Permalänk
Medlem
Skrivet av Ragin Pig:

http://i67.tinypic.com/jpfwxi.jpg

Verkar som jag har problem med någon minnesläcka får upp det här precis när jag kommer in på en server, någon som råkat ut för samma och kommit runt problemet?

dator i sign, win 10, amd crimson 16.8.2

Händer efter 3-4 matcher för mig. Har iof pagefile avaktiverad om det kan ha nått med saken att göra.

Permalänk
Avstängd

animations dice, tror att de är disney?

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Medlem

kör ultra på allt, 1080p och 42% res scale, aldrig gått under 60fps. brukar pendla mellan 69-90fps.
intel 4690k, 8gb ram, amd r9 290. ingen oc på nåt.

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk

Nån annan som inte heller fått koden för betan? signade upp som insider ti 05-10-2016. Verkar fungera bra osv.. :/

Visa signatur

Ryzen 5800x - Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 @ 3200MHz - MSI MPG B550 Gaming Plus - Samsung 970 m.2 500GB + 850 EVO 620GB - ASUS STRIX GTX 1070Ti OC A8G @ 2126Mhz boost - AOC 2460PF 144hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av liquisole:

Nån annan som inte heller fått koden för betan? signade upp som insider ti 05-10-2016. Verkar fungera bra osv.. :/

Jag har läst nånstans att det är många som inte fått sina koder och vissa har fått kod men för felaktig plattform. Så det verkar vara någon miss någonstans... :/

Visa signatur

CPU: Ryzen 5 3600 GPU: Asus Strix 1080 8GB Moderkort: MSI B450 Gaming Plus Max RAM: 32GB Corsair Vengeance 3600MHz LP Chassi: Phanteks Eclipse P400 Svart Fönster Kylare: be quiet! Pure Rock 2 HDD: 1TB Samsung 7200RPM SSD: Samsung Evo Basic 840 120GB, Samsung 850PRO 256GB x2

Permalänk
Skrivet av wzaa:

Jag har läst nånstans att det är många som inte fått sina koder och vissa har fått kod men för felaktig plattform. Så det verkar vara någon miss någonstans... :/

Tråkigt. Får väl ha tålamod och vänta tills imorgon då bara

edit : http://www.gamegrin.com/news/ea-having-trouble-producing-batt...

Visa signatur

Ryzen 5800x - Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 @ 3200MHz - MSI MPG B550 Gaming Plus - Samsung 970 m.2 500GB + 850 EVO 620GB - ASUS STRIX GTX 1070Ti OC A8G @ 2126Mhz boost - AOC 2460PF 144hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Göteborgaren:

kör ultra på allt, 1080p och 42% res scale, aldrig gått under 60fps. brukar pendla mellan 69-90fps.
intel 4690k, 8gb ram, amd r9 290. ingen oc på nåt.

Säger tyvärr inte mycket eftersom vissa saker brukar vara inaktiverade under betan.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ragin Pig:

Verkar som jag har problem med någon minnesläcka får upp det här precis när jag kommer in på en server, någon som råkat ut för samma och kommit runt problemet?

Har du någon webbläsare eller andra minnesintensiva processer igång? Spelet har förmodligen 16GB som rekommenderad mängd RAM-minne så det kanske blir lite tight med 8GB om man har andra saker igång i bakgrunden.

Visa signatur

FD North | Gigabyte B650 AORUS Elite AX v2 | 9800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Corsair Vengeance 6000MHz CL30 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | LG 42" C4

Permalänk
Medlem

Är det någon som har koll på om fler banor blir tillgängliga längre fram i betan?

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Arctic Liquid Freezer II 360 | Ryzen 5 9600X | MSI B650M Gaming Plus WiFi | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz | RTX 4070 Ti Super | Corsair RM750X | MSI 341CQP | ASUS ROG Strix Scope II 96% | Razer Orochi V2 |

Permalänk
Medlem

Inte helt övertygad efter att ha spelat betan ett tag nu.. Snyggt som tusan men på något sett en intetsägande spelkänsla och för högt tempo. Gillar BF4 jättemycket men detta tog nog klivet till arkadsidan för mycket för min smak.

Kan mycket väl bli första BF spelet jag inte köper.

Permalänk
Medlem

Det enda jag inte gillar med denna betan är att det endast är en karta vi får testa. Vore så mycket bättre och lättare att få en känsla av spelet ifall man fick se lite annat än en ökenkarta hela tiden...

Får hoppas de lägger in någon mer karta inom betan.

