Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Tips på tränings- och allround in-ear hörlurar?

Permalänk
Medlem

Tips på tränings- och allround in-ear hörlurar?

Har Iphone xs max privat och Samsung S10 plus i jobbet, men använder den senare också en del privat. När jag tränar (löpning) så är de Samsung Iconx totalt värdelösa både till Samsung, Iphone och Apple watch. Tappar kontakten ofta och samtalskvaliten är dålig.

Min tanke var att vänta och köpa de nya Airpodsen när de kom och bara köra Apple hemma. Men, nu när jag läser om dem så blir jag besviken på att ljudet inte uppgraderats. Däremot antar jag att de inte tappar kontakten så ofta.

Vad finns det för alternativ i ungefär samma priskategori som Airpods 2? Allroundlurar för samtal, musik och träning? När jag vill lyssna på musik med riktigt bra kvalité har jag andra lurar.

Permalänk
Medlem

@museo12: Jag kör med Jaybird X3 till musik, samtal och träning. Kan inte minnas att de tappat anslutningen någon gång. Jag är inte så kräsen med ljud och har bara haft Apples trådbundna tidigare till mobilen. Men jag är nöjd med ljudet, passformen och batteritiden.
Nu finns ju X4 och de är säkert bättre.

Visa signatur

Star Citizen referral: STAR-5K66-JDZB

CM NR200P, ASUS ROG STRIX B660-I GAMING WIFI, Fury Beast DDR5 4800MHz 2x16GB, i5-12600K + Scythe Fuma 2, ASUS GeForce RTX 4070 12GB DUAL OC, WD Black SN850 PCIe 4.0 NVMe M.2 - 2TB+1TB

Permalänk
Medlem

Har också ett par X3 som jag har kört när jag har tränat, jobbat, renoverat och härjat.
Funkat klanderfritt i över 2 år nu.

Visa signatur

Citera för svar..

Permalänk
Medlem

Jag kör också X3 och är nöjd. Jag provade nyligen sambons Samsung galaxy buds och jag kan rekommendera dig att testa om prislappen inte avskräcker!

Visa signatur

Utnyttja din dag, var dag.

Permalänk
Benchmaskin 🍞

Likt dom andra har jag använder jag också X3 på gymmet som funkar bra. Lite knepigt med passformen ibland, men det gäller alla In-ears för mig så inget X3 ska få lida för.
Har däremot kikat på Jaybird Run XT (True Wireless) för att verkligen slippa kabeln, men har inte hunnit testa dom än.

Permalänk
Medlem

Använder gamla airpodsen och tycker ljudet är helt klart godkänt.
Aldrig varit med om att de tappat kontakten, däremot är det bra att ha som vana att torka av längst ner på pinnen innan man sätter dem i fodralet, har hänt att ena luren inte varit laddad.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

Hmm, eftersom Jaybird är billigare lutar det åt dem. Tack för svaren!

Skickades från m.sweclockers.com