Sennheiser, Vega 56, Playstation 4 Pro och Pok3r RGB

Permalänk
Medlem

Sennheiser, Vega 56, Playstation 4 Pro och Pok3r RGB

Tjena,

Öppen för bud och byteshandel! Främst jag intresserad av komponenter med högre prestanda än grafikkortet nedan. Finns separat annons för ett Louqe Ghost S1. Båda används idag i ett ITX-system. Finns övriga komponenter för ett helt ITX-system som kan jag kan tänka sälja om det gör att ni köper chassit.

Sennheiser RS 175: 1000kr
Helt OK trådlösa lurar som tar 3.5mm 3polig/optisk. Laddas genom att sättas på sändarstationen. Finns olika ljudprofiler och med/utan basökning.
https://www.inet.se/produkt/6607424/sennheiser-rs-175

Vega 56: 2800kr
Referensutförande. Bra kort till ovan chassi. Allt annat är overkill för 1080p gaming om du inte kör 240hz. Ger 1440p 144fps+ i de flesta spelen om man drar ner settingsen lite.

Pok3r ANSI Nordic RGB MX Blue 60% tangentbord: 1000kr
Oanvända OG-keycaps. Använda med egendesignade keycaps från start. Extra trä-chassi (Royal Glam med wristrest) finns också.

Playstation 4 Pro: 4000kr
Säljes med en kontroll, PCadapter, ström-, HDMI-, MicroUSBkabel samt följande spel:
Red Dead Redemption 2
Rachet & Clank
God of War
Crash Bandicoot
The Division
Mafia 3
The Crew
Grand Theft Auto V

Samtliga spel ovan är fysiska kopior. Inget länkat PS-konto.

Mvh David

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej, jag skulle vilja köpa ditt tangentbord. Kan du mötas i stan idag? Kan du tänka dig sänka lite? Eller är 1000kr fast pris?

Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Endokun: Ålder på Vega-kortet? Är det knäpptyst vid vanlig drift och finns det något tjutljud vid belastning?

Hmm. Även PS4 paketet är lite intressant även om RDR2 och GTA är de enda spelen som lockar. När och vart är PS4an inköpt?

Enda jag har för byte är ett RX480 och/eller RX570, men gissar på att det är ointressant?
Lägger nog bud när jag vet ålder på grejerna. Gissar på att du säljer allt i bra och välskött skick. Så tolkar jag annonsen iaf

Visa signatur

Vinterdatorn 2016 (。◕‿◕。)
| Fractal Design Define S | Asus Z170 Pro Gaming > i5 6600K > Noctua U14S | RX480 4GB + RX570 4GB | EVO850 250 + 512 GB SSD'er | 2x8GB Corsair 3000MHz | Supernova G2 650W | AOC G2460PF 24" |

Permalänk
Medlem

@Linuz_K: Jobbar sent, ses helst i helgen om det fungerar. Kan sänkas till 900kr.

Permalänk
Medlem

@Vapo: Vegakortet är köpt beggat för ca 2 månader sedan. Ska vara runt 1,5år gammalt.m Skulle säga att fläkten kan vara lite irriterande men det är endast under högvarv. Den sitter ca 70cm~ från örat utan något imellan vilket har lett till att jag har underklockat cpu/gpu. Ca 60c vid load vid låga varv. Viss coilwhine finns när man kör med 64-bioset, dvs med högre powerlimit. Inte så att det hörs över fläktljudet.

Playstationet också begagnat här från Swec, köptes i september förra året. Ska vara inköpt i mitten av 2017. Jag kan verkligen rekommendera GoW som överraskade mig positivt. Rdr2 slår dock resterande spel med hästlängder!

Tyvärr är inte dina grafikkort av intresse för mig. Jag tar väl hand om mina ägodelar, närbilder kan fås om du är vidare intresserad. Säg till om jag inte svarade på alla dina frågor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Endokun:

@Vapo: Vegakortet är köpt beggat för ca 2 månader sedan. Ska vara runt 1,5år gammalt.m Skulle säga att fläkten kan vara lite irriterande men det är endast under högvarv. Den sitter ca 70cm~ från örat utan något imellan vilket har lett till att jag har underklockat cpu/gpu. Ca 60c vid load vid låga varv. Viss coilwhine finns när man kör med 64-bioset, dvs med högre powerlimit. Inte så att det hörs över fläktljudet.

Playstationet också begagnat här från Swec, köptes i september förra året. Ska vara inköpt i mitten av 2017. Jag kan verkligen rekommendera GoW som överraskade mig positivt. Rdr2 slår dock resterande spel med hästlängder!

Tyvärr är inte dina grafikkort av intresse för mig. Jag tar väl hand om mina ägodelar, närbilder kan fås om du är vidare intresserad. Säg till om jag inte svarade på alla dina frågor.

OK tack. Börjar med ett bud på 2200 för Vega't mht till att det är beggat i två led.

Ska fundera lite på PS4:an...

