Sämsta spelköp 2016!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lineri:

CS:GO..
må ju kanske inte vara ett aktuellt spelsläpp för i år, men köpt det i år så.

Spelat totalt 4 timmar på hela året och nu minns man varför man vart så less på det på 1.6 tiden.
Totalt slöseri med tid i ett enformigt springandes med en j-vla massa gnäll.

Som inbiten "CS-fan" sedan tidigt 2000-tal gör det ont att se det smutskastas. Optimala plattformen för en E-sport imo.
Smaken är som röven... -klöven

Permalänk
Medlem
Skrivet av dennis_81:

Battlefield 1 mest för att jag insett att gubbreflexerna har på allvar börjat träda i kraft.

Det är ju det som är så bra med BF1 .... lite långsammare pace , passar mina gubbreflexer som vanten

Visa signatur

Skärm : AOC Agon AG352UCG 35"Ultrawide //CPU : AMD Ryzen 7 3700X Processor (Stock ) //Moderkaka : MSI X570-A PRO // GPU : ASUS GeForce RTX 2080 Ti 11GB kyls med Kraken X53 // RAM : Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz DDR4 CL18 // SystemDisk : Corsair Force MP600 SSD M.2 - 1TB
Chassi : Fractal Design Meshify C //PSU : Corsair RM850x V2 / 850W

Permalänk
Medlem

Köpte den digitala versionen av ps2-spelet Bully till min ps4 för jag hört bra grejjer om det. När jag ska börja spela så klarar jag av 5 sekunder sedan stänger jag av pga usel framerate, laggar hårt. Nej tack!

Visa signatur

Intel Core i5 13600K | RTX 4070 Ti | Kingston FURY Beast 32GB DDR5 6000MHz | Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Kingston A2000 SSD 1TB | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Samsung 65" 4k 120Hz | LG 27" 27GP850 | 24" XL2411T | Be Quiet! Dark Power 12 1000W | Akko 3084B 75% | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Medlem

Får nog säga Deus Ex:Mankind Divided. Riktigt uselt, var en halv kass expansion till Human Revolution(som jag gillade). Svårt att köra, stelt, trist gameplay, abrupt story. Väldigt besviken för jag hade sett framemot det ett bra tag.

Fallout 4 var också riktigt hemskt. Witcher 3 har ju höjt ribban för RPG:er såpass mycket att det är svårt att spela något annat.

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk

Star wars battlefront och fallout 4 för mig

Permalänk
Inaktiv

Battlefield 1, riktigt besviken

Permalänk
Medlem

Som så många andra, No Man's Sky. /cry

Permalänk
Medlem

Mafia III, fruktansvärt dålig grafik och repetitiva uppdrag. I want my money back

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Arc Midi R2 Moderkort: ASUS Z97-A ATX CPU: i5 4690K @3,5GHz CPU-kylare: SilverStone Argon AR01 RAM: VENGEANCE LP 4x4GB GPU: Sapphire Radeon R9 290 TRI-X OC 4GB PSU: EVGA Supernova G2 750W SSD: Samsung EVO 840 250GB HDD: Seagate Desktop HDD 7200rpm 2TB Skärm: ASUS MG279Q @2560x1440

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adnerhill:

rainbow six seige.. polaren övertalade mig, sög hårt

haha samma scenario här!

Permalänk
Medlem

Battlefield 1 tror jag mest med tanke på priset vid köp var inte värt SP då det var det ända jag gillade med spelet,MP är en cluster fuck blir bara sugen på lira Rising Storm/Red Orchestra 2 slippa ärtbössorna och clusterfuck spawn systemet.

Nästa blir väll Rainbow Six:Siege då det kändes mer som en CoD/BF kopia och tappade allt som Raven Shield hade.

Visa signatur

Motherboard:Asus Prime B550-Plus
Cpu:AMD Ryzen 5 5600X
Memory: Corsair Vengeance LPX 32Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Hedersmedlem

Utan tvekan The Division. Lite småkul i början, men sen var det same same hela tiden.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk

Battlefield 1 sjuk tråkigt spelat det 1 timme typ

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none