Hej.
Vill sälja min Steelseries Sensai. Sensai som jag köpte för lite mer än ett år sedan. Fick dock upp ögonen för Zowies möss någon vecka efter jag hade köpt Sensain, och köpte en sådan istället. Så jag har bara spelat med musen i några timmar, ca. 6-7 timmar under en två veckors period ungefär skulle jag tro. Mjukvaran/drivrutinerna var under alla kritik på den tiden jag använde musen, otroligt krångligt att uppdatera o.s.v. och har även för mig musen buggade till någon gång då jag använde den men jag lyckades inte uppdatera drivrutinerna, men utgår från att det är bättre på drivrutinfronten vad gäller Steelseries i dag. Skulle det vara något problem med själva musen så ger jag en veckas öppet köp. Men rätt säker på att den ska fungera som den ska med de senaste drivrutinerna.
Av ren lathet så orkade jag aldrig lägga upp någon annons på blocket då musen fortfarande hade garanti kvar, den är inköpt i April 2015, men den är som sagt nästan oanvänd. Senare såg jag att man kan annonsera här så nu blir det av i alla fall.
Musen säljs som billigast för 638 kr på Prisjakt så tycker ett pris på 320 kr för en i princip oanvänd mus är ett rätt bra pris.
Pris: 320 kr+ev. frakt.
Finns i Växjö annars.
Kan skickas med eller utan kartongen den kommer i. Köparen står för frakten om den ska skickas med post, samma sak om du vill returnera den inom en vecka.
Fler bilder kan skickas vid intresse.
Betalning: Swish/Banköverföring.
Läs hela annonsen här