Permalänk
Outtröttlig köprådgivare

Radeon HD 4870 skänkes

Hej!
Har inte längre använding av grafikkortet från min allra första speldator. Lite nostalgi, så ser gärna att det kommer till användning.

Perfekt; reservdel till Mac Pro, till retro riggen, till lättare spel (klarar Minecraft, SIMS 4 och Dirt 3 mfl.), till dig som bara behöver video ut, som dryckesunderlägg eller att ha på väggen.

Finns att hämta gratis i Mölndal.
Vänliga hälsningar Eric!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

|i5 6600K|Be-Quiet Dark Rock TF|Vengeance 2x8GB @2133MHz|2x850 EVO 500GB|Asus Z170I Pro Gaming|Lian Li PC-Q10|
Acer CB290Cbmidpr 29" 2560x1080 @76Hz|Infinity ErgoDox w/ Gateron Clear|Corsair K65 RGB w/ Cherry MX Red|Logitech M570|Steam Controller|Wii Remote Plus|Sennheiser HD 558|Antlion ModMic 4.0|

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna den, behöver det till ett bygge till föräldrarna.
Bor i Mölndal så kan hämta den.

Permalänk
Medlem

Om inte första tar den så skulle jag kunna ta den med frakt som jag betalar? Skulle ha den i en hylla vid streams som jag håller på att fixa

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Outtröttlig köprådgivare
Skrivet av PAsp:

Jag tar gärna den, behöver det till ett bygge till föräldrarna.
Bor i Mölndal så kan hämta den.

Du har PM!

Skrivet av Digiboy:

Skulle ha den i en hylla vid streams som jag håller på att fixa

Det skulle vara ärofyllt för det lilla kortet!
Måste bara vänta på svar från PAsp.

Visa signatur

|i5 6600K|Be-Quiet Dark Rock TF|Vengeance 2x8GB @2133MHz|2x850 EVO 500GB|Asus Z170I Pro Gaming|Lian Li PC-Q10|
Acer CB290Cbmidpr 29" 2560x1080 @76Hz|Infinity ErgoDox w/ Gateron Clear|Corsair K65 RGB w/ Cherry MX Red|Logitech M570|Steam Controller|Wii Remote Plus|Sennheiser HD 558|Antlion ModMic 4.0|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eric Hjalmarsson:

Du har PM!
Det skulle vara ärofyllt för det lilla kortet!
Måste bara vänta på svar från PAsp.

Absolut, väntar kvar ifall

Skickades från m.sweclockers.com