur.com/OQZJbhA.png

https://i.imgur.com/CPxI9Iz.png

https://i.imgur.com/C4sGg6c.jpg

https://i.imgur.com/WVk5K4W.jpg

Övre är en iPhone 5, undre OPX.

Då har vi meningsskiljaktighet i vad som är "katastrofalt". Jag kan hålla med så långt att IP5-bilderna ser bättre ut men OPX tycker jag ändå ger fullt godkänt resultat även i ditt exempel, även fullstora systemkameror börjar få problem under sådana förhållanden med relativt lite ljus.

Visa signatur

Post-and-run foruming
GeForce GTX 1070 ;~; Intel 4790k ;~; ASUS Z97M-PLUS ;~; Cooler Master Hyper 212 EVO ;~; ADATA 16GB 1600MHz RAM ;~; 840 EVO 500GB + 1TB WD Blue + 4TB WD Green ;~; Seasonic Platinum 660w ;~; Fractal Design Define Mini ;~; G910 "Orion Spark" ;~; U2415 x2 ;~;

Permalänk

läste att några med problem med swish på andra op telefoner fått göra så här

1. Installera fungerande BankID, installera och försök aktivera Swish på Opo.

2. Om du får Aktivering misslyckades så ska du starta upp din gamla lur, öppna Swish (kommer stå att det blivit avaktiverat och du måste aktivera igen), aktivera Swish på gamla telefonen, sim-kortet behöver inte sitta i. Efter aktiveringen testa göra en överföring.

3. Starta Swish på OnePlus igen, aktivera.

Visa signatur

ASUS MAXIMUS XI HERO - 9700K -H100i RGB PLATINUM - 32GB - RTX 3080 TI-AOC CU34G2X -
PSU HX 1200I

Permalänk
Medlem

läste att några med problem med swish på andra op telefoner fått göra så här

1. Installera fungerande BankID, installera och försök aktivera Swish på Opo.

2. Om du får Aktivering misslyckades så ska du starta upp din gamla lur, öppna Swish (kommer stå att det blivit avaktiverat och du måste aktivera igen), aktivera Swish på gamla telefonen, sim-kortet behöver inte sitta i. Efter aktiveringen testa göra en överföring.

3. Starta Swish på OnePlus igen, aktivera.

och jag som rensade o sålde min telefon innan jag köpte denna ... buhuuu...

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blacksheep:

och jag som rensade o sålde min telefon innan jag köpte denna ... buhuuu...

Kan meddela att det inte fungerade i vilket fall

Visa signatur

ESXi: i5 3470S, Gigabyte GA-B75N, Corsair XMS3 16GB, Intel PRO/1000 VT Quad GbE, Streacom F7C, ESXi@USB
Campfire Audio Lyra II, HiFiMAN HE-400, Yamaha EPH-100, Audioengine D1, FiiO E10

Permalänk
Medlem

Oneplus X swish aktivering problem

Jag kan intyga att Oneplus X har problem med att aktivera swish. Vilken bank man har är orelevant.

Visa signatur

Asus P8P67 Deluxe B3 | Intel i7-2600k@3,4GHz | 16 GB Corsair Vengeance LP 1600Mhz CL9 | Asus GTX 580 Matrix@900Mhz | Corsair Force GT 120GB | WD Caviar Black 1TB | Corsair 850 AX | Fractal Design R4 | Dell u2410 | Qpad MK-80 | QPad 5K

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Medlem

Fan så omständigt... DHL "Express" från Kina tar inte direkt rakaste rutten till Luleå:

• Shenzhen, Kina

• East Midlands, UK

• Leipzig, Tyskland

• Köpenhamn, Danmark

• Stockholm, Sverige

• ---> Luleå?

Paketet har åkt runt halva Europa
Hoppas det hinner fram idag i alla fall så man får klämma och känna lite

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tommy:

Fan så omständigt... DHL "Express" från Kina tar inte direkt rakaste rutten till Luleå:

• Shenzhen, Kina

• East Midlands, UK

• Leipzig, Tyskland

• Köpenhamn, Danmark

• Stockholm, Sverige

• ---> Luleå?

