Synology DS411 med tre stycken 2 tb red diskar

Permalänk

Synology DS411 med tre stycken 2 tb red diskar

Hej

Säljer min NAS då den stått avstängd i 18 mån utan att jag använt den. Tiden att streama film finns helt enkelt inte med småbarn hemma.

Nasen har alltid körts i sval miljö

Kartong och manual finns kvar!

Ingår gör alltså 3x2 tb diskar

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej.
Kan den skickas, och hur gamla är diskarna?
/ks

Permalänk
Medlem

hur stora diskar går det att trycka i denna?

edit: hittade tillslut. Inte intressant för mig. Lycka till!

Permalänk
Medlem
Skrivet av hakke87:

hur stora diskar går det att trycka i denna?

edit: hittade tillslut. Inte intressant för mig. Lycka till!

Hur stora diskar klarade den?

Visa signatur

$$

Permalänk

@ksss: hej den kan skickas. Vart i landet ska den? Kanske kan lösa transport ev

Permalänk
Permalänk

Kan även tänka mig att byta mot sonoshögtalare!

Permalänk
Medlem

Om du hittar någon som blir intresserad av själva nasen bara tex och du kan tänka dig sälja diskar för sig.
Så krashade 2 diskar för mig förra veckan en media disk och säkerhetsdisk, sen den tredje har rätt mkt varningar och det är min foto och hemmafilm disk säkrat med google drive men vill ha korten på datorn, så om det händer så är jag sugen på 1 eller 2 beroende på priset du vill ha Wd red har bra survival ratio seagate baracuda för mig hade inte det hehe... Ha en underbar kväll mvh Ulf Marcus Johansson

Visa signatur

Main:Gammalt x58 system = Mobo: Asus Rampage 3 Ex. CPU: Xeon 5660 2.6@4.4ghz GPU: Asus 290x Matrix Platinum, 1 ssd 120gb 2st wd blue 1tb 1st wd green 1tb 1st backup+ usb3 1tb. Corsair HX 650w. Fractal design R4, 24gb DDr3 1600mhz. Creative sb Z, Marshall major v,2. Phillips brilliance 29". Steambox + controller + 3 xbox 360kontroller. Netgear wndr4200 router. Noname mekaniskt tb + R.A.T 5 mus
Laptop Asus i3 2350 4gb ram o msi i5 450m 8gb 5870m, macbook 13,3 c2d 2,4ghz 4gb

Permalänk

Hej Ulf

Den såldes igår:(