Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joners:

AOC AGON AG241QX (24", 1440p, 144Hz) för 2528kr!

https://www.proshop.se/Bildskaerm/AOC-24-Bildskaerm-AGON-AG24...

Närmast på Prisjakt från svensk återförsäljare - 3990kr

https://m.prisjakt.nu/product/3961266

Skickades från m.sweclockers.com

Det blev ingen skärm...

****
Hej,

Vi är tyvärr tvungna att annullera din beställning, på grund av att produkten har upprättats med ett felaktigt pris.

Vi ber om ursäkt för detta och hoppas på din förståelse.

Om du betalt med kort annulleras även reservationen som gjorts på ditt kort.

Beroende på vilken bank/kortutgivare du har tar det olika lång tid tills pengarna är disponibla på ditt konto.

För mer information omkring detta ber vi dig ta kontakt med din bank för mer information.

Om du betalt via Klarna kommer förhandsfakturan tas bort.

Vi ber återigen om ursäkt och önskar en god jul,

Med vänlig hälsning / Best Regards

Permalänk
Medlem
Skrivet av xlr8:

Det blev ingen skärm...

****
Hej,

Vi är tyvärr tvungna att annullera din beställning, på grund av att produkten har upprättats med ett felaktigt pris.

Vi ber om ursäkt för detta och hoppas på din förståelse.

Om du betalt med kort annulleras även reservationen som gjorts på ditt kort.

Beroende på vilken bank/kortutgivare du har tar det olika lång tid tills pengarna är disponibla på ditt konto.

För mer information omkring detta ber vi dig ta kontakt med din bank för mer information.

Om du betalt via Klarna kommer förhandsfakturan tas bort.

Vi ber återigen om ursäkt och önskar en god jul,

Med vänlig hälsning / Best Regards

Surt

Permalänk
Medlem
Skrivet av leafbranch:

Och där var den skärmen annulerad för felaktigt pris.

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av xlr8:

Det blev ingen skärm...

****
Hej,

Vi är tyvärr tvungna att annullera din beställning, på grund av att produkten har upprättats med ett felaktigt pris.

Vi ber om ursäkt för detta och hoppas på din förståelse.

Om du betalt med kort annulleras även reservationen som gjorts på ditt kort.

Beroende på vilken bank/kortutgivare du har tar det olika lång tid tills pengarna är disponibla på ditt konto.

För mer information omkring detta ber vi dig ta kontakt med din bank för mer information.

Om du betalt via Klarna kommer förhandsfakturan tas bort.

Vi ber återigen om ursäkt och önskar en god jul,

Med vänlig hälsning / Best Regards

Mycket tråkigt gjort av dem!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk

Tror ni det blir någon mellis på Samsung 850 EVO? Hur såg det ut under BF/CM t.ex?

Permalänk
Medlem

Segt värre, så här före jul också..

Visa signatur

SILENT CLOCKER

Permalänk
Medlem
Skrivet av xlr8:

Det blev ingen skärm...

****
Hej,

Vi är tyvärr tvungna att annullera din beställning, på grund av att produkten har upprättats med ett felaktigt pris.

Vi ber om ursäkt för detta och hoppas på din förståelse.

Om du betalt med kort annulleras även reservationen som gjorts på ditt kort.

Beroende på vilken bank/kortutgivare du har tar det olika lång tid tills pengarna är disponibla på ditt konto.

För mer information omkring detta ber vi dig ta kontakt med din bank för mer information.

Om du betalt via Klarna kommer förhandsfakturan tas bort.

Vi ber återigen om ursäkt och önskar en god jul,

Med vänlig hälsning / Best Regards

Usch vad trist. Jag tänkte att nu kommer äntligen ett bra erbjudande på en 1440p 144Hz-monitor, men näe. Tråkigt att du hann beställa också, för nu hann det ju skapas falska förhoppningar :/

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Någon annan som har problem med dagens lucka på SweClockers julkalender? Får att priset hos NetOnNet är 399 medan det ska vara 22 kr, även om jag är inloggad där med samma email adress som jag registrerade mig här?

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icte:

Någon annan som har problem med dagens lucka på SweClockers julkalender? Får att priset hos NetOnNet är 399 medan det ska vara 22 kr, även om jag är inloggad där med samma email adress som jag registrerade mig här?

Undrar jag också om nån ens fick den för 222 kr.
Eller var det "begränsade" erbjudandet bara för 1 st typ?

Visa signatur

▐ AMD Ryzen 5 5600X @4,725GHz 1,285V▐ PNY GeForce RTX 3070 8GB XLR8 @2,12GHz▐
▐ MSI MPG B550 Gaming Plus▐ Corsair Vengeance LPX DDR4 32GB (2x16GB) @3800MT/s▐
▐ Transcend 128GB SSD▐ Intel SSD 660p 1TB▐ 2,5" SSD 1,5TB▐ Fractal Design Integra M 650W▐

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icte:

Någon annan som har problem med dagens lucka på SweClockers julkalender? Får att priset hos NetOnNet är 399 medan det ska vara 22 kr, även om jag är inloggad där med samma email adress som jag registrerade mig här?

