Pryl-Kit: 3770k, Z77 mobo, 16GB 2400 MHz DDR3, Noctua-kylare, 750W EVGA, Lian Li Tower, 2.5" 4xdrive bay

Permalänk
Hedersmedlem

Pryl-Kit: 3770k, Z77 mobo, 16GB 2400 MHz DDR3, Noctua-kylare, 750W EVGA, Lian Li Tower, 2.5" 4xdrive bay

Tänkte försöka sälja av lite gamla datorprylar, som består av:

CPU: i7 3770k
MK: Asus P8Z77-V
RAM: 16 GB corsair 2400 MHz DDR3
PSU: 750W EVGA G2
cpu-kylare: Någon halvstor noctua jag glömt namnet på
Chassi: Något större lian-li (minns inte exakt modellnamn) : Saknas extra skruvar och drive-bays. Se bild jag tog.

Följer även med en sådan här https://www.amazon.com/ToughArmor-MB994SP-4S-Drive-Mobile-Bla....

Detta är en inkomplett dator. Saknas lagring & grafikkort.
Buda mot allt eller delar. Your choice. Köp av allt prioriteras, speciellt prismässigt.

2500 kr eller bud för hela kalaset. Allt i befintligt skick (prylarna ska funka men saknas allt vad tillbehör heter)

HÄMTAS på plats i Täby, norr om Stockholm.
Cash eller Swish.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Medlem

Till rätt pris och skickat hade jag kanske varit intresserad av moderkort, processor och minne.

Kylare är väl inte helt ointressant, nätagget har jag redan och en stor låda till är jag inte så sugen på. Än mindre att skicka det.

Vet inte om jag vågar dra till med något bud men Sweclockers marknad brukar väl vara bra på att hitta ett vettigt pris. Nackdelen är ju mest att man köper DDR3 fördelen att det är billigare än nytt =P

Skall man hämta så bor jag i Örebro och då är det ju en större utflykt man har att göra med. Det är ju såklart ingen omöjlighet det heller men typ Schenker är nog smidigare? Men om det inte är något du vill göra alls så är det ju som det är med det.

Permalänk
Medlem

2500 är ett bra pris, hade köpt den direkt om jag var Stockholmare.

Permalänk

Du vill inte byta mot ett PS4? Sugen på pryl-kittet men kan inte spendera nå mer pengar den här månaden

Permalänk
Hedersmedlem

@TjenaHallå:

tveksam tyvärr. Nu när dom ska släppa en ny modell av ps4an snart & allt :/.
Klart det är lockande. Ska tänka på saken!

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk

@Gi][Gurra: Förståeligt Alltid värt ett försök!

Permalänk
Medlem

Skulle du kunna berätta lite mer om kylaren eller försöka jaga upp modellen? Är intresserad.

Permalänk

@Gi][Gurra: Mycket intresserad av moderkort, processor och minnen om du skulle ändra dig om att du inte vill skicka!
Kan då om du ändrar dig bjuda 2500kr+frakt för dem

Visa signatur

|CPU| AMD Ryzen 7 5800X3D|GPU| PowerColor Radeon RX 7800 XT Hellhound| MoBo| MSI X370 XPOWER GAMING TITANIUM |RAM| - G.SKILL Trident Z 3600Mhz 32GB|CPU kylare| Noctua NH-U12A|PSU | EVGA Supernova 1300W G2 |Chassi| Fractal Design Define R4 | Airsoftare norr om Västerås! :D

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Brightsin:

@Gi][Gurra: Mycket intresserad av moderkort, processor och minnen om du skulle ändra dig om att du inte vill skicka!
Kan då om du ändrar dig bjuda 2500kr+frakt för dem

Ska fundera på det. Återkommer imorgon.

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gi][Gurra:

Ska fundera på det. Återkommer imorgon.

Erbjuder 500 för resterande då, och upphämtning

Skickades från m.sweclockers.com
Editar och förtydligar, är alltså intresserad av nätagget, chassit och kylaren.

Permalänk
Medlem

Lite intresserad av din PSU. Vad är det för inköpsdatum och har du kvitto kvar? Hur ser det ut med övriga kablar etc?

Visa signatur

"Give and you shall recieve"

Permalänk
Hedersmedlem

@DajmN:
2015-03-08
den här modellen: https://www.inet.se/produkt/6909975/evga-supernova-g2-750w/#s...

Jag hittade faktiskt alla kablar :). Köpt/Beställt från på Inet - jag skulle nog kunna skriva ut orderdetaljerna direkt på Inets sida.

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av zinne:

Skulle du kunna berätta lite mer om kylaren eller försöka jaga upp modellen? Är intresserad.

Det kan vara den här:
https://www.inet.se/produkt/6308824/noctua-nh-u12s/#specs

har en order på en sån för drygt ett år sedan. Men inte helt säker.
Jag har dock inte kvar alla monteringstillbehör, så jag skulle inte försöka montera den på någon annan socket :).

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gi][Gurra:

Det kan vara den här:
https://www.inet.se/produkt/6308824/noctua-nh-u12s/#specs

har en order på en sån för drygt ett år sedan. Men inte helt säker.
Jag har dock inte kvar alla monteringstillbehör, så jag skulle inte försöka montera den på någon annan socket :).

Har samma socket, skulle kunna bjuda 250 för den. Kan hämta imorgon i sådana fall

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av zinne:

Har samma socket, skulle kunna bjuda 250 för den. Kan hämta imorgon i sådana fall

Skickades från m.sweclockers.com

Jag ska fundera på det. Men hoppas på att kunna få sålt allt i ett svep och verkar kunna gå (2 bud via PM hittills)

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Medlem

Vad är högsta budet?

Permalänk
Medlem

@Gi][Gurra: bjuder 550 för moderkortet, kan hämta i täby alternativt mötas i Sthlm om du har vägarna förbi stan någon dag

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X - GIGABYTE B550 AORUS PRO V2 - Corsair Vengeance LPX 32GB 3200MHz DDR4 - Gigabyte Geforce RTX 3070 8GB EAGLE - 1 st Samsung 870 QVO 1TB - 1 st Samsung 850 EVO 500GB - 2 st Samsung 850 EVO 256GB - Arctic Liquid Freezer II 360 - Corsair RM850 Watt - Phanteks Enthoo PRO M Window - Skärm 1 : Asus MG278Q - Skärm 2 : Benq Zowie XL2546

Permalänk
Medlem

Vad ligger högsta budet på?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av ....:

Vad ligger högsta budet på?

2750 kr, hämtas på plats (inkl mitt corsair-agg i en annan tråd). Några här har bjudit högre men enkelheten att få iväg allt i ett svep (hämtas på plats), gör att jag kommer gå på det budet sålänge vi kommer överens. Återkommer i tråden med mer info när jag fått bekräftat av potentiella köparen om det blir av eller inte.

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gi][Gurra:

2750 kr, hämtas på plats (inkl mitt corsair-agg i en annan tråd). Några här har bjudit högre men enkelheten att få iväg allt i ett svep (hämtas på plats), gör att jag kommer gå på det budet sålänge vi kommer överens. Återkommer i tråden med mer info när jag fått bekräftat av potentiella köparen om det blir av eller inte.

Lägger 3000kr för samma deal, kan hämta ikväll eller helgen beroende på vad som passar dig bäst.

Mvh,
Wille

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av willeykk:

Lägger 3000kr för samma deal, kan hämta ikväll eller helgen beroende på vad som passar dig bäst.

Mvh,
Wille

Skickades från m.sweclockers.com

PMa mig dina kontaktuppgifter så stämmer vi av.

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Hedersmedlem

SÅLD!

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.