Visa signatur

Vinterdatorn 2016 (。◕‿◕。)
| Fractal Design Define S | Asus Z170 Pro Gaming > i5 6600K > Noctua U14S | RX480 4GB + RX570 4GB | EVO850 250 + 512 GB SSD'er | 2x8GB Corsair 3000MHz | Supernova G2 650W | AOC G2460PF 24" |

Permalänk
Medlem

Okej, jag kan nog möta dig i helgen. Säg bara till när😀

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Annars så ska jag vara i Kungsträdgården imorn om du kan mötas.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Linuz_K: Vi kanske kan se. PMar dig mitt nr så kan vi hålla mer rapp kontakt.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Hur gamla är rs 175, skick etc?

Visa signatur

Jobbdator: Macbook Pro 16" | M1 Pro | 32GB RAM | 1TB Lagring

Permalänk
Medlem

@Paontuus: Köptes 2017 och användes som TV-lurar i ca 2-3 månader. Låg nedpackade i sin kartong till nyligen för att jag tänkte använda dem igen, vilket inte blir av. Tänker att någon annan kan få nyttja dem!

De har hållt väldigt bra. Inga revor i vaddarna, en eller två kantstöt på huvudbandet. Hade gärna fortsätt använda dem men kolla upp Audeze LCD-X så förstår du varför 175:orna inte får någon huvudtid. Kan testas på plats innan köp om så önskas.

Permalänk

Finns kvitto till vega 56?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Har du möjlighet att skicka Vega 56?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Noocebo: Kan ordnas. 2800kr+frakt så är kortet ditt.

Permalänk
Medlem

@Endokun: Tangentbordet är sålt!

Permalänk
Medlem

@Noocebo: För dyrt? Vill du lägga ett bud?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Endokun:

@Noocebo: För dyrt? Vill du lägga ett bud?

Sry missade att svara, vart upptagen med sjuka barn.
Men då senaste budet går på 2.2 så får jag lägga mig på 2.3 plus frakt såklart.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Noocebo:

Sry missade att svara, vart upptagen med sjuka barn.
Men då senaste budet går på 2.2 så får jag lägga mig på 2.3 plus frakt såklart.

Skickades från m.sweclockers.com

Och det är sålt en gång, kört i 64 och clockat, då må vara neråt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Endokun:

Tjena,

Öppen för bud och byteshandel! Främst jag intresserad av komponenter med högre prestanda än grafikkortet nedan. Finns separat annons för ett Louqe Ghost S1. Båda används idag i ett ITX-system. Finns övriga komponenter för ett helt ITX-system som kan jag kan tänka sälja om det gör att ni köper chassit.

Sennheiser RS 175: 1000kr
Helt OK trådlösa lurar som tar 3.5mm 3polig/optisk. Laddas genom att sättas på sändarstationen. Finns olika ljudprofiler och med/utan basökning.
https://www.inet.se/produkt/6607424/sennheiser-rs-175

Vega 56: 2800kr
Referensutförande. Bra kort till ovan chassi. Allt annat är overkill för 1080p gaming om du inte kör 240hz. Ger 1440p 144fps+ i de flesta spelen om man drar ner settingsen lite.

Pok3r ANSI Nordic RGB MX Blue 60% tangentbord: 1000kr
Oanvända OG-keycaps. Använda med egendesignade keycaps från start. Extra trä-chassi (Royal Glam med wristrest) finns också.

Playstation 4 Pro: 4000kr
Säljes med en kontroll, PCadapter, ström-, HDMI-, MicroUSBkabel samt följande spel:
Red Dead Redemption 2
Rachet & Clank
God of War
Crash Bandicoot
The Division
Mafia 3
The Crew
Grand Theft Auto V

Samtliga spel ovan är fysiska kopior. Inget länkat PS-konto.

Mvh David

Läs hela annonsen här

2500 kr + frakt för Vega 56!

// Erik

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Erik: Noterat! Känner mig hyfsat nöjd med budet, återkommer senare/imorgon.

Permalänk
Medlem

Föregående post svarar inte.

GPU, hörlurar och Playstation 4 kvar!

Permalänk
Medlem

Playstation sålt. Sennheiser-lurar och Vega 56 kvar. Accepterar bud från 2000kr på GPUn.

Permalänk

Drar tillbaka bud sorry

Permalänk
Medlem
Skrivet av Endokun:

Playstation sålt. Sennheiser-lurar och Vega 56 kvar. Accepterar bud från 2000kr på GPUn.

Skulle du kunna skicka nån bild på gpu?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Noocebo: Absolut! Fixar imorgon efter jobb. Vill du ha det skickat så kolla in mina marknadsreferenser också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Endokun:

@Noocebo: Absolut! Fixar imorgon efter jobb. Vill du ha det skickat så kolla in mina marknadsreferenser också.

Men för 2k så tar jag det nog isåfall. Ska bara få sålt mitt 1060 först.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Noocebo: Noterar ditt bud på 2000kr, hoppas du hinner sälja ditt andra kort

Permalänk
Medlem
Skrivet av Endokun:

@Noocebo: Noterar ditt bud på 2000kr, hoppas du hinner sälja ditt andra kort

Så skulle det dyka upp några bilder? Skicka gärna på pm.

Skickades från m.sweclockers.com