Battlefield V avtäckt – se trailern och diskutera

Permalänk
Inaktiv

Ryska kvinnliga soldater

@fantomsmurfen: Kvinnor deltog som stridande soldater i den ryska armèn. Dom hade kvinnliga flygaress som sköt ner tiotals MANLIGA tyska flygare i Messerschmitts, FW 190 tex. Det fanns kvinnliga bombflygarförband som regelbundet bombade tyskarna...tex : " Natthäxorna". Kvinnliga ryska snipers knäppte tusentals tyska soldater. Det fanns kvinnliga stridsvagnsförare också !
En kvinnlig elitflygare var Lydia Litvyak, hon sköt ner Junkers 88 bombare, Me 109 osv.
Verkar vara taskigt med historiakunskaperna bland folk nuförtiden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icte:

Ja, den var skräp och DICE borde verkligen skämmas för denna. Men kolla Jackfrags video - om inte denna ändrar din uppfattning så äter jag upp min hatt!

Jackfrags video var riktigt nice. Men förstår att de gör överdrivna trailers som denna. Kort och hinner visa mkt bra features på kort tid. Lockar lite nytt folk osv. Erfarna spelare vet ju mycket väl att trailern inte är representativ av Multi-player iaf.

Lite skeptisk till protesen kvinnan har. Men hon verkar ju vara ngn speciell karaktär, känns tveksamt att DICE tillåter sånt åt spelarna i Multi-player. Men vi får se. Inte hela världen om det slinker med. Bara det inte är för mkt sånt är jag nöjd iaf.

Överlag läst dina inlägg och håller med dig, även det du nämnde om kvinnorna i ett inlägg en bit upp. Instämmer 100% där.

Sjukt taggad på lite riktig gameplay senare i sommar

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 9070 XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Inaktiv

Bästa kvinnliga snipern

@Wolfie54: Den bästa kvinnliga snipern genom tiderna knäppte 309 tyskar under andra världskriget och hon hette Ludmila Pavlichenko : https://en.wikipedia.org/wiki/Lyudmila_Pavlichenko

Permalänk
Avstängd

Hoppas att det går att modda så att man kan ta bort kvinnan i spelet synd att PK och Feministerna ska förstöra spelet med.

Det är ingen som prata om kvinnodominerat yrke verken PK eller Feministerna bryr sig om det.

Edit: https://kotaku.com/oh-no-there-are-women-in-battlefield-v-182...

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Xinpei:

Kan någon gå i krig med en armborst och ett långsvärd på 1940-talet så kan man ta mig tusan även som brittisk soldat ha en katana.. om det nu är en katana. Någon som vill ta fram måttbandet?

https://www.vice.com/en_us/article/yvqbek/the-strange-tale-of...

Sure, han hitta svärdet uppe på loftet hos en tysk, den kan jag ändå köpa.
Problemet är att jag och många andra växte upp med BF1942 och har länge önskat en remake, samma spelkänsla men med dagens grafikmotor. Istället får vi en PK version av WW2 som verkar vara ett ihopplock av lite av varje.

Citat från ett annat forum:
"A woman with warpaint and a prosthetic hand (propably she is lesbian too) is going to kick some German ass! Alongside her genderneutral companions and their loyal dog, Androgynous, they will make you tolerant or the will make you dead! So shave your head, put on your war paint, get some tattoos, wear a tank top or a coat and no helmet in the battlefield, bring your token black friend, cut off your members and use prosthetic ones because that's how Brittish used to fight in WW2!! It doesn't have to be realistic as long as it only hurts white people history!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Teicaus:

Ja för kolla på COD WW2 som körde först på det spåret. Sälja mer är inte ekvivalent med att man inkluderar fler kön/roller. Vad är det som säger att en tjej skulle tänka sig spela ett spel mer för att det finns möjligheten till att välja en kvinna. Köper du spelet för att spela eller för att sitta och tänka på vilken karaktär du väljer?

