Cyber Monday 2015 – Tips, butiker och erbjudanden

Permalänk
Medlem

Oh shit, missade moderkortet jag beställt genom webbhallen. Man var visst tvungen att hämta ut det inom 2 dagar. :/ Så nått bra erbjudande på moderkort skulle inte va fel.

Visa signatur

Intel i7 2700k | Asus P8Z77-V PRO | Noctua NH-D14 | Gigabyte GTX 670 | Corsair 8GB LP | Samsung 830 128GB | Define R3 | Corsair HX 650W
Thinkpad X41 | Thinkpad X200 - RIP | Thinkpad X220 | Thinkpad T480s | Fri frakt - Inet.se | Dagens fynd

Permalänk
Medlem

Ett par bluetooth in-ear är vad jag behöver.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pamudas:

Hade hellre hoppats på att ett par RIKTIGA lurar går på rea, och inte något påhittat från SteelSeries / Razer.

Cdon hade ath-msr7 för halva priset, ganska schysst om man är på jakt efter ett par slutna. De enda öppna av intresse jag såg var Webhallen med 1690kr på Fidelio X2, men de kommer ju ner i pris lite då och då iaf.

Skrivet av Flygman:

Hoppas fasiken på något bra erbjudande på SSD, likt Inets.

Amazon hade ganska schyssta priser på ssd's, knep själv en Sandisk plus 240gb för ~550kr.

Permalänk
Medlem

Finns det något värre än att man handlat allt man behöver månader innan reoarna drar igång och man verkligen inte behöver ett dugg?

Vill så gärna handla och fynda grejer

#addictedtoshopping

Permalänk
Medlem
Skrivet av orginallinus:

4500 som Komplett hade på R9 Nano... Antagligen årets fynd, så om det kommer igen så blir det nog bara 1 hårt paket i år...

Jag hoppas inte på fler bra deals på Nano kort. Då finns det risk att jag köper ett till

Visa signatur

AMD RYZEN 9 5900X - ASUS ROG X470-F STRIX - 32GB DDR4 @ 3200MHz - ASUS RTX 3070 Ti

Permalänk
Skrivet av coffar:

Ett bra tangentbord skulle ju sitta fint, bara hålla tummarna!

Elgiganten har ju hållit på hela helgen med logitech g710+ för 599 vilket varit en fantastisk deal! (Sitter med mitt nya g710+ nu )

Permalänk
Medlem

Denna gången hoppas jag kunna fynda Havrefras! Nej men vad tror ni, bara leftovers från i fredags, nya erbjudanden eller blandat?

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem

Hoppas det är NYA erbjudanden som bara handlar om datadelar, ingen jävla BF skit

Visa signatur

| Intel i9 10900K | Noctua NH-U14S | ASUS ROG Maximus Hero XII |
| EVGA NEX750B 750W | Kingston HyperX 32GB DDR4 @3200Mhz |
| Fractal Design R4 | ZOTAC RTX 3080 Trinity OC |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima2001:

hoppas på ett bra 980 . kanske 980ti .. vad är snäppet under 980? är helt ny på nvidia..

Snäppet under 980 är 970. Sen har ju AMD också några kort som ligger runt samma prestanda.

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem

Hoppas på lite granola, riktig osis att man missade det i fredags!

Permalänk

Någon som har koll på affärer utanför Sveriges gränser? Tänkte ta och fixa de sista julklapparna nu

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hamilton83:

Någon som har koll på affärer utanför Sveriges gränser? Tänkte ta och fixa de sista julklapparna nu

Amazon.de och .co.uk är ju rätt standard.

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Medlem

Hade gärna sett en repris på 970 för 2500 kr, men det kan jag nog glömma.

Visa signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 2TB • 1440p 165 Hz
3700X • 3070 • 32GB • 2TB • 1080p 144Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Någon som har koll på vilka mer än CDON och Komplett som kör CM?

Komplett skulle inte köra cyber rea det sa dom i lördags när jag frågade.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Hamilton83:

Någon som har koll på affärer utanför Sveriges gränser? Tänkte ta och fixa de sista julklapparna nu

Amazon

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Webhallen skrev i något Facebook inlägg att dom skulle köra cyber monday är jag nästan 100 på. Ska se om jag hittat det.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Protopia:

Hade gärna sett en repris på 970 för 2500 kr, men det kan jag nog glömma.

Blir lycklig om de säljer en strix för under 3000.

Permalänk
Medlem

Hoppas hitta en 10" Android platta med hög upplösning till sambon som julklapp. Annars får det bli att beställa från Kina.

