Bilder på ditt senaste inköp (2016)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Laccy:

100kr från ebay, dock så tror jag att den förstärker basen lite, men inget som inte får att fixa med en EQ!
Kan skicka en länk när jag kommer hem.

Vore snällt!

Permalänk

HUAWEI AP007 Power Bank 13000mAh - 229:-

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 | MSI MAG B560 TOMAHAWK WIFI | Intel Core i5 11600K | MSI GeForce RTX 3060 12GB VENTUS 3X OC | ASUS ROG Strix 850W | Kingston Fury 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz | Noctua NH-U12S | Samsung 970 EVO Plus 2TB | W10

Permalänk
Medlem

Pop! TV: BattleStar Galactica New Series - Cylon Centurion

Sennheiser Momentum Wireless

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

Permalänk
Medlem

@niro: En rejäl skörd, är det ett vitt eller svart in-winchassi? (för det är väl en in-win 303?)

Visa signatur

Moderkort: GIGABYTE B550 AORUS PRO V2 PSU: Corsair RM850X CPU: AMD Ryzen 5 5600X Kylare: NZXT Kraken Z53 GPU: MSI GeForce RTX 3080 GAMING Z TRIO 10G LHR RAM: G.Skill Trident Z 32GB (4x8GB) DDR4 / CL16 / 3200 MHz

Permalänk
Medlem
Bildlänk
Permalänk
Medlem

Lyckades hitta en affär i närheten som säljer Boylan Cane Cola.
Så blev att köpa några stycken när man ändå var igång!

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Lite så-kallat "wonder ram" från Samsung till min gamla burk.

Kör nu 2000: CL 10-10-10-28 med 1.4 v.

Visa signatur

i5 3570K @ 4.4 Ghz // H80 // Asus Maximus Gene-V mATX // 16gb Samsung 30nm "Wonder ram" @ 2000 CL: 10-10-10-28 (1.4v) // EVGA GTX 670 FTW // Samsung 850 EVO 500 GB // WD Black 64mb 1TB // Corsair AX650 // Aerocool DS Cube

Permalänk
Medlem

Köpte spelet till höger typ en vecka sedan, gillar det inte alls, spelets känns "off". Däremot så har jag spelat sönder Första spelet i serien till Vänster en gång i tiden. Spelade det nyligen och allt känns mer responsivt och rätt på nått sätt, mindre onödigt trams och rakt på sak.

Om bara denna serie kan komma till PS4 nån jäkla gång.

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem

Ett galet "projekt" som jag funderat på i flera år och nu är det inhandlat: En frystork från Harvest Right!

Själva frystorken med vakuumkammaren.

Vakuumpumpen

Vakuumpumpen med inkopplat oljefilter. Oljefilter-kitet är ett tredjepartstillbehör för att underlätta oljereningen mellan körningarna.

Premiär-batchen, före frystorkning. Fryst mango i bit, frysta björnbär, frysta hallon, lite hemmagjord marhsmallow som jag var nyfiken på hur det skulle bli frystorkat. (Blev inte nån succé ), lite banan och jordgubb för test.

Premiär-batchen efter frystorkningen. Frystorkade mangon fick jag knappt smaka, den slukade junior och frugan. Frystorkade jordgubbar är för jäkla gott. Som godis!

Visa signatur

Better to have and not need, than to need and not have.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bandite:

Ett galet "projekt" som jag funderat på i flera år och nu är det inhandlat: En frystork från Harvest Right!
https://s32.postimg.org/cr4kvpx3l/image.jpg
Själva frystorken med vakuumkammaren.
https://s32.postimg.org/gowfyv9ap/image.jpg
Vakuumpumpen
https://s32.postimg.org/yszgji6z5/image.jpg
Vakuumpumpen med inkopplat oljefilter. Oljefilter-kitet är ett tredjepartstillbehör för att underlätta oljereningen mellan körningarna.
https://s32.postimg.org/9bh1zwp8x/image.jpg
Premiär-batchen, före frystorkning. Fryst mango i bit, frysta björnbär, frysta hallon, lite hemmagjord marhsmallow som jag var nyfiken på hur det skulle bli frystorkat. (Blev inte nån succé ), lite banan och jordgubb för test.
https://s32.postimg.org/5gdnxc635/image.jpg
Premiär-batchen efter frystorkningen. Frystorkade mangon fick jag knappt smaka, den slukade junior och frugan. Frystorkade jordgubbar är för jäkla gott. Som godis!

Häftigt! Har torkat mat själv inför vandringar, dock inte frystorkat Hade ingen aning om att det gick att frystorka hemma!

Permalänk
Föredetting
Skrivet av Flutters:

Lyckades hitta en affär i närheten som säljer Boylan Cane Cola.
Så blev att köpa några stycken när man ändå var igång!

