Geeks Gaming strömmar Battlefield 1 Beta

Permalänk
Melding Plague

Geeks Gaming strömmar Battlefield 1 Beta

Skyttegravskrig och reliker från förr står på agendan när gänget hos Geeks Gaming, före detta SpelClockers, intar det öppna betatestet av Battlefield 1.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Jag som har glömt signa upp

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem

En fråga...

Hur kommer man få access sen när Open Beta släpps? Får man en kod man skriver in i Origin? Och vart får man koden? Jag vet att jag signade till betan, men kommer inte ihåg ifall man signade med en mail-adress eller ett Origin-konto.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

"I'm not completely worthless,I can be used as a bad example!"

Permalänk
Medlem

jag signade upp mig för bra tag sen, men inte fått nån kod så jag köpte en för 40 spänn på kinguin nyss. kunde inte hålla mig

Permalänk
Medlem

Epost

Skrivet av krigarkungen:

En fråga...

Hur kommer man få access sen när Open Beta släpps? Får man en kod man skriver in i Origin? Och vart får man koden? Jag vet att jag signade till betan, men kommer inte ihåg ifall man signade med en mail-adress eller ett Origin-konto.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

korWWW

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blommen75:

jag signade upp mig för bra tag sen, men inte fått nån kod så jag köpte en för 40 spänn på kinguin nyss. kunde inte hålla mig

samma här.

Faktiskt riktigt roligt

Permalänk
Medlem

@krigarkungen: Fick min på mailen imorse, bara att aktivera den via origin. Men dom verkar ha spridit ut kodutskicken, bara att vänta.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Arc Midi R2 Moderkort: ASUS Z97-A ATX CPU: i5 4690K @3,5GHz CPU-kylare: SilverStone Argon AR01 RAM: VENGEANCE LP 4x4GB GPU: Sapphire Radeon R9 290 TRI-X OC 4GB PSU: EVGA Supernova G2 750W SSD: Samsung EVO 840 250GB HDD: Seagate Desktop HDD 7200rpm 2TB Skärm: ASUS MG279Q @2560x1440

Permalänk

@Microapple: Okej, men nu börjar det ju närma sig slutet på dagen och jag har fortfarande inte fått någon, vet du om man kan regga sig på nytt för att kanske få koden?

Permalänk
Medlem
Skrivet av paperskorgen:

@Microapple: Okej, men nu börjar det ju närma sig slutet på dagen och jag har fortfarande inte fått någon, vet du om man kan regga sig på nytt för att kanske få koden?

Finns fler, inklusive mig som inte fått någon nyckel alls. Verkar dessutom vara en del som fått nyckel, men till fel plattform. Du får nog chilla tills imorgon som jag antar jag.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Nya drivers för Nvidia
Game Ready Drivers provide the best possible gaming experience for all major new releases. This driver has been released to provide optimal experience for World of Warcraft: Legion, Battlefield 1: Open Beta, Deus Ex: Mankind Divided, and Quantum Break on STEAM.

http://www.guru3d.com/files-details/geforce-372-70-whql-drive...

Visa signatur

╔ Corsair 32GB DDR4 CL15 3000Mhz VENGEANCE RGB ■
╠ ASUS-ROG-MAXIMUS-X-HERO ■ ASUS-ROG-STRIX-RTX2070-OC ■ i7 8700K
╠ DeepCool Captain 280EX RGB ■ 2x Samsung 970 EVO 500GB■
╠ Deepcool NEW ARK 90 Electro Limited Edition NR58 ■ XFX PRO1000W Limited Black Edition
╚ Samsung SE790C 34" Ultrawide 3440x1440@75Hz

Permalänk
Medlem

Enligt denna sidan så ska alla kunna testa på Beta versionen utan att ha någon kod? : http://www.gamespot.com/articles/when-does-the-battlefield-1-...

När jag går in på Origin så står det dock inget om att ladda ner Beta? Kanske har det inte kommit igång riktigt än?

Visa signatur

CPU : AMD Ryzen 5 5600X Moderkort : ASUS ROG Strix B550-F GAMING Grafikkort :EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 iCX Gaming HDMI 3xDP 11GBMinne : Corsair 16GB Chassi :Fractal Design Define 7 Compact Nätdel : Corsair RM750x Skärm #1 : Asus VG349Q Ultrawide Skärm #2 : Acer X34 Ultrawide

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jimmy:

Enligt denna sidan så ska alla kunna testa på Beta versionen utan att ha någon kod? : http://www.gamespot.com/articles/when-does-the-battlefield-1-...

När jag går in på Origin så står det dock inget om att ladda ner Beta? Kanske har det inte kommit igång riktigt än?

Från och med idag ska man inte behöva någon beta-nyckel.

Visa signatur

Galleri: https://imgur.com/a/4JTFzOF

Threadripper 1950X @ 3.8GHz — MSI X399 Gaming Pro Carbon
MSI 1080 Ti FE — 2 x PALIT 980 Ti — Corsair AXi1500W — G.Skill Trident Z RGB 64GB 3200 C14 — Corsair Obsidian 900D — EKWB custom loop — Acer Predator X34

Permalänk

@trickeh2k: Ok tack för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jimmy:

Enligt denna sidan så ska alla kunna testa på Beta versionen utan att ha någon kod? : http://www.gamespot.com/articles/when-does-the-battlefield-1-...

När jag går in på Origin så står det dock inget om att ladda ner Beta? Kanske har det inte kommit igång riktigt än?

10:00 släpptes den för alla idag.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

600kr för ett spel galet