Söker 4690k/4770k/4790k/6600k!

Permalänk
Medlem

Söker 4690k/4770k/4790k/6600k!

Sitter fortfarande på den budgetdatorn jag byggde typ 7 år sedan med i3 processor å budget grafikkort..
Känner att det numera med ständiga uppfateringar i de online spel jag lirar är fps nivåerna inte acceptabla och det är ospelbart på allra lägsta grafikinställningar när action väl sätter igång

Så det spelar ingen roll vilken i5 processor jag kan lyckas å få loss om någon är schysst ^^ så blir det den vägen jag får gå med resten av riggen jag planerar

Jag kan tyvärr inte säga ett bud här å nu.. Frågar man mig vill jag ju säga gratis höhöhööh.. Har dock inte lyckas fånga nått av procesorna de senaste 2 veckorna på ebay/tradera osv. Säg gärna du ett pris ^^

Men först får vi hoppas att någon har en godis bit till mig

Läs hela annonsen här

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk
Hedersmedlem

Du söker efter processorer till både sockel 1150 och 1151 men om datorn är så pass gammal som 7 år så har du ju ingen av dem. Vad har du för moderkort och vad söker du för CPU egentligen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreaz1:

Du söker efter processorer till både sockel 1150 och 1151 men om datorn är så pass gammal som 7 år så har du ju ingen av dem. Vad har du för moderkort och vad söker du för CPU egentligen?

" så blir det den vägen jag får gå med resten av riggen jag planerar"

Tror det menas att moderkort som passar processor kommer att köpas när processorn väl är inköpt. (?)

Skickades från m.sweclockers.com