Lastpass, lagt till en hel del, helt plötsligt "FEL" utan någon info, helt omöjligt att lägga till fler med auto.

Permalänk
Medlem

Lastpass, lagt till en hel del, helt plötsligt "FEL" utan någon info, helt omöjligt att lägga till fler med auto.

Så tänkte jag skulle testa lösenordshanterare, så började fixa över alla lösenord som jag ville ha där, men helt plötsligt så får jag fram detta när jag försöker "lägga till" när jag loggar in på sidor för att spara.

Det kvittar vad jag gör, rensat cache, installerat om addon, provat lastpass i edge och chrome. Samma sak helt plötsligt.

Blir mest förbannad, ingen felkod eller något, är det såhär kasst lösenordshanterare är? ;O
Googlat och sett folk som fått samma fel, men ingen har någon direkt lösning. För någon så räckte det med installera om addon, för vissa som mig inte.

Slänga skiten och ta annat addon eller? Men det måste fungera på alla enheter typ.

Permalänk
Medlem

@Nivity: Vad händer om du loggar in via deras webbgränssnitt då?

Permalänk
Medlem
Skrivet av JeanC:

@Nivity: Vad händer om du loggar in via deras webbgränssnitt då?

Jag kan logga in på vaulten osv, jag kan lägga till entries manuellt osv. Men auto save funktionen slutade bara fungera helt plötsligt, vad jag än gör.

Permalänk
Medlem

Stämmer det tidsmässigt med MS-uppdatering när det slutade att fungera??

det är en faktor man måste räkna med tyvärr och är inte speciellt lätt för programmakarna att hålla i takt med de olika uppdateringar och höjd säkerhet som gör att det plötsligt slutar att fungera när en windows-uppdate rullar ut...
...

Permalänk
Medlem
Skrivet av xxargs:

Stämmer det tidsmässigt med MS-uppdatering när det slutade att fungera??

det är en faktor man måste räkna med tyvärr och är inte speciellt lätt för programmakarna att hålla i takt med de olika uppdateringar och höjd säkerhet som gör att det plötsligt slutar att fungera när en windows-uppdate rullar ut...
...

Har inte gjort någon uppdatering, jag började göra allt idag med lastpass.
Kör fortfarande på 1803, så inte installerat den nya ännu.

Permalänk
Medlem

@Nivity:
Funkar fint för mig i skrivandet stund. Kör windows 7 med fult uppdaterad maskin. Kör FF nyaste versionen. 64bits.

Visa signatur

.