Paketet har åkt runt halva Europa
Hoppas det hinner fram idag i alla fall så man får klämma och känna lite

Gick din tillbaka till Leipzig från Midlands och sen Köpenhamn? Flyget från Shenzhen (egentligen HKG) går bara till Leipzig, där omlastas det på ett nytt flyg upp till UK för att tulla in (lägre tull och moms än i Tyskland). Detta visas dock inte på trackingen då ditt paket inte scannas individuellt (men går att se om man får hela pallens trackingnr av DHL).

Från att den anlände Midlands hoppade min telefon till Köpenhamn, Göteborg och min hand på under 12 timmar vilket jag tyckte var rätt bra. Du har inte tänkt flytta närmare civilisationen...?

Ang Swish: Swish vet men skriv gärna på deras Facebookvägg ändå, ju fler som tjatar desto fortare går det att lösa. OP1 drabbades av samma fel och det löste Swish med en uppdatering så de borde ha koll på vad de ska göra.
https://sv-se.facebook.com/getswish

Permalänk
Medlem
Skrivet av airhead:

Gick din tillbaka till Leipzig från Midlands och sen Köpenhamn? Flyget från Shenzhen (egentligen HKG) går bara till Leipzig, där omlastas det på ett nytt flyg upp till UK för att tulla in (lägre tull och moms än i Tyskland). Detta visas dock inte på trackingen då ditt paket inte scannas individuellt (men går att se om man får hela pallens trackingnr av DHL).

Från att den anlände Midlands hoppade min telefon till Köpenhamn, Göteborg och min hand på under 12 timmar vilket jag tyckte var rätt bra. Du har inte tänkt flytta närmare civilisationen...?

Ang Swish: Swish vet men skriv gärna på deras Facebookvägg ändå, ju fler som tjatar desto fortare går det att lösa. OP1 drabbades av samma fel och det löste Swish med en uppdatering så de borde ha koll på vad de ska göra.
https://sv-se.facebook.com/getswish

Nej, min har rest i den ordningen jag skrev listan i, inga andra anhalter än så länge.
Tippar på att jag får telefonen imorgon, tror knappast att de hinner få upp den från Arlanda, via lokala terminalen och ut till serviceställe på 3 timmar. Nä, sånt förtroende har jag inte för fraktbolag

Blir inte tal om att flytta heller för att få kortare paketleveranser, jag bor ju i norra Sveriges metropol har jag hört

Permalänk
Medlem

Skulle tippa på att du har ett fullt dygn i din tracking då det inte uppdaterades något, det var då den låg i Leipzig första gången... Hoppas du får din nya leksak snart!

Det enda som stör mig för tillfället är SD-kortsbuggen, men det ska det komma en "expedited update" på. Riktigt bra känsla i telefonen, både taktilt och flytet i mjukvaran i övrigt och kameran är OK med tanke på priset. OP har dessutom "lovat" en uppdatering av kameraappen, vi kan hoppas att de kanske kan slipa algoritmerna något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av airhead:

Skulle tippa på att du har ett fullt dygn i din tracking då det inte uppdaterades något, det var då den låg i Leipzig första gången... Hoppas du får din nya leksak snart!

Det enda som stör mig för tillfället är SD-kortsbuggen, men det ska det komma en "expedited update" på. Riktigt bra känsla i telefonen, både taktilt och flytet i mjukvaran i övrigt och kameran är OK med tanke på priset. OP har dessutom "lovat" en uppdatering av kameraappen, vi kan hoppas att de kanske kan slipa algoritmerna något.

Jo det finns ett dygn där som var händelselöst, det är väl som du säger, jag har ingen aning om DHL:s rutter annat än det jag kan se i spårningen.

Nu har jag däremot senaste posten i spårandet: "Försändelsen väntar på upphämtning av mottagare enligt överenskommelse" på Arlanda. Haha, jag hoppas inte att det tror att jag ska ner till Stockholm för att hämta min telefon

EDIT: Håhåhåååå, stryk allt ovan, nu verkar det som att min telefon befinner sig i en låst box i stan för egen uthämtning. Har aldrig behövt hämta något ur en sån tidigare, känns nästan lite som att hämta hemligstämplade uppgifter från en "undisclosed safety box" á la Hollywood för en norrbottning som jag

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tommy:

Jo det finns ett dygn där som var händelselöst, det är väl som du säger, jag har ingen aning om DHL:s rutter annat än det jag kan se i spårningen.