All typ av säljpsykologi säger att du säljer mer om du inkluderar kundgruppen. Detta är ingen hemlighet. Att du ökar möjligheten att sälja till kvinnor om du inkluderar kvinnliga karaktärer är inget annat än branchkunskap.

Jadu, jag älskar all typ av customization, så jag tänker alltid på karaktären jag väljer. Körde alltid KOTOR med kvinnliga karaktärer, t.ex. Att tänka på vilken karaktär man väljer har varit ett bevisat säljkoncept, att du ens tänker tanken på att ifrågasätta det är löjligt.

Skrivet av Teicaus:

Battlefield kan inte vara realistiskt rent stridmässigt. De övergav det konceptet efter BF2, där det verkligen var mer realistiskt än BF3/4/ONE. Laddar du ditt vapen när du skjutit 1 skott, aj där rök hela magasinet. Där fick DICE "snäll göra" spelet så att folk inte klagar på att spelet är för svårt. Ingen här säger att Battlefield levererar realistiskt stridskänslan, däremot har de levererat förr extremt bra gällande miljön, historia och vilka vapen som fanns. Det är det som folk vill ha idag. Ingen kan neka att det fanns kvinnor i WW2, däremot rent proportioner med kvinnor mot män så var kriget dominerat extremt mycket av män. Att i första hand visa en trailer som liknar ett bombnedslag, en MG42 skjuta ner ett plan, pansarvagnar som kör igenom hus är inget som känns eller ger en WW2 känsla. Toppen av det fick man ingen "Evil Nazi intesify" och man verkar visa att kvinnan i spelet är en stor del av spelet. Vilket blir i princip en sne blick mot de som verkligen förlorade sina liv i kriget.

Många här som är arga inc mig som såg fram emot detta spel då man visste att DICE skulle leverera en bättre WW2 känsla än COD. Men nu blir man besviken för att de körde på exakt samma spår och sket i totalt i kritiken folk gav till COD WW2.

De hade gjort ett bättre spel om de remakea BF 1942 istället men jag kanske inte ska tala mycket innan spelet än släppts.

Trailern visar så otroligt lite gällande "gameplay" och "gamefeel", som du hävdar att du är ute efter. Då borde också könet på en specifik karaktär spela absolut noll roll, då gameplay inte har något med kosmetika att göra.

Kvinnan har en huvudroll i trailern, hon kommer troligen inte ha en huvudroll i mp-spelet. Lika lite som araben på hästen hade en huvudroll i spelet, bara för att man visade honom i första trailern för BF1. Trailers brukar ha en huvudkaraktär man följer för att fokusera, och inte sällan brukar den karaktären vara en i mängden i spelen sen. Detta vet alla gamers som kan sin sak.

Till oss som faktiskt på riktigt bryr oss endast om gameplay och feel, så kommer en karaktärs kön vara helt irrelevant och inte något alls som man tänker på. Istället kommer man fokusera på saker som att trailern visar en "run-n-gun"-feel, och att de verkar har uppat destruktion och kaos istället för att ha fokuserat på teamplay. För att vara rättvis nämner du detta också, att "feelen" av WW2 inte finns där, vilket jag håller med om. Det är också sånt som spelar roll för en gamer, men för de special little triggered snowflakes där ute så verkar könet på en karaktär vara viktigare än allt annat och tar över diskussionen från det som är viktigt. Löjligt.

edit: För att försöka tala om faktiska saker snarare än "buhu en kvinna", bara jag som blev totalt opepp på denna trailer? Måste ju vara DICE's sämsta trailer någonsin. Ingen hype någonstans. Var är min soundtrack?

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Terrell:

tl;dr är väl att ingen bryr sig om Battlefield singleplayer utan vill ha mer info om MP-delen.

Ordet INGEN får du själv stå för. Jag gillar singelspel mer än massa som inte spelar som ett team i multiplayer spel (som försöker spela Rambo eller nåt)

Edit:
Vill man spela realistiska spel så kan man ju lira Arma serien eller Red Orchestra 2 (som tyvärr är alltför buggigt)

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk

Jag gissar att steampunk stilen bara blir i singelplayern. Som ändå bara är en bonus eftersom det är ett mp spel.