Hårt liv där nere i obygden, ser jag.

Ingår i ICA Maxi Botkyrkas standardsortiment, 17:90 flaskan, tror jag. Den är iofs rätt blaskig och trist jämfört med Fentimans drickor, Cherry Tree Cola är gudomlig. Synd att de kostar 25:- för 275ml och är avsevärt mer sällsynta i stockholmstrakten. Finns däremot på ICA Nära Älvsjö, de hade även Fritz Kola förut, men dessvärre inte längre.

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Release:

@niro: En rejäl skörd, är det ett vitt eller svart in-winchassi? (för det är väl en in-win 303?)

Stämmer bra, ett In-Win 303 i svart. Fick modda det lite för att få plats med vattenkylningen eftersom radiatorn är 280x140mm, och det finns bara plats för 120mm fläktar.

Visa signatur

en dator

Permalänk
Medlem

@Ph4st: http://ebay.co.uk/itm/Cable-with-Remote-amp-Mic-for-Samsung-G...

Köpte denna. Har dock inte testat mikrofonen än.

Visa signatur

En gammal cpu från AMD. Ett par äldre grafikkort i Cross-Fire. En del minne. Gamla slö-diskar. Antik nätdel. En ok kylare. Ett nedsuttet chassi. En del fungerande tillbehör.
Ett moderkort som brann upp. Ytterligare CPU och GPU från AMD. Mer minne. En SSD och ett par hårddiskar. En nyare PSU.

Permalänk
Medlem

Less på Carbide 540 & dess storlek, browsade chassin på prisjakt och hittade ett Define S på en butik häruppe i obygden. Perfekt upplägg för mig som inte har några mekaniska diskar i min speldator (alla bor i servern..) Fantastiskt trevligt chassi att skruva i

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem
Skrivet av KniFF:

Less på Carbide 540 & dess storlek, browsade chassin på prisjakt och hittade ett Define S på en butik häruppe i obygden. Perfekt upplägg för mig som inte har några mekaniska diskar i min speldator (alla bor i servern..) Fantastiskt trevligt chassi att skruva i

http://i.imgur.com/hzDxaEt.png

Ser ut som att du kan ha dans i obygden!

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Medlem
Skrivet av ficklampa:

Ser ut som att du kan ha dans i obygden!

Mjo. Det är synd att micro/mini-atx är försvinnande ovanligt på X99-plattformen men förståeligt.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem

Tänkte att det var högtid att uppgradera sig när det kom till tangentbord och mus. Så efter lite googlade så blev det inte bättre än att jag kom hem med ett Devastator combo. Det ska visst vara ett bra nybörjar paket för dom som inte eller har varit inne på det här gamet tidigare. Så jag tror nog att det blir bra och ett bra köp.

Tänkte då när jag ändå var i farten att jag skulle ta och uppgradera till en Samsung EVO 850 250GB SSD och en WD Blue Intern hårddisk 3,5” 2 TB för lagring.

Ursäktar för en liten halvsuddig bild.

Jag tror visst att det är någon som har lättat på plånboken.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Awe, den ena myser med kattmaten!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Onyx:

Awe, den ena myser med kattmaten!

Min yngsta det, fick hon som ho vela, så skulle hon ha blötmat 24/7

Visa signatur

WS: Asus ROG Strix B550-I Gaming | R5 5600x | NH-L12 Ghost S1 | 32GB | RTX 3060 OC 12GB | Ghost S1 MKIII
NAS: QNAP TS-431 - 3x4TB WD Red
Phone: Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

Var köpte du dessa?

Visa signatur

Chassi: Fractal R6, Intel 8700K, SSD 2 x 256GB , Asus Z370-F, MSI RTX 3080 Trio X , 16GB Vengeance ,Corsair HX 750w, G900, G35 & G19 & Acer XB271Hu.
Inet.se fraktfritt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Damir2d:

Var köpte du dessa?

http://support.logitech.com/sv_se/parts där kan du köpa kuddarna för öronen. De ligger under spel kategorin, G430 kuddar, de för G230 passar också.

http://www.ebay.com/itm/Blue-Replacement-Headband-Cushion-Pad... för huvudet.

Permalänk
Medlem

Jäkligt nöjd alltså, bara det att plånboken gråter för tillfället

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

~Du lever ända tills du dör~

Stationära: 1TB HDD + SSD 120gb/ Aerocool strike x advanced / Hyper 212 Evo /24gb ddr3@1600mhz / Evga 600w / Intel core i5 4690k@stock Evga gtx 970 /asus z97a
Laptop: Dell xps 13 9370 fhd/i5/8gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av eribo01:

http://i.imgur.com/dbPtTDH.jpg
Jäkligt nöjd alltså, bara det att plånboken gråter för tillfället

Skickades från m.sweclockers.com

hur mycket gick de på?

