Permalänk
Medlem

myteamspeak? Vad tycker ni?

myteamspeak Vara eller inte vara?

https://www.myteamspeak.com/
Det är nu lanserat. Äntligen!
Jag uppdaterade just min och efter omstart så ville den att jag skulle skapa ett konto och logga in.
Fungerade att strunta i för övrigt.

Hur gör man för att slippa påminnelser och reklam från molntjänsten? Den ligger nere i min ruta.
Den är ju jätte bra. Varför jag skulle jag vilja ha min hash på deras server är däremot en fråga.

Era åsikter om myteamspeak?
Var tycker ni om myteamspeak? (molnlagring av ditt data)

Jag har nu två ggr försökt skappa en vettig pool. Först gången så fattades alternativ och information. Nu i vanlig vana tröck jag på enter för att gå till nästa alternativ men då postades det som färdigt. Jag vet inte hur man går till key c864012a96035470
Visa signatur

CPU: 5900x. Mem:64GB@3200 16-17-17-34-1T. (ImDIsk)
GPU: 1080 Ti@ca 6-7%OC. Sound: SB-Z -> toslink (DTS)-> old JVC. MB Realtek to Z-2300 for VOIP.

Permalänk
Medlem

Kollade igenom vad dom erbjöd och det såg la helt okej ut, har dock inte tillgång till datorn nu så kan inte prova det :/

Permalänk
Medlem

Väldigt dålig information om vad "MyTeamSpeak" är för något på både webbsidan trådskaparen länkade till, och i trådskaparens inlägg. Inte förrän jag Googlade på vad MyTeamSpeak egentligen var för något, så förstod jag ingenting om vad det var. Såg först ut som att man kunde lägga till skräddarsydda saker till ens TeamSpeak, så som adminverktyg, teman och lite mer.

Från deras forum:

Citat:

Signing up for a My TeamSpeak account will allow you to synchronize your bookmarks, identities, hotkeys, whisper lists and channel subscriptions. Upcoming MyTeamSpeak features will include addons synchronization, addons update management, and more.

Nu (äntligen) kan jag yttra mig om MyTeamSpeak. Det verkar vara en väldigt bra "tilläggstjänst", måste jag säga. Har dock inte använt TeamSpeak på åratal, då jag har typ helt gått över till Discord, som är molnbaserat (men som inte är krypterat... än).

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.