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk
Medlem

Gråter nästan när jag ser att så många fortfarande blir hypade som tusan av detta skräp. De producerar ju "nya" BF-spel på löpande band, och varje ny iteration har några få nya features samt en aning bättre grafik. Aldrig något riktigt nytt. De förtjänar inte era pengar! /End rant.

Nej, fortfarande bojkott på EA. Och UBI... och... nästan alla "AAA" utgivare.

Visa signatur

Das Haus, det bästa inom House.

| Asrock X670 SL | Ryzen 7800X3D | 32GB 6000mhz CL30 | Radeon 6950XT Red Devil | Kingston KC3000 2tb M.2 | 20tb+ HDD | Dell UP3017 30" 2560x1600 |

Permalänk
Medlem

En sak jag hoppas de fixar är så att om man spelar som britt får man typisk engelsk utrustning. Einfield, bren, sten, churshil, cromwell och Tysk får Kar 98, mp40, mp44, PzkIII, Pzk VI osv (Hoppas jag stavade hyfsat rätt) och inte att båda sidor har samma grejer men olika uniformer som jag upplevt det i ex bf1. Ser gärna att även prylar man låser upp skiljer sig mellan sidorna.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av kokkojambo:

Gråter nästan när jag ser att så många fortfarande blir hypade som tusan av detta skräp. De producerar ju "nya" BF-spel på löpande band, och varje ny iteration har några få nya features samt en aning bättre grafik. Aldrig något riktigt nytt. De förtjänar inte era pengar! /End rant.

Nej, fortfarande bojkott på EA. Och UBI... och... nästan alla "AAA" utgivare.

Kolla jackfrags videon som Icte länkade tidigare. Tyckte trailern var skräp men efter kollat jackfrags video så blir jag riktigt sugen.

Visa signatur

PC - AR X870E-Nova | 98003DX 5.2GHz | 32GB | RTX5090 | NVME ~5TB
SRV (unRaid) - Asus Z370-H | 9900K 5GHz | 64GB | LSI9211 | 80TB HDD + 4TB NVME

Permalänk
Medlem

Att auto-health-regen försvinner är ju guld. Inte ägt ett BF-spel sen BF3 som jag dessvärre köpte, och tröttnade på. Spelade mängder av BF2, även på tävlingsnivå, men alla efterföljande spel har varit skräp med fokus på upplåsning och visuell uppvisning snarare än lagspelande och tävling. Har inga förhoppningar på det här, men om det Jackfrag skriver stämmer och implementeras väl kan det kanske bli ett lagspel igen och inte ett run'n'gun-spel. Blir ingen form av förbokning dock, hoppas på ett demo!

För att förarga alla stackars trångsynta individer så tänkte jag överhuvudtaget inte på att det var en kvinna. Däremot tyckte jag att det måste vara jäkligt opraktiskt att kriga med en krokhand. Alltid kul att läsa om misogyni gömd bakom ursäkter om historisk korrekthet!

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD

Permalänk
Medlem

Kan säga att jag var ganska skeptisk efter trailern. Men nu med Jackfrags video så kommer jag nog till och med förhands boka spelet, allt som förändras tycker jag är till det bättre.

Mycket drama i denna tråden..

Vad det gäller mörkhyade och kvinnor i ww2 så spelar det inte någon större roll för mig och som andra har sagt så är det så mycket annat som inte är korrekt. Det är ett spel och inte en historia lektion på högstadiet..

Visa signatur

- Dator, Mus, Tangentbord och skärm.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Choffe:

Att auto-health-regen försvinner är ju guld. Inte ägt ett BF-spel sen BF3 som jag dessvärre köpte, och tröttnade på. Spelade mängder av BF2, även på tävlingsnivå, men alla efterföljande spel har varit skräp med fokus på upplåsning och visuell uppvisning snarare än lagspelande och tävling. Har inga förhoppningar på det här, men om det Jackfrag skriver stämmer och implementeras väl kan det kanske bli ett lagspel igen och inte ett run'n'gun-spel. Blir ingen form av förbokning dock, hoppas på ett demo!

