GWENT: The Witcher Card Game

Permalänk
Medlem

GWENT: The Witcher Card Game

Det digitala kortspelet som kunde spelas i The Witcher 3 är på väg ut som fristående spel. Det är just nu i beta som man kan ansöka om en inbjudan på deras hemsida.

Är det någon som testat det? Är det någon som är peppad? Vad tror ni om det?

Visa signatur

Console: Xbox Series X TV: Samsung Q70T 4K 120HZ Headset: Turtle Beach Stealth 700 Gen 2

Permalänk
Medlem

Är inne i betan och har kört en del. Tycker de är kul som f*n och de finns många "mechanics". Tycker priset för ingame stuff är dock lite dyrt annars hur kul som helst!

Visa signatur

Hej, :)

Permalänk
Medlem

Jag är riktigt sugen på att testa det med, väntar dock fortfarande på min beta nyckel. Men jag uppskattade Gwent i TW3 och eftersom detta ska vara mer djup i kan det bara bli ännu bättre.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Console: Xbox Series X TV: Samsung Q70T 4K 120HZ Headset: Turtle Beach Stealth 700 Gen 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av GizZm0:

Jag är riktigt sugen på att testa det med, väntar dock fortfarande på min beta nyckel. Men jag uppskattade Gwent i TW3 och eftersom detta ska vara mer djup i kan det bara bli ännu bättre.

Skickades från m.sweclockers.com

Ja precis! Tyckte de var kul i The Witcher 3 jag har för många timmar i Hearthstone så tycker sånna här tänkar/kortspel är kul att spela. Lite mer komplicerat än i spelet men mycket roligt. Jag requesta min nyckel för ett par månader sen och fick sen för någon vecka sen, de verkar ta ett tag att få en nyckel!

Visa signatur

Hej, :)

Permalänk
Medlem

Har signat upp till betan, men inte fått en inbjudan än.. Är det closed eller öppen beta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kingsnm:

Har signat upp till betan, men inte fått en inbjudan än.. Är det closed eller öppen beta?

Man får ju säga att de är en closed beta för att de är inte bara att ladda ner de och börja spel tex som overwatch betan.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Hej, :)

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som tycker spelet är sämre än Gwent i Witcher 3? För mycket nya funktioner och kort... Kanske bara är jag som inte orkar lära om

Visa signatur

CPU: 3570K @4.3GHz| GPU: Asus GTX 1060 6gb dual | Mobo: Asus P8P67 | RAM: Corsair Vengeance 2x4gb

Permalänk
Medlem

'GWENT: The Witcher Card Game' är nu i öppen beta, så alla ni som vill testa laddar hem clienten via deras hemsida. Gillar ni digitala kortspel kommer ni säkert att uppskatta detta med då det skiljer sig från de andra stora. Läs mer här.

http://forums.cdprojektred.com/forum/en/gwent/news-ab/8592180...

Visa signatur

Console: Xbox Series X TV: Samsung Q70T 4K 120HZ Headset: Turtle Beach Stealth 700 Gen 2