Muskampen 2025: Segraren korad!
Permalänk
Medlem

Asus PG279 1440p 165hz

Säljer denna skärm då både jag och frun har gått över till Ultrawide.

Skärmen har en liten defekt som jag ringat in på en av bilderna. Det är ett litet parti på några pixlar som är lite ljusare än övriga när de visar vitt. Placeringen är väldigt långt ner i vänstra hörnet precis vid startmenyn och jag såg inte felet förrän jag noga inspekterade panelen. Därefter har jag inte sett det alls vid normal användning vilket man annars lätt gör men vanliga pixelfel.

I övrigt är det ett väldigt bra ex med lite bleed och ips glow. Skärmen är köpt 151118 och garantin har således gått ut men ett års reklamationsrätt finns kvar. Skärmen är köpt via NetonNet.

Budgivning pågår tills jag känner att jag är nöjd.

Skärmen kan skickas och köparen står då för frakten samt betalning i förskott via Swish. Kommer då skicka skärmen i sin originalkartong. Referenser från tidigare försäljningar finns i forumtråden för säljreferenser.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Lätt som Paj

Permalänk
Medlem

Budstart på 3000 kr + frakt, förutsatt att frakten inte blir orimlig hög.

Visa signatur

Under uppdatering. Nästan alltid.

Permalänk
Medlem

Jag förstår inte riktigt defekten, skulle du kunna förklara mer detaljerat kanske?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av likecke:

Jag förstår inte riktigt defekten, skulle du kunna förklara mer detaljerat kanske?

Verkar som att kanske ~10 pixlar lyser starkare än dom andra (kanske nån defekt LED lampa bakom som av någon anledning ger ifrån sig ett högre antal lumen än dom andra)

Permalänk
Medlem
Skrivet av cider123:

Verkar som att kanske ~10 pixlar lyser starkare än dom andra (kanske nån defekt LED lampa bakom som av någon anledning ger ifrån sig ett högre antal lumen än dom andra)

Svårt att avgöra antalet men som du säger är det nog någon lampa bakom som inte riktigt gör som den ska. Har bara sett felet mot vitt även om det säkert finns annars också bara att det inte syns.

Visa signatur

Lätt som Paj

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fnosk:

Budstart på 3000 kr + frakt, förutsatt att frakten inte blir orimlig hög.

Sätt 100:- på frakten så står jag för resten. Skulle tänka mig att den hamnar någonstans mellan 200-250:-

Visa signatur

Lätt som Paj

Permalänk
Medlem

Budar 3100. Kan hämta idag eller imorgon.

Permalänk
Medlem

Lägger 3500+frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Specimen:

Lägger 3500+frakt

Bud noterat

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Lätt som Paj

Permalänk
Medlem

3600kr, bor i Hägersten

När avslutar du budgivningen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Falang:

3600kr, bor i Hägersten

När avslutar du budgivningen?

Noterat. Har väl ingen bestämd tid så utan mer när det börjar lugna ner sig och folk har haft chans att buda. Kan bli ikväll eller i morgon.

Visa signatur

Lätt som Paj

Permalänk
Medlem

3700+frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Specimen:

3700+frakt

Noterat

Visa signatur

Lätt som Paj

Permalänk
Medlem

4000kr + frakt.

Visa signatur

Antagligen en bättre dator än vad du har!

Permalänk
Medlem

4100+frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Specimen:

4100+frakt

Du har PM

Visa signatur

Lätt som Paj