För att förarga alla stackars trångsynta individer så tänkte jag överhuvudtaget inte på att det var en kvinna. Däremot tyckte jag att det måste vara jäkligt opraktiskt att kriga med en krokhand. Alltid kul att läsa om misogyni gömd bakom ursäkter om historisk korrekthet!

Fantastiskt inlägg. Tänker precis likadant om allt!

Visa signatur

💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled
🎮 → Steamdeck

Permalänk
Inaktiv

Jag har på känn att det här lär bli så hetlevrad tråd att den snart låses ned, men måste ändå bara flika in med wth! Mycket diskussioner har man både sett och vara inblandad i där folk har gått igång, men att gå igång så här över att det är lite brudar och en mörkhyad i trailern (iaf vad jag såg), är komedi av högsta grad och oerhört skitnödigt.

Ta en promenad i solskenet till museum. Annars så är det bara att gilla läget med att det är ett spel, och viss frihet kommer att tas av utvecklarna. Det finns helt andra avenyer att utforska om man är intresserad av historiskt återberättande. Thucydides kanske skulle locka några här, ifall ni tycker om att läsa och historik i kombination.

Permalänk
Medlem

Folk som säger att spelet är för färgglatt är idioter som har sett för mycket hollywood filmer (vilket är ironiskt eftersom de efterfrågar en grå värld i realismens namn, bah!).

Gräset och träden brydde sig inte om att miljontals människor slaktade varandra på slagfältet. De var precis lika gröna och fina som under den soligaste och mest idylliska sommar semester. Däri ligger sann realism även om det känns konstigt. Den tanken slog säkert många riktiga soldater på fälten också. Det är grått och desaturerat i Hollywood filmer och underhållningsmedia.

Sen är katanas och robot-armar en helt annan femma. Men jag ville ta upp detta med färgerna för att jag sätt jättemånga kommentarer om färgpaletten och jag tål inte idioter på höga hästar som är för dumma för att inse vad det faktiskt är de säger.

(Det räcker att 20% av vad någon säger är totalt fel så blir den personen inte värd att lyssna på längre såvida inte resten innehåller något genialt som den breda massan missat.)

bah. Är väl onödigt att elda på I guess...
Visa signatur

SweClockers Dark Pearl tema: http://www.sweclockers.com/forum/trad/1484891
(Rek. Stylus)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zemlan:

Jackfrags video var riktigt nice. Men förstår att de gör överdrivna trailers som denna. Kort och hinner visa mkt bra features på kort tid. Lockar lite nytt folk osv. Erfarna spelare vet ju mycket väl att trailern inte är representativ av Multi-player iaf.

Lite skeptisk till protesen kvinnan har. Men hon verkar ju vara ngn speciell karaktär, känns tveksamt att DICE tillåter sånt åt spelarna i Multi-player. Men vi får se. Inte hela världen om det slinker med. Bara det inte är för mkt sånt är jag nöjd iaf.

Överlag läst dina inlägg och håller med dig, även det du nämnde om kvinnorna i ett inlägg en bit upp. Instämmer 100% där.

Sjukt taggad på lite riktig gameplay senare i sommar

Ja jag var väldigt överlumpad när jag såg trailern igår under liveströmningen, tyckte det var mycket kaotiskt á la Fortnite. Men sen kollade jag på den igen med pauser här och där och noterade en massa annat som kan göra spelet väldigt intressant. Jag tror dock INTE på att gameplay kommer att vara lika crazy som i denna gameplay trailer utan mer likt det vi har i Battlefield 1 och 4. Förmodligen så är det vi nu fått se i gameplay trailern en snutt av singleplayer/co-op som kan ha en lite lättare/uppiffad stämning så som det gjordes i Bad Company 2, medan multiplayer kommer att hålla en lika seriös känsla som i övriga Battlefield spelen.

