Superclocked Titan X, 7970, 6950 & Gtx 980 vattenblock
Hej och välkomna!
Jag kan börja med att säga att diskussion gäller endast bud vid intresse, det betyder att annons polisen inte är välkomna här så är du en sån kan du stänga ner denna flik INNAN du skriver en massa skit i min annons. Bryter någon mot detta kommer det anmälas och bannlysas för framtida annonser.
Allting säljes i befintligt skick och finns i Stockholm, avhämtning prioriteras men det går även bra att skicka mot frakt. Jag har tidigare sålt här bl.a. ett 7950, Gtx 780ti osv. Ifall det finns kvitto följer de självklart med och jag håller inte på att manipulera kvittona och ändra inköpsdatum för att maximera vinst som någon annan jag handlat av här gjort.
Börjar med en intressekoll för mitt Evga SC Titan X med ett svart Bitspower vattenblock.
Endast använt vattenkylt, kartong tillbehör och även original luftkylaren finnes även digitalt kvitto köpt i Mars / april förra året.
Bud-
Amd 7970 referens - legat orört ett tag men fungerade senast jag använde det, ingen kartong eller kvitto. Kan blåsas rent på damm vid försäljning.
Budstart 400kr + frakt
Amd Sapphire 6950 3x windforce 1gb - legat orört i original kartong i kanske två år, fungerar bra testat för ca 4 månader sedan. Inkluderar en inplastad crossfire brygga.
Bud-
2x EK Vattenblock till Gtx 980 - Har varit använda med 980 innan jag sålde de. Kartong finnes för båda korten och de är i mycket bra skick.
Budstart per st 200kr + frakt
Länk till block ny pris 1000kr - https://www.ekwb.com/shop/ek-fc980-gtx-acetal
Jag är inte på plats hemma för att ta bilder på sakerna men detta kan enkelt ordnas, PM:a mig ifall ni är intresserade eller bara nyfikna. Bud tas emot i tråden och även PM ifall ni föredrar det.
Mvh Eldorado