Se SweClockers myskväll i efterhand

Permalänk
Melding Plague

Se SweClockers myskväll i efterhand

Det är nedräkning till ännu en myskväll med SweClockers. I afton väntar inte bara ett nytt live-quiz, utan även franskt tema – inklusive provsmakning.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Oui!

Visa signatur

Akashiro 0.9: Ryzen 5 7600, Radeon RX 7800XT Pure: 64/2000
https://podcasters.spotify.com/pod/show/thomaseron

Permalänk
Medlem

Som finländare måste man ju rösta hemåt. Ni kunde ju ha hockey-vm som tema xD

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Midsommar är över - nu är det semester i Frankrike som gäller! Le baguette!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

Mys ska ses på å dricka grogg

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk
Avstängd

Jag hade gissat på 80-tals spandex-tema denna gång. Tror Emil skulle vara söt i benvärmare och svettispannband.

Men om ni skulle revidera era planer så måste jag tyvärr meddela att jag då inte kan delta själv, för just den kvällen brukar jag, eh, dammsuga mina dammfilter eller nåt..

Permalänk
Medlem

Gillar bilden, Frida har med sig lite nyttigheter a.k.a. frukt. Kenneth har med sig underhållning i from av pingis... Så kommer Emil med ett par krukväxter, vafan... Extra syreproduktion under pingismatchen eller?!

Edit: stavfel

Visa signatur

Games!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sando:

Som finländare måste man ju rösta hemåt. Ni kunde ju ha hockey-vm som tema xD

Handlar inte det mer om Sverige?

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Kom igen nu! Fingal-tema! <3

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av Jacob:

Kom igen nu! Fingal-tema! <3

Är inte han död?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

Är inte han död?

Skickades från m.sweclockers.com

Nä, han rör ju på sig!

Visa signatur

Asus Prime B350-Plus | AMD Ryzen 5 5600 | 32 GB RAM | 16 GB Radeon RX 6800 XT | 12 TB lagring | 650 W | GNU/Linux

Permalänk
Medlem

Synd att man jobbar och kommer hem 20.30. Var mycket roligt förra gången, men får kolla på det dagen efter denna gång blir ju inte lika roligt, men roligt ändå

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
Benchmaskin 🍞

Den här gången ska vi inte fuskanklaga en oskyldig deltagare, som vi trodde var en kollega

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av riiga:

Nä, han rör ju på sig!

Han rör ju PÅ sig!

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

gillar att ni tar ansvar och visar upp det mogna och vuxna alternativen, pingis fruktkorg och blommor

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk

Nu måste jag förklara det där med myskväll för min sambo igen...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stonecape:

Nu måste jag förklara det där med myskväll för min sambo igen...

Hehe. Bara att säga att Myskväll är att sitta i soffan och hålla handen medans SweC eller Fz streamas på tvn.

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
Medlem

Attans, precis när det är speedway-match mellan Smederna och Dackarna. Jag får väl titta i efterskott!

Visa signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av cybson:

Attans, precis när det är speedway-match mellan Smederna och Dackarna. Jag får väl titta i efterskott!

Titta på speedway i efterhand, menar du?

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

@emilakered: Titta på myskväll i efterhand, tyvärr, biljetterna är redan köpta.

Sladdar in på Youtube-kanalen efter matchen, vagt doftande av metanol-avgaser. Ha det så mysigt!

Visa signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Permalänk
Medlem

Ah, missart igen... alltid något annat inplanerat när dessa saker sker :/ Oh well, då har man något att se fram emot när man ligger trött och utslagen efter lördagens bravader, inte fy skam det heller.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk

@cybson: streama sweclockers genom mobilen:)

Permalänk

kanske hinner se ska kolla lägenhet klockan 18:00

Permalänk
Medlem

Franskt tema då tänker jag mig att ni mumsar på Escargots

@emilakared

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thomaseron:

Wii!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag vet att ni ej får prata om AMD nya lanseringar men får ni visa produkter ?

Navi & Ryzen CPU modellerna ? Sett flera andra sidor som visat att dom anlänt.

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem

Trevligt trevligt

Permalänk
Medlem

Väldigt trevligt, fortsätt så här!

Måste dock tillägga så här efter, att @Kenneth kan inte vara minst fransk på kontoret.
Vem såg ett franskt band på Grönan precis???

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Guldstjärna till mig!

Tänkte, oooh live-stream. Sen la jag ner massa tid på att hitta chatten som inte gick att få fram... tills Frida säger att klockan är 7 och Systembolaget har stängt...

Slutsats: Av någon anledning är streamen mer än 2 timmar ur sync för mig 😂🤣

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av ztomten:

Väldigt trevligt, fortsätt så här!

Måste dock tillägga så här efter, att @Kenneth kan inte vara minst fransk på kontoret.
Vem såg ett franskt band på Grönan precis???

Du har en poäng

Skickades från m.sweclockers.com