Nej, det här kommer nog att bli ett bra spel! Ser också fram emot en massa gameplay nu i E3 samt förhoppningsvis ett demo/beta-version av spelet mot slutet av sommaren!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

En sak jag hoppas de fixar är så att om man spelar som britt får man typisk engelsk utrustning. Einfield, bren, sten, churshil, cromwell och Tysk får Kar 98, mp40, mp44, PzkIII, Pzk VI osv (Hoppas jag stavade hyfsat rätt) och inte att båda sidor har samma grejer men olika uniformer som jag upplevt det i ex bf1. Ser gärna att även prylar man låser upp skiljer sig mellan sidorna.

Kanske även tar hjälp av wot så man får mer armor korrekt (tidigare BF penar man enkelt tanks, oavsett vinkel). Dom har ju erfarenheten runt balansen runt pen,skada och armor

Skrivet av anon255588:

Jag har på känn att det här lär bli så hetlevrad tråd att den snart låses ned, men måste ändå bara flika in med wth! Mycket diskussioner har man både sett och vara inblandad i där folk har gått igång, men att gå igång så här över att det är lite brudar och en mörkhyad i trailern (iaf vad jag såg), är komedi av högsta grad och oerhört skitnödigt.

Ta en promenad i solskenet till museum. Annars så är det bara att gilla läget med att det är ett spel, och viss frihet kommer att tas av utvecklarna. Det finns helt andra avenyer att utforska om man är intresserad av historiskt återberättande. Thucydides kanske skulle locka några här, ifall ni tycker om att läsa och historik i kombination.

Vad jag vet var det ju inte bara vita män som stred.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Skrivet av dpom86:

Folk som säger att spelet är för färgglatt är idioter som har sett för mycket hollywood filmer (vilket är ironiskt eftersom de efterfrågar en grå värld i realismens namn, bah!).

Gräset och träden brydde sig inte om att miljontals människor slaktade varandra på slagfältet. De var precis lika gröna och fina som under den soligaste och mest idylliska sommar semester. Däri ligger sann realism även om det känns konstigt. Den tanken slog säkert många riktiga soldater på fälten också. Det är grått och desaturerat i Hollywood filmer och underhållningsmedia.

Sen är katanas och robot-armar en helt annan femma. Men jag ville ta upp detta med färgerna för att jag sätt jättemånga kommentarer om färgpaletten och jag tål inte idioter på höga hästar som är för dumma för att inse vad det faktiskt är de säger.

(Det räcker att 20% av vad någon säger är totalt fel så blir den personen inte värd att lyssna på längre såvida inte resten innehåller något genialt som den breda massan missat.)

Färgglatt och digital vibrance är långt ifrån samma sak

Visa signatur

1::3700+ San Diego@3.0GHzghz[300x10], Abit KN8-Ultra, 1024mb, X850XT @ PE. 01: 27190. 05: 6220.
2::XP 2500+ @ 3200+, Asus A7N8X-X, GeForce FX 5700 Ultra@ 605/1100, 512mb ddr. 01: 13550

Permalänk
Medlem

Förväntade mig något i stuck med Medal Of Honor: Allied Assault, and now im sad.

Not today old friend, not today...

Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Medlem

Tänk att dom aldrig kan göra ett "vanligt" BF längre. Player- och vapenskins + facepaint? Nej tack.. Slide:a runt på backen å spraya med en lmg? WTF! Nej tack. BF blir allt mer likt CoD och titanfall tycker jag. Usch.. Blir då inget köp för min del.

Visa signatur

Ryzen 1700 @3,8Ghz 1,342V | Corsair Vengeance LPX 2x8Gb (CMK16GX4M2B3000C15) | Asus Prime x370 Pro | KFA2 GTX 1080 Ti

Permalänk
Skrivet av ExcZist:

Tycker att hans video var riktigt bra när han förklarade
Tycker att många klagar för mycket i onödan innan de ens fått se en " riktigt Gameplay" trailer

Det beror nog på att Battlefieldspelen bara blir sämre och sämre. Personligen tycker jag alla spelen sedan bfbc2 bara blivit sämre, jag vet många tycker likadant sedan bf2, 1942, bf3 etc.