Nu har jag däremot senaste posten i spårandet: "Försändelsen väntar på upphämtning av mottagare enligt överenskommelse" på Arlanda. Haha, jag hoppas inte att det tror att jag ska ner till Stockholm för att hämta min telefon

EDIT: Håhåhåååå, stryk allt ovan, nu verkar det som att min telefon befinner sig i en låst box i stan för egen uthämtning. Har aldrig behövt hämta något ur en sån tidigare, känns nästan lite som att hämta hemligstämplade uppgifter från en "undisclosed safety box" á la Hollywood för en norrbottning som jag

Vi hoppas då att Herr Cinder Bond, får ta sin Aston Martin trimmade snöscooter, ner till, hörnan vid 7/11, smyga försiktigt fram, och lirka upp lådan, som innehåller X.
Ta sig oskadd hem tillsammans med upplockad brunett, med snygga ben i passagerarplatsen, luta sig tillbaka, med sin martini shaken not stirred o klämma o känna lite grann redan ikväll.

På telefonen eller Brunetten, undrar vi.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blacksheep:

Vi hoppas då att Herr Cinder Bond, får ta sin Aston Martin trimmade snöscooter, ner till, hörnan vid 7/11, smyga försiktigt fram, och lirka upp lådan, som innehåller X.
Ta sig oskadd hem tillsammans med upplockad brunett, med snygga ben i passagerarplatsen, luta sig tillbaka, med sin martini shaken not stirred o klämma o känna lite grann redan ikväll.

På telefonen eller Brunetten, undrar vi.

"Snöscooter"? Det märks att du inte är från trakten, det heter ju Schkååååter.
Med tanke på att detta är SweC så klämmer man givetvis hellre på telefonen än något annat

Permalänk
Medlem

Jepp, nog låg det en telefon i den hemliga lådan
Ska bli kul att fippla lite med den ikväll, inväntar egentligen Cyanogenmod till X nu så jag kan roota och fixa. Någon som vet om det går att köra TitaniumBackup till telefonen på nåt smidigt sätt? Kunde ju packa ner en .zip med min gamla telefon och få upp alla appar i ett svep.

Permalänk
Skrivet av Tommy:

Jepp, nog låg det en telefon i den hemliga lådan
Ska bli kul att fippla lite med den ikväll, inväntar egentligen Cyanogenmod till X nu så jag kan roota och fixa. Någon som vet om det går att köra TitaniumBackup till telefonen på nåt smidigt sätt? Kunde ju packa ner en .zip med min gamla telefon och få upp alla appar i ett svep.

Är det inte via det vanliga förfarandet?
Alltså att på sin gamla telefon köra en backup via titanium backup till en vald mapp. Kopiera hela mappen till din nya telefon, installera titanium backup och peka den till mappen där du har din säkerhetskopia. Därefter köra restore. Det hade jag testat iaf

edit: Det kräver väl iofs root vad jag vet, men det går väl kanske lösa. Rootat vill man ju ha iaf

Visa signatur

Surf:: FD Define R3 | W10 Pro | Corsair TX650W | MSI P67A-GD65 B3 | i5-2500K@4.2GHz | 16GB Corsair Vengeance 1600MHz | GTX1060 | Be Quiet Pure Rock |
Htpc:: FD Node 304 | W10 Pro | CM Silent Pro M2 420W | ASRock H77M-ITX | Intel i5 2400 | Asus GT 630 | 8GB Corsair Vengeance 1600MHz | Arctic Cooling Alpine 11+
Server:: HP Proliant N54L | ESXI | XPEnology | 1SSD + 6HDD | 6Gb RAM

Permalänk
Medlem
Skrivet av marmeladov:

Är det inte via det vanliga förfarandet?
Alltså att på sin gamla telefon köra en backup via titanium backup till en vald mapp. Kopiera hela mappen till din nya telefon, installera titanium backup och peka den till mappen där du har din säkerhetskopia. Därefter köra restore. Det hade jag testat iaf

edit: Det kräver väl iofs root vad jag vet, men det går väl kanske lösa. Rootat vill man ju ha iaf

Det går nog att göra så som du beskriver också, jag har alltid skapat en zip som jag kört från recovery, då laddar TB in apparna vid nästa boot eller nåt sånt.