Visa signatur

CPU: Ryzen 5 3600 GPU: Asus Strix 1080 8GB Moderkort: MSI B450 Gaming Plus Max RAM: 32GB Corsair Vengeance 3600MHz LP Chassi: Phanteks Eclipse P400 Svart Fönster Kylare: be quiet! Pure Rock 2 HDD: 1TB Samsung 7200RPM SSD: Samsung Evo Basic 840 120GB, Samsung 850PRO 256GB x2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Myllerman:

Inte helt övertygad efter att ha spelat betan ett tag nu.. Snyggt som tusan men på något sett en intetsägande spelkänsla och för högt tempo. Gillar BF4 jättemycket men detta tog nog klivet till arkadsidan för mycket för min smak.

Kan mycket väl bli första BF spelet jag inte köper.

Fick samma känsla , lite mer åt Battlefront hållet än Battlefield.
Hade lite förhoppningar att det skulle va mer BF1942.
Får spela det lite till , men jag överväger också att inte köpa det.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mange75:

Detta blir ett givet köp , precis som alla andra titlar i Battlefield serien.
Nu hoppas jag bara att dom inte sabbar alla vapen med en massa sikten och annat mög.
WW1 ska ha järnsikten förutom snipern.
Men spännande kommer det att bli , sen om det håller för 100 tals speltimmar återstår att se när man har det installerat och inställningarna på max

För fan Mange75, tänk dig för nu. Tänk på alla svordomar för varje nytt nummer av BF..... 2an kommer aldrig tyvärr tillbaka.

/Calzone

Visa signatur

Studio Datorn: INTEL NUC I7 SKULL CANYON | M.2 SAMSUNG 960 EVO 500 GB|32GB DDR4 KINGSTON HYPER X | SAMSUNG 28" U28E590D 4
Speldatorn: NODE 304 | Ryzen 5 3600 | Asus ROG STRIX B550-1 Gaming ITX | 16 GB DDR4 | 0 Graffe :( | CORSAIR H70 / COOLER MASTER M2 650W SILENT PSU |MSI Optix MAG322CQR Curved QHD 165 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Myllerman:

Händer efter 3-4 matcher för mig. Har iof pagefile avaktiverad om det kan ha nått med saken att göra.

Ah, jag har hittat flera som får det problemet.

Skrivet av ågren:

Har du någon webbläsare eller andra minnesintensiva processer igång? Spelet har förmodligen 16GB som rekommenderad mängd RAM-minne så det kanske blir lite tight med 8GB om man har andra saker igång i bakgrunden.

Mm så kan det vara, jag hade ca 2,5gb som användes när jag provade förut. Ska testa att stänga av så mycket som möjligt och dra ner på inställningarna. Verkar dock även hända personer med 16gb efter ett tag så hoppas dom löser problemet.

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Sapphire 9070xt pulse| Gskill 32gb 3,6ghz | aw3225qf |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cr0wl3y:

För fan Mange75, tänk dig för nu. Tänk på alla svordomar för varje nytt nummer av BF..... 2an kommer aldrig tyvärr tillbaka.

/Calzone

Du har helt rätt!!!

Permalänk
Medlem

Efter att ha spelat betan känns det som en stor besvikelse, känns mer som battlefront 1.5 än battlefield. Nåja första bf-spelet jag inte kommer köpa. Tråkigt att dom går mer och mer mot arkad-hållet. :/

Visa signatur

"Don't Fear The Reaper"[/color]

Permalänk
Skrivet av Jeddan:

Var får du 800kr ifrån?

Är relativt övertygad om att personen syftar på att endast halva spelupplevelsen fås utan premium och således kostar spelet minst 800 kr. Battlefront är ett ljuvligt exempel på detta, då du behöver punga ut 150 spänn extra för att kunna vara i rymden... på ett star wars spel! Något hypokritiskt kan man tycka.

Och återigen ska detta alltså upprepas. En delad spelarbas och ett orimligt dyrt spel, om man nu inte nöjer sig med halva...

Permalänk

Nä fy fan vad besviken jag är spelet har enorm potential men skumma gameplay mekaniker förstör spelet.

Flygplan flyger fan i slowmotion men skotten dom skjuter är fan värre, du åker nästan ikapp dom...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

gbgjoel på origin om nån vill lira joelgbg på steam också om nån vill lira killing floor 2, squad etc

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk

Sjukt störande musik, kan inte förstå varför dom har valt att ha med det när man spelar nu när det inte går att stänga av i betan.
Finns det verkligen någon som har på det där oväsnet frivilligt?

