ASUS ROG STRIX RX Vega 64 8GB OC Edition

Permalänk
Avstängd

ASUS ROG STRIX RX Vega 64 8GB OC Edition

Som rubriken lyder. Ett RX Vega 64 till salu. Köpt i Mars 2018. Har legat orört sedan början på Juni då jag gick tillbaka till NVIDIA. Kommer komplett med kartong och tillbehör.

Skickas spårbart med Schenker.
Betalning via Swish.
4000 Kr plus frakt. Bud får ges, de värsta som kan hända är ett nej.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

🖥Phanteks Enthoo Evolv iTX . Phanteks AMP 650W. AMD R5 3600X. msi B450I GAMING PLUS AC. 32gB HyperX Fury RGB 3200MHz. msi RX 5700 XT GAMING. 1TB Kingston A2000.
AOC G2460FQ. Logitech G903. Logitech G840 XL. Logitech G513. Logitech PRO Gaming Headset. Luxorparts Headphone Stand. LG BP50NB40.

Permalänk

Har det använts till mining?
Är skicket i övrigt "som nytt"?
Kommer det med kvitto?

Är intresserad!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av plattangen:

Har det använts till mining?
Är skicket i övrigt "som nytt"?
Kommer det med kvitto?

Är intresserad!

Inget till mining. Köpte från början två stycken till ett Threadripper bygge som jag sen sålde efter några månader. De här kortet vart de enda jag behöll och de bytte jag ut mot ett GTX 1080 strax därefter. Sen dess har de legat på hyllan i sin kartong. Med andra ord så användes kortet i ungefär tre månader. Kvitto finns.

Visa signatur

🖥Phanteks Enthoo Evolv iTX . Phanteks AMP 650W. AMD R5 3600X. msi B450I GAMING PLUS AC. 32gB HyperX Fury RGB 3200MHz. msi RX 5700 XT GAMING. 1TB Kingston A2000.
AOC G2460FQ. Logitech G903. Logitech G840 XL. Logitech G513. Logitech PRO Gaming Headset. Luxorparts Headphone Stand. LG BP50NB40.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HC-8315:

Som rubriken lyder. Ett RX Vega 64 till salu. Köpt i Mars 2018. Har legat orört sedan början på Juni då jag gick tillbaka till NVIDIA. Kommer komplett med kartong och tillbehör.

Skickas spårbart med Schenker.
Betalning via Swish.
4000 Kr plus frakt. Bud får ges, de värsta som kan hända är ett nej.

Läs hela annonsen här

Kan du tänka dig att skicka med blocketpaket?

Permalänk

Tack för svaren!
Då tar jag och bjuder 3800kr + frakt.