Är det någon här som lyckats roota X än?

Permalänk
Skrivet av Tommy:

Det går nog att göra så som du beskriver också, jag har alltid skapat en zip som jag kört från recovery, då laddar TB in apparna vid nästa boot eller nåt sånt.

Är det någon här som lyckats roota X än?

Ah okej. Där ser man, den metoden har jag aldrig testat själv. Man lär så länge man lever

Visa signatur

Surf:: FD Define R3 | W10 Pro | Corsair TX650W | MSI P67A-GD65 B3 | i5-2500K@4.2GHz | 16GB Corsair Vengeance 1600MHz | GTX1060 | Be Quiet Pure Rock |
Htpc:: FD Node 304 | W10 Pro | CM Silent Pro M2 420W | ASRock H77M-ITX | Intel i5 2400 | Asus GT 630 | 8GB Corsair Vengeance 1600MHz | Arctic Cooling Alpine 11+
Server:: HP Proliant N54L | ESXI | XPEnology | 1SSD + 6HDD | 6Gb RAM

Permalänk
Medlem

Snabb Recension då jag fick telefonen idag!

Telefonen är otroligt välbyggd och allt fungerar utmärkt dock så är den platta kabeln helt värdelös i mitt tycke, varför kan de inte göra sleevade premium kablar?

sen att gå ifrån en fullt moddad nexus 5 med senaste cyanogenmod versionen till oxygen gör ju att man saknar lite funktioner här och där... nån som hört något om när cyanogenmod kommer dyka upp till oneplus X?

sammanfattat då:

Fördelar

+ Telefonen är ett mästerverk för vad man betalar

Nackdelar

- Laddaren
- Mjukvaran

Visa signatur

R7 5800X3D / RTX 4070 / 32GB Ram / 1 + 2 TB M.2 SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Oliver91:

Snabb Recension då jag fick telefonen idag!

Telefonen är otroligt välbyggd och allt fungerar utmärkt dock så är den platta kabeln helt värdelös i mitt tycke, varför kan de inte göra sleevade premium kablar?

sen att gå ifrån en fullt moddad nexus 5 med senaste cyanogenmod versionen till oxygen gör ju att man saknar lite funktioner här och där... nån som hört något om när cyanogenmod kommer dyka upp till oneplus X?

sammanfattat då:

Fördelar

+ Telefonen är ett mästerverk för vad man betalar

Nackdelar

- Laddaren
- Mjukvaran

Nice. Vad är ditt intryck av kameran? Hur funkar 4g och mms etc? Något mer att tillägga som kan vara värt att nämna?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon99565:

Nice. Vad är ditt intryck av kameran? Hur funkar 4g och mms etc? Något mer att tillägga som kan vara värt att nämna?

Nu hade Nexus 5 sunkig kamera men jämfört med den är det som natt och dag, riktigt bra kamera för priset helt enkelt!

4g och MMS kan jag inte svara på för jag klantade till det och glömde beställa nytt sim kort så sitter här med en obrukbar telefon, hade ett ruskigt gammalt micro sim kort som jag fick ihop med min nokia n9 2011

Visa signatur

R7 5800X3D / RTX 4070 / 32GB Ram / 1 + 2 TB M.2 SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Handelsbanken:

[10:40:26] Sara:
Exakt vilken telefon är det du har?
[10:40:45] Simon:
OnePlus X
[10:42:10] Sara:
Okej, pratade nyss med våra tekniker. Dom har ett ärende inlagt just nu där kunden inte heller kan aktivera appen.
[10:43:15] Sara:
Swish säger att det skall komma en rättning på det, men vi har inte det exakta datumet.

Copy-paste från Swedroid för er som vill hjälpa till att trycka på lite för att få detta ordnat ->

"Så ni som har Swedbank och en X och känner att ni vill trycka på ang. Swish kan ringa 0771-97 75 12, säga att er telefon inte kan aktivera Swish och hänvisa till ärendenr 8995200. Tjejen i kundtjänst sa att det gick bra att dela detta ärendenr."