22kr

Märkt att det ibland tar tid tills priset justeras.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zeg:

Undrar jag också om nån ens fick den för 222 kr.
Eller var det "begränsade" erbjudandet bara för 1 st typ?

Skrivet av SUMITOMO:

22kr

Märkt att det ibland tar tid tills priset justeras.

Lol

Då får vi vänta och se!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

@Icte:

Man kanske måste gilla, dela, fylla i sina uppgifter och sen godkänna villkoren innan man får ta del av erbjudandet?

Bara gissar dock.. Är lite nyfiken om det fungerar själv, tänkte tipsa en kompis om det där priset.

*edit, nu fungerar det för mig. Visar 222:- på NoN.

Visa signatur

• be quiet! 500DX • Strix 850W Gold • 3080 Strix OC • Z490-F Strix • 10700K • be quiet! Dark Rock Pro 4 • G.Skill 3200MHz CL14 2x16GB • 970 EVO plus 1TB • 860 EVO 1TB • Sound blaster AE-5 • MDR-XB950N1 ModMic V4 • Logitech G Pro • Apex M750 TKL PUBG edition • Secretlab TITAN SoftWeave stol • Acer Predator XB273UGX@270hz • Win 11 pro •

Permalänk

@Icte: klicka på bilden istället för på "klicka här för erbjudandet" funkade då för mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icte:

Lol

Då får vi vänta och se!

Nu funkar det för mig... måste varit nå knas för dom som dom fixat.

Visa signatur

▐ AMD Ryzen 5 5600X @4,725GHz 1,285V▐ PNY GeForce RTX 3070 8GB XLR8 @2,12GHz▐
▐ MSI MPG B550 Gaming Plus▐ Corsair Vengeance LPX DDR4 32GB (2x16GB) @3800MT/s▐
▐ Transcend 128GB SSD▐ Intel SSD 660p 1TB▐ 2,5" SSD 1,5TB▐ Fractal Design Integra M 650W▐

Permalänk
Medlem
Skrivet av D-ryd:

@Icte:

Man kanske måste gilla, dela, fylla i sina uppgifter och sen godkänna villkoren innan man får ta del av erbjudandet?

Bara gissar dock.. Är lite nyfiken om det fungerar själv, tänkte tipsa en kompis om det där priset.

*edit, nu fungerar det för mig. Visar 222:- på NoN.

Skrivet av picadolla:

@Icte: klicka på bilden istället för på "klicka här för erbjudandet" funkade då för mig

Skrivet av zeg:

Nu funkar det för mig... måste varit nå knas för dom som dom fixat.

Nu funkade det för mig också Blev ett köp!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk

Har varit på jakt efter ett par brusreducerande lurar ett tag och såg dessa på Webhallen under dagens lucka. Är det någon som har erfarenhet av dessa?
https://new.webhallen.com/se/product/278492-Sony-Horlurar-MDR...

Permalänk
Medlem

Kollade snabbt igenom sista sidorna men kanske missade nåt i brådskan man vet aldrig så nyfiken om någon har länkat super deal i stil med billigare Note 8, Pixel 2XL, OP5t, Mate 10, Essential Phone, iPhone X som jag missat? Med el utan abb

Permalänk
Medlem
Skrivet av tBiorrith:

Är Steamlink bra? 50kr + frakt är ju inte mycket att gnälla över direkt.

http://store.steampowered.com/app/353380/Steam_Link/

Jag tycker Steam Link fungerar bra (har en själv). Dock kör jag trådat hela vägen.
Att tänka på är också att det oftast tillkommer frakt på runt 15 Euro.

Visa signatur

Mina utvecklade browser extensions:
Prisjakt Snabbsök för Chrome

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eldano:

Jag tycker Steam Link fungerar bra (har en själv). Dock kör jag trådat hela vägen.
Att tänka på är också att det oftast tillkommer frakt på runt 15 Euro.

Kan jag spela på TVn samtidigt som min sambo surfar på datorn? Eller är det bara så att den klonar skärmen på datorn?

Permalänk
Medlem
Skrivet av tBiorrith:

Kan jag spela på TVn samtidigt som min sambo surfar på datorn? Eller är det bara så att den klonar skärmen på datorn?

Den klonar skärmen, så det går inte att göra något på datorn samtidigt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Nån som sett några fina melkandagsfynd? Såg själv att elgiganten säljer Google mesh nät en tusenlapp billigare (2690kr). Själv kommer jag nog plocka upp en Mac air därifrån när den sänks några hundringar (jag veeet, överpris kass skärm osv men jag är en osx fanboy). Vad sitter ni och väntar på?