Jag håller iofs med dig att man får vänta och se, men nu verkar det ju som de ska prioritera samarbete och skicklighet, så det ser jag fram emot. Men det är klart, de bättre på att skapa hype nu än att göra bra spel tyvärr

Ps. Ser att många av fåren ska förhandsboka också. Lär ni er aldrig?

Visa signatur

Jag är inte blek, jag är Nerdchic.

Permalänk
Medlem

Lite mer motionblur och överdrivna actionscener likt 5:e uppföljarna i en Hollywoodfilm önskar vi.... *NOT*

Introt är snyggt, men det känns som de drar på lite för mycket på vissa områden. Redan nu luktar det unket (fel fokus).

Jag är kritisk till EA/Dice här. De har en enorm potential men tycker inte det använder den rätt.

Försiktigt hoppfull... och kommer göra som många andra... inte förbeställa utan köpa det om jag är sugen och betyget är bättre än 4/5.

Edit: Okej, såg Jackfrags video. Verkar ju som de tagit åt sig av mycket kritik och jobbat på MP. Så tummen upp där.

Visa signatur

System: AMD Ryzen 7 9800X3D, 64 GB RAM, RTX 5080
Shitlist: Asus, NZXT

Permalänk
Medlem
Skrivet av pecesithon:

Färgglatt och digital vibrance är långt ifrån samma sak

Digital vibrance kan justeras i kontrollpanelen till grafikkortet (och kanske även i spelets egna inställningar, vem vet?) så om det är vad folk verkligen gnäller över ändrar det ju inte att de är dumma.

(svar -> citat)
Visa signatur

SweClockers Dark Pearl tema: http://www.sweclockers.com/forum/trad/1484891
(Rek. Stylus)

Permalänk
Inaktiv

Gillade BF2 för att det kändes ganska verklighetstroget.

Tyvärr får jag en ganska stark känsla av att detta är ytterligare ett springa runt och skjuta omkring sig som en dåre spel. Har visserligen avinstallerat PUBG nu, men blir mer taggat på att ladda ner det igen än att spela BF5 när jag ser videorna från detta.

Permalänk

Asså vad fan är det här för sörja... va fan har dom gjort. Visst spelet är snyggt men aa...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Trailern lämnade ett stort "meeh"-intryck på mig. Kändes som att det var ännu ett kaos-spel med spray n pray. Men efter att kollat/lyssnat igenom Jackfrags video ändrades min uppfattning helt, nu kommer jag troligtvis ge det en chans trots allt.

Visa signatur

|| Chassi Fractal Design Define R3 || PSU Corsair 650W modular || MOBO MSI Z68A-GD65 (G3)|| CPU Intel® Core™ i7 2600k
|| GPU
Sapphire Nitro R9 390 || Minne 8GB Corsair XMS3 DDR3 @ 1600MHz || SSD Samsung 830 256GB|| OS Win 10 Pro || Gear Dell U2412M, Samsung 226BW || Logitech G500 || Corsair K70|| ATH-M50x <3 ||

Permalänk
Medlem

Ser ut som Battlefield V är där man ska gå om man vill ha en singleplayer camaign då nya CoD har skrotat det till förmån för Battleroyal...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ExcZist:

Hoppas att det blir bättre än BF1.
Blir en Förbokning om spelet blir bra " hur man nu ser det "
Ser fram emot detta klockan 9 ikväll

Varför förboka? Aldrig förstått poängen.

Skrivet av Megacrash:

Ser ut som Battlefield V är där man ska gå om man vill ha en singleplayer camaign då nya CoD har skrotat det till förmån för Battleroyal...

Spelar folk verkligen singleplayer i shooters nuförtiden? Allt är så förutsägbart och sjukt repetitivt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AdoringFan:

Varför förboka? Aldrig förstått poängen.

Verkar krävas för att få tillgång till betan.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | EVGA GeForce RTX 3080 10GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Strix B450-F Gaming | Corsair RM750X V2 | Crucial Ballistix Sport LT 3200MHz 16GB | Samsung 980 Pro 1TB | Crucial MX500 2TB | NZXT H500