Tips på bra hörlurar?
Hej, detta är jag igen från förra tråd some heter är dessa hörlurar bra? om hörlurar som blev misslyckad och låst så jag tänker försöka göra ett nytt försök med denna men innan jag börjar så vill jag bara be mycket om förlåtelse för hur jag betedde mig i den andra tråden då jag var ivrig och vägrade lyssna på er. Jag var alldeles för desperat för att hitta bra hörlurar för 100 kr så jag lyssnade inte riktigt på er och jag har insett nu att man borde lägga pengarna lite högre. Anledningen till varför jag var så snål och hade maxgräns på 100 kr var för att jag inte har så mycket pengar och är otroligt rädd om min ekonomi eftersom jag är rädd att saker som jag spenderat mycket pengar på ska gå sönder och att jag behöver köpa en ny vilket kommer kosta. Jag är ingen vild människa men jag är fortfarande otroligt mycket rädd för att saker som jag spenderat mycket pengar på ska gå sönder på grund av min diagnos. Vill också tilläga att jag har en form av autism som är mycket åt aspergerhållet och att jag bor på ett LSS boende där jag lever på bidrag tills jag slutar gymnasiet och skaffar jobb. Det här med att acceptera att folk inte gillar sånt som jag gillar har jag ibland svårt med med tanke på hur mycket jag gillar den saken så det var darför jag betedde mig ila då och jag ber jätte mycket om ursäkt för det. Jag vill också säga förlåt att jag ignorant och irriterade er med min envishet.
Nu till frågan så undrar jag vilka bra in ear hörlurar ni har att rekommenderar? Att den har mikrofon eller knapp spelar inte alls någon roll för mig men annars så tycker jag att de ska vara sköna och att ljudkvaliteten ska vara bra och passa med 80 tals musik. Jag tycker också att hörlurarna inte ska gå så lätt sönder. Vill också berätta att det enda inkomsten jag får i måndaden är 1050 kr som är min studiebidrag från gymnasiet. Anledningen till varför jag inte får pengar över från mina andra bidrag är för att jag inte fått så mycket som innan.
Så är det någon bra hörlur med in ear som ni kan rekommendera? kom ihåg att jag har bara 1050 kr och får det bara varje månad.
Ber också om ursäkt för min svenska.