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid:

hur mycket gick de på?

2449 kr med mediamarkts prisgaranti då de inte fanns på elgiganten just då

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

~Du lever ända tills du dör~

Stationära: 1TB HDD + SSD 120gb/ Aerocool strike x advanced / Hyper 212 Evo /24gb ddr3@1600mhz / Evga 600w / Intel core i5 4690k@stock Evga gtx 970 /asus z97a
Laptop: Dell xps 13 9370 fhd/i5/8gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av eribo01:

2449 kr med mediamarkts prisgaranti då de inte fanns på elgiganten just då

Skickades från m.sweclockers.com

saftig peng för saftigt ljud, fungerar brusreduceringen som den ska?
skulle vara kul att veta om flygplansbrus försvinner

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

Senaste tillskottet till min svärdssamling.
Inte den sorts svärd jag normalt har, men måste såklart finnas till varje sådan samling...

Visa signatur

Workstation: i9-13900K @ 6.1 GHz - Asus Z790 ProArt - G.Skill 6400MHz 2x32 GB - Asus TUF 4080 16 GB
Samsung 990 Pro MVMe 1 TB - Kingston Renegade MVMe 4 TB - Asus 990 Pro NVMe 4TB
ASUS ROG Strix Aura 1000W - EK-Nucleus AIO CR360 - LianLi O11 Dynamic EVO
LG 38GL950G - Sound Blaster Katana V2X Soundbar - Corsair RGB Strafe - G-Wolves Sköll
Server: i7-6700K @ 4.2GHz - Asus Maximus VIII - Corsair DDR4 4x16 GB - Samsung 950 MVMe 256GB - Samsung EVO 1 TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid:

saftig peng för saftigt ljud, fungerar brusreduceringen som den ska?
skulle vara kul att veta om flygplansbrus försvinner

Nu har jag inte flygit med dem än men i bilen togs nästa ALLT motorljud bort plus radion som var på. Röster blir också mer dämpande, vilket jag ser som en stor fördel.
Värt att nämna är att om man är känslig för lock eller liknande så kanske man ska prova dessa innan, om man ej har musik på så blir det ett litet "tryck" på öronen. Ingent som stör mig dock

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

~Du lever ända tills du dör~

Stationära: 1TB HDD + SSD 120gb/ Aerocool strike x advanced / Hyper 212 Evo /24gb ddr3@1600mhz / Evga 600w / Intel core i5 4690k@stock Evga gtx 970 /asus z97a
Laptop: Dell xps 13 9370 fhd/i5/8gb

Permalänk
Skrivet av eribo01:

2449 kr med mediamarkts prisgaranti då de inte fanns på elgiganten just då

Skickades från m.sweclockers.com

Har för mig jag fick ge 2390 på mellandagsrean hos webhallen för limited edition varianten (bara annan färg vad jag sett).

Skrivet av griid:

saftig peng för saftigt ljud, fungerar brusreduceringen som den ska?
skulle vara kul att veta om flygplansbrus försvinner

De tar bort en hel del flygplansljud, men inte allt. Ljudet blir till ett svagt brus snarare än något väldigt aggressivt.

Visa signatur

Dator: i5-13600K, Asus Prime Z690-P, Noctua NH-D14, Kingston Fury Beast RGB 32GB DDR5-6000, Gigabyte RTX 4090 gaming OC, Seasonic Platinum SS-1000XP, Lian-Li Lancool 215, Samsung 980Pro 2TB M.2 NVME, Acer Predator XB323QKNV 4k 144Hz

Permalänk
Medlem

Köpte dessa för någon vecka sedan Låter riktigt bra, är precis inspelade! Nu ska jag bara fixa till kablarna och ett skydd till subben när jag hittar något!

Köpte en bluesound powernode 2 samtidigt funkar sketa bra!

Permalänk
Skrivet av Milky Way:

Har för mig jag fick ge 2390 på mellandagsrean hos webhallen för limited edition varianten (bara annan färg vad jag sett).

De tar bort en hel del flygplansljud, men inte allt. Ljudet blir till ett svagt brus snarare än något väldigt aggressivt.

Köpte mina för 1990kr i mars eller april hos komplett./Robin

Visa signatur

Chass l Fractal design R4 l Gpu Msi Gtx 670 Power edition + Evga Gtx 670 l Nätaggregat Corsair HX 750w l Processor Intel core I7 3770k@5Ghz at 1.3V l Ram Corsair 16Gb l Ssd Intel 120gb l Moderkort Msi Z77 Gd 65 l Windows 7 l http://valid.x86.fr/qj1bmw