För min del så ligger luren i en låda tills Swish fungerar

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon99565:

Kameran i mitt tycke är helt ok, men många som gnäller på den på flera forum, speciellt när ljusförhållandena inte är optimala, men för mig spelar kameran ingen roll alls, bara jag kan knäppa nån bild då o då så är jag nöjd.

Däremot så var dual sim ett av mina 3 viktigaste önskemål då jag såg på nya telefoner och valde X.
Jag har 2 kort i och det fungerar helt super. Det kort som du väljer att använda mobil data på (surf) är det primära kortet och fungerar ypperligt med 4G, det andra kortet blir ett sekundärt kort efter ditt val och kan bara använda 2G bandet.

Jag har comviq som mitt primära och telenor som det sekundära och jag tycker det är helt super, det jag ville ha fungerande i telefonen, fungerar som det skall

detta kan man ju såklart när som helst ändra på i telefonens inställningar, det ända som inte går, är att köra det sekundära kortet mot en leverantör som INTE sänder i 2G nätet, kolla det bara.

Det jag gillar är enkelheten att när man ringer eller skickar sms, mms, så får du alltid valet från vilket nummer du vill utgå ifrån.
Samt att inkommande samtal tydligt visar på vilket kort det är inkommande på.
Bra för mig då ett är mitt o det andra jobbet, så man vet när man skall lägga på service minded hatten och svara trevligt eller EJ lol

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av simonw:

Copy-paste från Swedroid för er som vill hjälpa till att trycka på lite för att få detta ordnat ->

"Så ni som har Swedbank och en X och känner att ni vill trycka på ang. Swish kan ringa 0771-97 75 12, säga att er telefon inte kan aktivera Swish och hänvisa till ärendenr 8995200. Tjejen i kundtjänst sa att det gick bra att dela detta ärendenr."

För min del så ligger luren i en låda tills Swish fungerar

Skrev ett litet inlägg på Swish FB sida igår och fick detta till svar från dem

"Swish: Hej, det är något vi vet om, vad som händer när det kommer nya telefoner är att de i vissa fall gör egna förändringar i Android vilket kan ställa till det för appar, förhoppningsvis är det något vi kan hitta en lösning på snabbt. /PE"

så bara hoppas på till nästa uppdatering,, nu använder jag ju swish, men inte så mycket som du, så att jag låter den lilla skönheten ligga ensam i en mörk låda, stackars liten, hoppas hon snart får komma ut...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Har ni andra kvar skyddsplasten på skärmen som låg under "reklamplasten"? Tycker den vara vara en fingeravtrycksmagnet av rang.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blacksheep:

Skrev ett litet inlägg på Swish FB sida igår och fick detta till svar från dem

"Swish: Hej, det är något vi vet om, vad som händer när det kommer nya telefoner är att de i vissa fall gör egna förändringar i Android vilket kan ställa till det för appar, förhoppningsvis är det något vi kan hitta en lösning på snabbt. /PE"

så bara hoppas på till nästa uppdatering,, nu använder jag ju swish, men inte så mycket som du, så att jag låter den lilla skönheten ligga ensam i en mörk låda, stackars liten, hoppas hon snart får komma ut...

Och även jag fick ett svar: "Hej, du kan nog inte göra något för att kunna aktivera Swish på Oneplus X, på den telefonen fungerar inte Swish av någon anledning. /PE".

Så det var ju tråkigt, jag är helt beroende av Swish i min vardag.. OPX säljes! ;D

EDIT: "Hej, det är inget vi jobbar med för tillfället, men vi kommer att se på det så snart vi har prioriterat in det bland allt annat arbete. Vi har inte någon info som vi behöver föra vidare till tillverkaren idag. /PE"

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tommy:

Har ni andra kvar skyddsplasten på skärmen som låg under "reklamplasten"? Tycker den vara vara en fingeravtrycksmagnet av rang.

Hade den i en vecka, tog av den för att sedan sätta dit "tempered Glass skyddet", som vart helt otroligt fult då det inte går ända ut i kanterna + att det är så mycket grövre än plastskyddet, så det syntes något otroligt mycket, så jag slet av det med o kör nu helt naket, och det blir faktiskt mindre fingeravtryck med original glaset....än plastskyddet iaf.

Visa signatur