Permalänk
Medlem

Twitter och Chrome

Längre än så kommer jag inte med Google Chrome. Edge och Firefox fungerar om jag vitlistar twitter.com i Ublock Origin men på Chrome hjälper det inte.

Visa signatur

[AMD Ryzen 9 3900X] [ASUS GeForce RTX 2080 Ti] [LG OLED 55 C9 som skärm] [Samsung HW-Q96R till ljudet]

Permalänk
Medlem

Och vad händer om du klickar på länken?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

@Airikr: kommer till samma sida.

Visa signatur

[AMD Ryzen 9 3900X] [ASUS GeForce RTX 2080 Ti] [LG OLED 55 C9 som skärm] [Samsung HW-Q96R till ljudet]

Permalänk
Medlem
Skrivet av yrfhar:

Ok. Hm. Vad händer om du stänger av tillägget för testsyfte? Funkar länken då? Om ja, vart leder den till?

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

@Airikr: Hjälper inte och även provat så kakor från https://twitter.com/ slängs när jag stänger ner Chrome. Men har nu gått tillbaka till Firefox och där fungerar Twitter. Men tyvärr får jag byta till Chrome då vissa webbplatser som bla Telia Play, Google Earth och vissa funktioner på YouTube saknas.

Visa signatur

[AMD Ryzen 9 3900X] [ASUS GeForce RTX 2080 Ti] [LG OLED 55 C9 som skärm] [Samsung HW-Q96R till ljudet]

Permalänk
Medlem
Skrivet av yrfhar:

@edgren: Hjälper inte och även provat så kakor från https://twitter.com/ slängs när jag stänger ner Chrome. Men har nu gått tillbaka till Firefox och där fungerar Twitter. Men tyvärr får jag byta till Chrome då vissa webbplatser som bla Telia Play, Google Earth och vissa funktioner på YouTube saknas.

Ok :/ Dock förstod jag inte det sista du sa. YouTube, Google Maps och andra webbsidor funkade klockrent när jag använde Firefox. Nu använder jag Vivaldi, som använder sig av Chromium.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

@Airikr: Google Maps fungerar självklart i Firefox men inte Google Earth. Fick i alla fall Twitter att fungera i Chrome:
Först logga ut och rensa. Avinstallera och sedan installera igen samt logga in.

Visa signatur

[AMD Ryzen 9 3900X] [ASUS GeForce RTX 2080 Ti] [LG OLED 55 C9 som skärm] [Samsung HW-Q96R till ljudet]

Permalänk
Medlem
Skrivet av yrfhar:

@edgren: Google Maps fungerar självklart i Firefox men inte Google Earth. Fick i alla fall Twitter att fungera i Chrome:
Först logga ut och rensa. Avinstallera och sedan installera igen samt logga in.

Härligt att du fick det att fungera Dock funkar inte Google Earth i Vivaldi heller, trots att webbläsaren använder samma motor som vad Google Chrome gör. Sämst

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.