Permalänk
Medlem

Benq XL2411 & Asus VW246H

Försöker nu bli av med mina två skärmar.
Benq är en 24 tum ledskärm med 144hz och 1ms i responstid, 1920x1080. Jag har inte kvar bordsstativet men det ingår ett skrivbordsfäste VESA som båda skärmarna sitter i.

Asus är en 24 tum skärm med 2 ms. 1920x1080. Har använt denna som sekundär skärm. Den sitter i ett vesa bordsfäste som ingår.

Jag tänker mig 1500:- och då får du båda skärmarna.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

Är väldigt intresserad, köper båda skärmarna för 1500 kr. Skriv pm eller smsa <raderat>

Telefonnummer raderat. // MOD
Permalänk
Avstängd
Skrivet av HazeTaze:

Försöker nu bli av med mina två skärmar.
Benq är en 24 tum ledskärm med 144hz och 1ms i responstid, 1920x1080. Jag har inte kvar bordsstativet men det ingår ett skrivbordsfäste VESA som båda skärmarna sitter i.

Asus är en 24 tum skärm med 2 ms. 1920x1080. Har använt denna som sekundär skärm. Den sitter i ett vesa bordsfäste som ingår.

Jag tänker mig 1500:- och då får du båda skärmarna.

Läs hela annonsen här

Smsa <raderat>:)

Telefonnummer raderat. // MOD
Permalänk
Medlem

Eftersom ovanstående ville ha dessa skickade så förtydligar jag.
Är helst inte intresserad av att skicka dem, Kör dock ofta mellan Malmö och Växjö så bor du på sträckan kan vi lösa det så.

Permalänk
Sjusovarn

Tjosan, bor i Växjö och är intresserad utav skärmarna! Finns det några döda pixlar, mycket backlight bleeding etc. eller varför ska du sälja skärmarna?

Permalänk
Medlem

@myscnd inga döda pixlar, kanske lite backlight på Asusskärmen dock inget jag märkt. Du är mer än välkommen att komma och kolla på dem. Vill bara ha en skärm. Eller snarare min sambo vill det!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Tar dem ifall de finns kvar?
Bor dock i Malmö så hade behövt antagligen skickas eller lämnas här...

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrDogfight:

Tar dem ifall de finns kvar?
Bor dock i Malmö så hade behövt antagligen skickas eller lämnas här...

Du har PM.

Permalänk
Medlem