Ryzen monteringsfästen för kylare, H45i

Permalänk

Ryzen monteringsfästen för kylare, H45i

Hej

såg att ni erbjuder nya monteringsfästen för kylare för Ryzen serien, men när jag gick in på er sida så står inte H45i AIO kylaren med i listorna, erbjuder ni monteringsfästen för den eller räknas den som för gammal i fråga?

Visa signatur

|Dator: | Phantek P400S | Ryzen 5900X | X570 Aorus Elite | RTX 3080 Ventus OC | Corsair 64gb DDR4 | x2 970 EVO 1Tb | Corsair HX 850i | AC Liquid Freezer II 280 |

Permalänk
Medlem

Lite bättre om du frågar @Corsair Johan han borde veta

men som du skrev kan den vara för gammal för gratis kitt men jag tror inte dom är dyra att köpa heller

Visa signatur

Låda thermaltake view 91 M-kort ASUS X399 ROG Zenith Extreme CPU AMD Ryzen Threadripper 1920X 3.5 GHz Kylning Hemma byggd vattenkylning 2 x 480mm + 1 x 420mm radiatorer Minne 8 X 16Gb DDR4 HD SSD 240GB OCZ Trion 100 Grafik Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB GAMING OC WATERFORCE WB AGG Corsair RM 1000w 80+ Gold Skärm ASUS 43" ROG Strix XG438QR 4K VA HDR 120 Hz

Permalänk
Medlem

Om jag läst rätt så släpptes H45 på våren 2016, så att den är för gammal det tror jag ej. Men varför den ej finns med i listan för nya Ryzen det överlåter jag till @Corsair Johan

Visa signatur

Gigabyte Z170X-Gaming 7 | Intel Core i7 6700K | Corsair Hydro Series H150i med 6st LL120 RGB| Corsair Dominator Platinum RGB DDR4 32Gb 3000MHz | Nvidia RTX2080Ti Founders Edition 11Gb | Corsair Force MP500 240 Gb m.2, 2 x Corsair Force LE200 480Gb | Corsair Obsidian 500D RGB SE med 1st LL120 & 2st LL140 RGB fläktar | Corsair RM850i | Asus ROG Swift PG279Q+Asus PB277Q | Corsair Commander PRO | Corsair Lightning Node PRO + 10 ledstrips | Corsair Virtuoso SE | Corsair ST100 | Corsair K100 RGB | Corsair Dark Core RGB PRO | Corsair iCUE LT100

Permalänk
Medlem

Vill inte sno tråden men jag tänkte passa på att ställa en liknande fråga utan att öppna en ny tråd. Förlåt!

Ville bara veta om jag förstår erbjudandet rätt, att dom kylarna där AM3 fästet tillkommer (t.ex. h80i) får inte tillgång till erbjudandet?

Rabattkoden går åtminstone inte igenom via hemsidan, går dock finnemang till den "runda" varianten.

Dold text
Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av alex_farnstrom:

Hej

såg att ni erbjuder nya monteringsfästen för kylare för Ryzen serien, men när jag gick in på er sida så står inte H45i AIO kylaren med i listorna, erbjuder ni monteringsfästen för den eller räknas den som för gammal i fråga?

Skrivet av Curemylife:

Vill inte sno tråden men jag tänkte passa på att ställa en liknande fråga utan att öppna en ny tråd. Förlåt!

Ville bara veta om jag förstår erbjudandet rätt, att dom kylarna där AM3 fästet tillkommer (t.ex. h80i) får inte tillgång till erbjudandet?

Rabattkoden går åtminstone inte igenom via hemsidan, går dock finnemang till den "runda" varianten.

Dold text

Hallådär!

Jag kan inte svara på detta själv just nu, men ska höra mig för och se vad som gäller för de två kylarna.

Med vänliga hälsningar,
Corsair Johan