Höstrensning (kringutrustning)

Permalänk

Höstrensning (kringutrustning)

Säljer nu diverse saker som ej används.

  • Corsair Vengeance 1500 - 300 SEK

  • Blue Yeti USB - 800 SEK

  • Røde PSA-1 + pop filter - 600 SEK

  • Samsung SyncMaster SA350 - 300 SEK

Jag kan bundla mikrofonen, stativet och pop filtret för 1 200 SEK.

Produkterna finns i Malmö och upphämtning föredras då jag ej har originalemballage kvar.

Skambud ignoreras!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Mister Potato Head! Mister Potato Head! Back doors are not secrets!

Permalänk
Medlem

lägger ett bud på 500kr för Røde PSA-1 + pop filter. Vart i Malmö finns de?

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Xtrfy m42 wireless | Logitech G PRO X Wireless |

Permalänk
Medlem

Tjenare. Jag bor i Dalarna så det kan bli lite problematiskt för mig att ta mig ner till Malmö. Så om du kan skicka så tar jag gärna micken, armen och popfiltret. 😊

Joel

Permalänk
Skrivet av Adnerhill:

lägger ett bud på 500kr för Røde PSA-1 + pop filter. Vart i Malmö finns de?

Skrivet av Z3us_:

Tjenare. Jag bor i Dalarna så det kan bli lite problematiskt för mig att ta mig ner till Malmö. Så om du kan skicka så tar jag gärna micken, armen och popfiltret. 😊

Joel

Noterat!

Visa signatur

Mister Potato Head! Mister Potato Head! Back doors are not secrets!

Permalänk
Medlem

Hur slitna är hörlurarna? Dom ser bra ut som du lagt upp dom men hur ser dom ut på andra sidan där muffarna mot öronen sitter? Är högtalarna/micken i gott skick? Bjuder 250kr ifall i okej skick

Skulle kunna betala nu och hämta upp dom i malmö i början av oktober (är i Uppsala nu men flyttar ner till Lund i månadsskiftet).

Visa signatur

Stationär: i7 2600k @ 4.7GHz | Har inget GFX :( | 24GB RAM @ 2133MHz CL10 | Corsair 650TW | Samsung Evo 840 256GB
Bärbar: HP Spectre x360 i5-5200U | 8GB RAM | Samsung Evo 850 256GB

Permalänk
Medlem

när tar budgivningen slut?

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Xtrfy m42 wireless | Logitech G PRO X Wireless |

Permalänk
Skrivet av Adnerhill:

när tar budgivningen slut?

När artiklarna är sålda eller när min annonstid går ut.

Uppdatering! Mikrofon, stativ och pop filter är sålda!

Visa signatur

Mister Potato Head! Mister Potato Head! Back doors are not secrets!

Permalänk

Uppdatering! Corsair Vengeance 1500 sålda!

Visa signatur

Mister Potato Head! Mister Potato Head! Back doors are not secrets!

Permalänk

Kan tänka mig pröjsa 750+frakt (eventuellt kan jag ta mig till malmö, men väldigt stort kanske där) för RØDE + Pop filter Om jag faktiskt hämtar klipper jag skärmen också isf, 200kr.

Återkoppla gärna innan helgen, då jag måste åka under helg