Visa signatur

OSX Core i7 4790K 4,0GHz , AMD Radeon HD 7970, 2 x 850 EVO Series 250Gb, 2Gb Thoshiba P300, X GA-Z97X-GAMING 3, Corsair Vengeance 16GB 1600MHz DDR3, Define R5 Black Pearl, Hyper 212 Evo, Drobo 4 Bay usb3, Dell UltraSharp U2412M, M-Audio AV 40, M-Audio Fast Track Pro.

Permalänk
Medlem
Skrivet av carlitoman:

Nån som sett några fina melkandagsfynd? Såg själv att elgiganten säljer Google mesh nät en tusenlapp billigare (2690kr). Själv kommer jag nog plocka upp en Mac air därifrån när den sänks några hundringar (jag veeet, överpris kass skärm osv men jag är en osx fanboy). Vad sitter ni och väntar på?

Jag väntar på att någon nas-hdd ska gå ner i pris. T.ex seagate ironwolf 8/10TB

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ritte:

Jag väntar på att någon nas-hdd ska gå ner i pris. T.ex seagate ironwolf 8/10TB

Skickades från m.sweclockers.com

Jag köpte nyss en Qnap ts-515a 4gb för 3500kr vilket var ett fynd. Finns 2gb versionen på Inet för 4papp.är väldigt nöjd med basen än så länge.

Visa signatur

OSX Core i7 4790K 4,0GHz , AMD Radeon HD 7970, 2 x 850 EVO Series 250Gb, 2Gb Thoshiba P300, X GA-Z97X-GAMING 3, Corsair Vengeance 16GB 1600MHz DDR3, Define R5 Black Pearl, Hyper 212 Evo, Drobo 4 Bay usb3, Dell UltraSharp U2412M, M-Audio AV 40, M-Audio Fast Track Pro.

Permalänk
Medlem
Skrivet av carlitoman:

Jag köpte nyss en Qnap ts-515a 4gb för 3500kr vilket var ett fynd. Finns 2gb versionen på Inet för 4papp.är väldigt nöjd med basen än så länge.

Är bara ute efter hdd, ingen ”server”. Det har jag så det räcker och blir över

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av martinot:

Nintendo Switch Pro Controller, 677.-
http://cdon.se/spel/nintendo_switch_pro_controller-39589722

Ange kod: XMAS17 för 100.- rabatt = 577.-

Tack, en pro controller beställd!

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av JoBBi:

MaxFPS har Ducky Shine 6 med MX Speed-switchar för 1199 kr, sänkt från 2099 kr: https://www.maxgaming.se/gaming-tangentbord/shine-6-rgb-nordi...

Närmast på Prisjakt: Inet och Dustin med 2099 kr. https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4102587
Dock har ingen annan återförsäljaren tangentbordet i lager.

EDIT: Gäller även MX Black.

Tack så mycket, det blev en med svarta brytare för 999kr

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@iben301:

Skrivet av iben301:

Inte så många rätt i din post!

Läs trådens regler och komplettera gärna.... Länk: #10909730

Permalänk
Medlem
Skrivet av falconr:

Ok tack! Vet du om något av de andra programmen är något att ha? Köpte med men inte tankat bara fått nycklarna

Köpte också!
Försökte jämföra med "vanliga" Sony Vegas Pro som inte innehåller "Edit" i titeln men det enda jag hittade som den verkade "sakna" var något under "Filter and special effect":

Native + NEW: NewBlueFX Filters Ultimate + NEW: HitFilm Movie Essentials

... känns ok för 174 kr

Permalänk
Medlem

Innan man lägger ut denna o lurar folk, vad tror ni om den? Legit ? Eller är det scam?

https://www.cnet.com/news/get-a-lifetime-vpn-unlimited-subscr...

Artikeln skriver om en från 2016, idag har dem också en riktigt billig vpn, VPN Unlimited.

https://stacksocial.com/sales/vpn-unlimited-lifetime-subscrip...
Frågan nu är, får man det som står? Lifetime. Läste också att det står lifetime men kanske hänvisar till Företaget. Vågar ej rekommendera innan man kollar här Inte vågat slå till än heller för den delen. Står även "You must have an active VPN Unlimited subscription to redeem". Trial är väl en aktiv sub?:P Så borde funka. Annars blir det 5$ utöver priset för att aktivera en månad och sen lifetime.

Permalänk
Medlem

BoseQT35 eller Sony MDR 1000x? För plugg, film, musik, promenad. Använder iPhone och Mac.
Priset får vara sekundärt!

Visa signatur

Glad Sommar

Permalänk
Medlem

Någon som stött på en hörlursförstärkare och/eller extern mic?

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA