Live: Nästa Battlefield avslöjas klockan 22:00

Permalänk
Avstängd

Lär nog bli ett riktigt taktiskt spel... Intressant och kul.

"Ooops nu kommer alla fuskare/hackers in i bilden också".

MVH

Permalänk
Medlem

Varför inte Battlefield One?

Visa signatur

Node 304 | CPU: i5 4670k | RAM: Corsair vengeance CL10 8gb(8x1) | GPU: ASUS GTX760 | MB: ASUS Z87I-PRO(mITX) | Skärm: 24"BenQ RL2455HM

Permalänk
Avstängd
Skrivet av JesperA:

Sjukt att du kommer ihåg alla enskilda individer & exakt vilka åsikter dom hade för flera år sedan & idag, jobbar du på FRA?

Nej, men på forum som t.e.x Loading så ser man oftast samma personer i varje tråd. Inte så svårt att komma ihåg när namnen blir i stort sett graverade i ögonen.

Visa signatur

ASUS Z97-A | 4790K 4.4GHz | 16GB DDR3 2400MHz | MSI GTX 980Ti 6GB Twin Frozr V | Samsung Evo 850 250GB | Asus PG279Q | Dell U2412M

Permalänk
Hedersmedlem

"Vi har 2 killar som drar sitt cv och visar en trailer på typ 1 minut"
Gör om gör rätt, folk idag vill ha gameplay.

Tycker detta var det tråkigaste eventet dom haft, alla frågor fick typ svaret "vi kommer släppa mer info dem kommande månaderna".
Förstår att medier får spela spelet och det är andra kända personer som fått spela spelet tidigare och komma med input men känns som detta event kunde ta plats om några månader.

Visa signatur

Kom in och häng med oss på Discord!

Permalänk

Kändes krystat(nervösa) samt att det bara var dom som var super hypade. När DICE äntligen visade lanserings trailern så kände iaf jag ingenting...

Men för i hela he*pippiiii*JÄ*pipippip* visa lite GAMEPLAY!

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lothbrok:

Och sheet vad många nu helt plötsligt är HYPE WW1 AWYEAH. När de typ de senaste 10 åren sagt: WW1/2 is overrated its overdone boring zzz
Och argumenterat emot WW1 "Trenchwarfare, so boring just sit in a trench"

Åh, hypocrites som vanligt bland fans..

Nu har jag inte sett någonting utav BF1, alltså inte ens streamen. Känner däremot att detta fortfarande är väldigt relevant.

Dold text
Visa signatur

Citera eller @philipborg om du vill att jag ska läsa dina svar.

Permalänk

Haha, verkar som någon råkade ha micen på.

https://www.twitch.tv/battlefield/v/64886482?t=06h26m00s

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZIPPEDFREAK:

Vad menar du?

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Skrivet av Lothbrok:

Vaddå äntligen? Hört talats om Verdun?

Kollade nyss upp spelet då jag endast hört namnet förut. Ser ut att vara fokus på realism som ArmA, ser inga fordon heller, inte mycket gemensamt med BF1 förrutom WW1-eran.

Skrivet av Lothbrok:

Och sheet vad många nu helt plötsligt är HYPE WW1 AWYEAH. När de typ de senaste 10 åren sagt: WW1/2 is overrated its overdone boring zzz
Och argumenterat emot WW1 "Trenchwarfare, so boring just sit in a trench"

Åh, hypocrites som vanligt bland fans..

För det var ju uttjatat, men det var längesen nu. Så om jag äter chokladglass som jag älskar för första gången på 1 år igen så är jag hycklare? Trender kommer och går

Endast skyttegravskrig är skittråkigt enligt mig, blir BF1 lika dynamiskt som i trailern så tror jag det kommer bli askul.