Då är det dags att uppgradera till ett 1080ti för min del och då ska jag sälja mitt Gigabyte 980ti G1 Gaming som det i dagsläget sitter ett EKWB (plex+nickel) vattenblock monterat på. Jag har kvitto, kartong och alla tillbehören (inkl. originalkylare).
Jag har även ett EK-FC Titan X (svart, Nickel+Acetal) EKWB-block liggandes om någon är intresserad av att köpa detta.
Pris bud, kan sälja Titan X vattenblocket och Gigabyte 980ti G1 Gaming-kortet+block separat. Frakt betalas av köparen, Swish fungerar som betalmedel.
(Bilden är på Gigabyte 980ti G1 Gaming-kortet+vattenblock)
Budar 2200kr exklusive frakt, ska skickas alltså. Endast intresserad av grafikkortet och orginalkylare, ser då gärna att du monterar tillbaka den om det går bra.
Mvh Adam W
Toppen, jag har inte hört något Coilwhine från kortet alls, glömde skriva detta i annonsen.
Nej, EK-FC Titan X passar endast till referens-PCB (vilket Gigabyte 980ti G1 Gaming inte har). Men som jag skrev, detta är ett block utöver det som sitter på kortet.
Som det står i annonsen så har jag kvitto, kartong och alla tillbehören.
Jag har fått bud på 3100kr inkl. frakt via PM, köparen kunde även tänka sig att vänta till slutet av veckan så att jag hinner få hem mitt nya kort.
Vänligen skriv era bud är i Marknadstråden istället för PM. Jag har fått en hel del PM och det blir enklare att ni skriver här än att jag ska förmedla buden mellan er.