WoW Classic - Släpps 27e Augusti

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kristianstad
Registrerad
Jun 2012

WoW Classic - Släpps 27e Augusti

https://worldofwarcraft.com/en-us/news/22990080/mark-your-calendars-wow-classic-launch-and-testing-schedule

Efter lång väntan är det äntligen bekräftat. WoW classic släpps den 27e Augusti 2019.

Är det någon mer som är extremt taggad på att få se Azeroth så som det var för över 10 år sedan?

Personligen hade jag gärna sett att vi på Sweclockers organiserar oss i en guild innan släppet för att få så många goa människor på samma server så möjligt.

EVGA GTX 1080 SC Gaming, Intel I7 6700K, Z170-Pro Gaming, Intel PCI-E 400GB SSD i ett Be-Quiet base 600 Chassi mm.

Om du väljer att läsa detta,så har jag förmodligen slösat din tid..

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lilla Edet
Registrerad
Jan 2010

Så man får reservera tre namn två veckor innan launch? Blir svårt att gissa rätt med servrar känner jag, men dom utlovade ju mer information innan iaf.

Taggad som fan, men har aldrig orkat att spela med svenskar utan föredrar engelsktalande guilds.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2001

Jag hoppade över förra svängen av wow.. Man kanske skulle göra ett försök denna gång 🤔

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Halmstad
Registrerad
Nov 2012
Skrivet av Trasdockan i7:

https://worldofwarcraft.com/en-us/news/22990080/mark-your-calendars-wow-classic-launch-and-testing-schedule

Efter lång väntan är det äntligen bekräftat. WoW classic släpps den 27e Augusti 2019.

Är det någon mer som är extremt taggad på att få se Azeroth så som det var för över 10 år sedan?

Personligen hade jag gärna sett att vi på Sweclockers organiserar oss i en guild innan släppet för att få så många goa människor på samma server så möjligt.

Jag vill inte vara i en guild med salad fingers

Nej men skämt åsido skulle det varit trevligt om det samlades mycket svenskar på en och samma server med en tillhörande sweclockers guild

CPU: i7 3770k @ 4.2ghz + Be Quiet! Dark Rock Pro 3 Moderkort: Asrock Z77 Extreme6 Minnen: Corsair Vengeance Pro 4x4gb 2133mhz GPU: MSI GTX 980 Ti Gaming SSD: 2x Samsung 840 Pro 256gb RAID 0 Nätagg: Corsair AX 850 80+ Gold Chassi: Fractal Design Define C Windowed Edition

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2005

Varför tar det dem nästan 2 och ett halvt år att släppa ett idag 15år gammalt spel

Har jag tid kommer jag att spela men frågan är vad man egentligen kan förvänta sig av Activision nu för tiden.

Mac Book-intel

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Feb 2019

@Trasdockan i7: Är riktigt taggad på Classic. Lika bra att det inte släpptes under sommaren som det först ryktades om IMHO.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Växjö
Registrerad
Mar 2012

Ja kommer bli så nice! Synd att jag inte flyttade semestern tillräckligt bara! Måste försöka flytta den igen!

Do good. Be good. Repeat.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Halmstad
Registrerad
Nov 2012
Skrivet av gabriel15:

Varför tar det dem nästan 2 och ett halvt år att släppa ett idag 15år gammalt spel

Har jag tid kommer jag att spela men frågan är vad man egentligen kan förvänta sig av Activision nu för tiden.

Dom bygger upp spelet från grunden i en modernare version av spelet (patch 7.1.5 legion expansion) med massa härliga uppdateringar för moderna system.

CPU: i7 3770k @ 4.2ghz + Be Quiet! Dark Rock Pro 3 Moderkort: Asrock Z77 Extreme6 Minnen: Corsair Vengeance Pro 4x4gb 2133mhz GPU: MSI GTX 980 Ti Gaming SSD: 2x Samsung 840 Pro 256gb RAID 0 Nätagg: Corsair AX 850 80+ Gold Chassi: Fractal Design Define C Windowed Edition

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2010

Spelade semi intensivt på Northdale inför detta, men sedan hände så mycket. Flytt och nytt jobb osv, så jag hoppar nog inte på ändå. Men jag är ändå taggad, lär väl kolla på en och annan stream iallafall.

3770k 5GHz @ 1.37V NH-D15 - ASRock Z77 Extreme4 - Corsair Vengeance 16GB - Asus GTX 1070 ROG STRIX @ 2050MHz - Samsung 830 128GB/Samsung 850 Evo 500GB - Antec TP 650W - Fractal Design Define R4
Full spec

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Växjö
Registrerad
Jul 2009

Hej!

Jag är lätt på om det skapas ett Horde-guild med Sweclockers.

Även om jag gärna hade spelat mycket så kanske det är realistiskt med 1h varannan dag, typ. Back in the days lirade jag classic i 10-12h per dag, sjukt egentligen.

/vexxan

Skickades från m.sweclockers.com