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|

Permalänk
Medlem

GTX 980Ti från ASUS

Hoppas jag stenhårt på

Uppdaterat skärm till en X34 predator för 10990 , köpte samtidigt då ett gtx 970, men det räcker inte alls insåg jag snabbt efter googlande

Samt ett artic cooling IV blir det inatt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Supermotard:

Rea på NAS från Synology tack!

Vilken model är du ute efter? Suktar själv på DS416

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Recall:

Oh shit, missade moderkortet jag beställt genom webbhallen. Man var visst tvungen att hämta ut det inom 2 dagar. :/ Så nått bra erbjudande på moderkort skulle inte va fel.

Maila kundtjänst om det var för någon dag sedan. Är de snälla öppnar de ordern igen. Har funkat för mig ett par gånger.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ska jag slå till på en sådan här (se länk) eller ha is i magen och se ifall det kommer någon annan 17" med IPS i natt/morgon?
Är HP bra grejer när det kommer till laptops, har fått för mig att lenovo är bra grejer men vet inget om HP.
http://store.hp.com/SwedenStore/Merch/Product.aspx?id=P1R63EA...

Har kollat på denna annars.
http://www.webhallen.com/se-sv/datorer_och_tillbehor/225883-l...

Permalänk
Medlem

Tror ni man kan få en bättre deal än Western Digital Elements 5TB för 1111:- som Elgiganten hade under Black Friday?

Helt oinsatt i Cyber Monday, men rent statistiskt, brukar elektronik vara billigare på Cyber Monday än på Black Friday?

Visa signatur

Intel Core i7 950, 3.06GHz | Asus P6T Deluxe V2 | Corsair 6GB (3x2GB) 1600MHz | Samsung 850-Series EVO 500GB | Gigabyte GeForce GTX 1050 2GB | ASUS BW-16D1HT | Cooler Master Hyper 212 Plus | Corsair HX 650W 80+ | Fractal Design Define R3, Svart

Permalänk

Ska man köpa Xbox spel nu eller vänta till Cyber. Kommer dom att vara billigare då månntro?

Permalänk
Medlem

Kommer Inet köra någon Cyber monday?

Permalänk
Medlem

@m4goo2: Rent statisktikt så har ingen här någon aning.
Både black friday och cyber monday är bara något år gammalt fenomen här i Sverige så det finns ingen statistik att tala om.

Men om jag får gissa, så kommer det vara överlag sämre erbjudanden nu. Många repriser.

Visa signatur

Asus Z87-A | Intel Core i5 4670k | Gigabyte GTX 770 OC | Corsair Vengeance 2x4GB | Samsung Evo 250GB | WD Blue 1TB | Corsair RM650 | Fractal Design R4 | Dell P2414H | Fujitsu P23T-6 Thor | SteelSeries Rival |
Microsoft Sidewinder X4 | QPAD FX 90 Mousepad | Creative Sound Blaster X-Fi | Sony 2x100W | Technics SB-CS6

Permalänk

Bara för mig det står www.sweclockers.com/blackfriday när man klickar in på Cyber Monday?

Visa signatur
Permalänk

@Fiskenlars:

Samma för mig!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Recall:

Oh shit, missade moderkortet jag beställt genom webbhallen. Man var visst tvungen att hämta ut det inom 2 dagar. :/ Så nått bra erbjudande på moderkort skulle inte va fel.

På Webhallens hemsida står det att varan skall avhämtas inom fyra dagar efter meddelande om att varan finns i butiken men i mina leveransmail har jag bara fått två dagar på mig. Står det någonstans att det är förkortad liggetid på kampanj-beställningar?

Citat:

Det går givetvis bra att handla direkt i butiken utan att först ha beställt via vår webbshop, men vi rekommenderar att lägga en bokning om du ser att det bara finns ett enstaka exemplar tillgängligt. Bokade ordrar håller vi i fyra dagar.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Det finns bara två sorters hårddiskar: de som har gått sönder och de som skall gå sönder.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fltoig:

@m4goo2: Rent statisktikt så har ingen här någon aning.
Både black friday och cyber monday är bara något år gammalt fenomen här i Sverige så det finns ingen statistik att tala om.

Men om jag får gissa, så kommer det vara överlag sämre erbjudanden nu. Många repriser.

"Statistik" är väl att ta i. Men jag menar, brukar det vara billigare hårddiskar på CM än BF? Tex förra året.

Visa signatur

Intel Core i7 950, 3.06GHz | Asus P6T Deluxe V2 | Corsair 6GB (3x2GB) 1600MHz | Samsung 850-Series EVO 500GB | Gigabyte GeForce GTX 1050 2GB | ASUS BW-16D1HT | Cooler Master Hyper 212 Plus | Corsair HX 650W 80+ | Fractal Design Define R3, Svart