Permalänk

Trådlöst G930 headset

Uppgraderar mig på headset. Skänker mitt gamla mot upphämtning. Fungerande, om än aningen slitet. Batterit har börjat svikta aningen.

Perfekt för den som vill prova trådlöst headset, eller har någon brorson som har nytta av det.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Kan du skicka om jag betalar frakten, kunde vara bra till sonen.

Permalänk

Tjenare, är intresserad beroende på vart i Stockholm det går att hämtas?

Permalänk

Stocksunds torg. 15 min promenad från Danderyds sjukhus. Är inne i en period med mycket i skolan, och därför är det lite på premissen att jag inte behöver anstränga mig alls. Har en riktigt bra kartong jag skulle kunna skicka i, men då blir det först på torsdag förutsatt att ingen annan smidig lösning har uppenbarat sig innan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stralmark:

Stocksunds torg. 15 min promenad från Danderyds sjukhus. Är inne i en period med mycket i skolan, och därför är det lite på premissen att jag inte behöver anstränga mig alls. Har en riktigt bra kartong jag skulle kunna skicka i, men då blir det först på torsdag förutsatt att ingen annan smidig lösning har uppenbarat sig innan.

Kan hämta idag efter jobbet. Jobbar i Täby

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Köar på den om det inte blir av, sitter i Inverness på jobbet så Stocksund är inte långt.
Skulle passa dotterns fortnitespelande.

Visa signatur

Skräddaren säger nej.

Permalänk

Yokyo i första hand, charmless på kö. Tar bort annonsen när den är borta!

Permalänk
Medlem

Antar att jag köar efter Charmless

Visa signatur

Ghost S1 Ash MKIII | Asus Strix B550-I Gaming | Ryzen 5 3600 | NH-L12 Ghost Edt.| 2060 FE| SF750 Plat. custom cables | Corsair LPX 16GB 3600MHz | Arctis 7 | G900/G604 | 2xPG279Q | HHKB Hybrid(Black)/Hybrid Type-S(White)

Nuvarande: S21 Ultra/S10+(PoGo)
Historik: Nokia: 3310, 8310 | LG: GD900 |OP: 6, 6T, 8 | Xiaomi: Redmi Note 5 |Apple: 3, 3G, 3GS, 4, 4S, 5S, 6, 6S+, 8+, 11 Pro Max| Samsung: S7 Edge, Note 8, 20 Ultra, S20FE

Permalänk
Medlem

Köar efter de andra

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Köar gärna efter de andra. Jag bor i Sthlm så jag kan ta mig dit med kollektivtrafiken.

Visa signatur

Min profilbild beskriver hur jag känner mig just nu.

Permalänk

Yokyo har hämtat dom! Stänger ner ikväll!