Muskampen 2025: Segraren korad!
Permalänk
Medlem

Sony MDR-Z7 (highend-hörlur)

Hej!

Säljer nu min fantastiska hörlur. Blev mycket positivt överraskad av hifi-lurens förmåga att återge precisa detaljer utan att missfärgas utav den potenta basen. Föll mig direkt i smaken. Nu är det dags att ta snäppet vidare till 10.000kr+ klassen då jag har fått ett erbjudande som jag inte kan tacka nej till. Har helt enkelt inte hjärta att låta denna pärla damma; nu säljer jag den drygt 1 månad gamla luren.

Ljud & Bild skriver: "Ultrabekväm highend-hörlur med fantastiskt och beroendeframkallande ljud. Den går att använda med balanserade kablar också och smartmobilen om du är tvungen. Men använd den för all del med en bra förstärkare så får du ut maximalt ur den.".

Kvitto finns. Självklart 100% original. Dock har jag inte kvar kartongen, då den kom bort vid flytt. Köpt från CDON. Finns att hämta upp i Stockholm. Du får gärna provlyssna i din telefon och/eller portabla amp/dac.

Köptes för 5990kr. Dessa lurar i toppskick (nästan oanvänt; inget tecken på slitage) kan bli dina för över 2000kr billigare idag. Lurarna skickas ej.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

PC: Intel i7 3930K16 GB RAMGTX 980 SLI1 TB SSD
Ljud: Audeze LCD-3 FazorShure SE846EONE MKII MUSES (AMP + DAC)
Bild: Samsung 43" 4K SUHD HDR 12-bit (till Dator/PS4 Pro)
Bärbart: Apple iPad Pro 12,9"Apple MacBook 12"Oppo HA-2