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D
Ram: Kingston 32GB DDR5 6000MHz
GPU: AMD Radeon RX 9070 XT
Operativsystem: Windows 11

Permalänk
Medlem
Skrivet av PeterMagnuss0n:

Sjukt störande musik, kan inte förstå varför dom har valt att ha med det när man spelar nu när det inte går att stänga av i betan.
Finns det verkligen någon som har på det där oväsnet frivilligt?

Har inte ens lagt märke till musiken haha ^^

Visa signatur

Speldator: Intel i7-6700k ~ Noctua NH-U9b ~ EVGA GTX 1080 Ti FTW3 ~ 16 GB Corsair LPX DDR4 ~ Gigabyte Z170X Ultra Gaming ~ 970 m.2 500 GB ~ EVO 500 GB ~ 1 TB HDD ~ Cooler Master V750 ~ Svive Luna S800 ~ Benq XL2420Z ~ Corsair K70 ~ Logitech G403 ~

Permalänk

Blir inget köp av mig. Känns väldigt mycket Battlefield Hardline / Battlefront över det hela.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 | MSI MAG B560 TOMAHAWK WIFI | Intel Core i5 11600K | MSI GeForce RTX 3060 12GB VENTUS 3X OC | ASUS ROG Strix 850W | Kingston Fury 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz | Noctua NH-U12S | Samsung 970 EVO Plus 2TB | W11

Permalänk
Medlem
Skrivet av Berglund03:

Blir inget köp av mig. Känns väldigt mycket Battlefield Hardline / Battlefront över det hela.

Inte ens i närheten av Hardline alls.

Visa signatur

Fractal Design Pop XL Air RGB | ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | Gigabyte RTX 5070 12GB Gaming OC

Nintendo Switch | PlayStation 5 +PS4 Pro | Xbox Series X + One X
Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Vet inte riktigt vad jag tycker än, men får många Battlefront vibbar . Vill helst testa några andra banor innan jag bestämmer mig för köp.
Tycker även att Ultimate Edition har ett lite väl saftigt pris.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Arc Midi R2 Moderkort: ASUS Z97-A ATX CPU: i5 4690K @3,5GHz CPU-kylare: SilverStone Argon AR01 RAM: VENGEANCE LP 4x4GB GPU: Sapphire Radeon R9 290 TRI-X OC 4GB PSU: EVGA Supernova G2 750W SSD: Samsung EVO 840 250GB HDD: Seagate Desktop HDD 7200rpm 2TB Skärm: ASUS MG279Q @2560x1440

Permalänk
Medlem

Tycker spelet känns allt för likt Battlefront, Menyer, Spelstilen, känslan. Känns som ett nytt lager spackel i battlefieldformat.. Jag är besviken

Permalänk
Entusiast

Fortfarande ingen key... vilket klockslag ska det släppas annars? 00:01 CET eller ska man behöva vänta på nån jävla amerikansk tidszon?

Permalänk
Medlem

Spelat det några timmar nu, inte imponerad.
Visst, det är skitsnyggt! Men spelkänslan, herregud vilken skit...
Det är visserligen bara en beta just nu, men har en känsla av att det inte kommer förändras särskilt mycket innan release.
Hoppas att det blir bättre, men som spelet var nu blir det inget köp.

Visa signatur

|| Chassi Fractal Design Define R3 || PSU Corsair 650W modular || MOBO MSI Z68A-GD65 (G3)|| CPU Intel® Core™ i7 2600k
|| GPU
Sapphire Nitro R9 390 || Minne 8GB Corsair XMS3 DDR3 @ 1600MHz || SSD Samsung 830 256GB|| OS Win 10 Pro || Gear Dell U2412M, Samsung 226BW || Logitech G500 || Corsair K70|| ATH-M50x <3 ||

Permalänk
Medlem

Är det någon som vet hur man stänger av Mouse acceleration i spelet? Hittar det inte bland alternativen. Finns det någon inställning som förstör ett spel så är det just det...

Visa signatur

GTX 1070 Ti | Intel i7 6700k@4.4Ghz | MSI Z270 Gaming Pro | Corsair Vengeance RGB pro 16 gb | EVGA Supernova G2 750W

Permalänk
Medlem

Är alldeles för lite "tröghet" i allting. Visst ska det vara följsamt, men här känner man alls inte något moment när man snurrar torn och kör stridsvagn. Samma med spelarna, de har ingen naturlig acceleration och deceleration utan kan byta riktning och rörelse för snabbt. Samma problem som i BF4.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ragin Pig:

Efter att ha dragit ner på ögongodis gick det att spela lite. Får dock fortfarande en out of memory krasch efter en match eller två men det går iaf att spela.

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Sapphire 9070xt pulse| Gskill 32gb 3,6ghz | aw3225qf |