Missa inte Amazon Prime Day i Dagens fynd

Byta ut Note 8 mot en Samsung s20 eller iPhone SE?

Permalänk
Medlem

Byta ut Note 8 mot en Samsung s20 eller iPhone SE?

Hmm.. Jag behöver göra om mitt telia abonnemang från ungdom till ett "familjekonto" då sambon och jag ska slå ihop våra abonnemang.

Såg nu att de har riktigt bra kampanjer på iPhone SE och Samsung S20 om man köper den på avbetalning och tecknar ett nytt abonnemang. Jag behöver ändå fixa ett nytt abonnemang.

Jag har nu en samsung note 8 (som gått sönder och halva skärmen funkar bara med pekpennan).
Samsung s20 skulle kosta 5520
iPhone SE skulle kosta 720

--
Jag har en samsung galaxy watch.

Det är ju uppenbart att de inte är i samma klass, men 720 för en en iPhone SE är väldigt lockande. Dock vet jag inte om jag pallar IOS när man är van vid android.

Vad hade ni gjort i min situation?

Visa signatur

Fractal North | AMD 7 7800XD | Asus 1080 TI Turbo | Noctua D15 | MSI B650 Tomahawk | Corsair Dominator Platinum 32GB | MSI A1000G | WB Black NVMe 500 GB | WB Blue NVMe 1 TB | Samsung 840 250GB | Seagate 7200RPM 500GB

Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Båda är en bra deal. Om du gillar Samsung och Android skulle jag hålla fast vid det även om det inte är en fullt lika bra deal om man enbart ser till priset. Finns få saker man använder lika mycket som en mobil så dumt att snåla i onödan där o om du har en Note 8 idag så verkar du ju inte vara en person som byter i onödan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Herr K:

Båda är en bra deal. Om du gillar Samsung och Android skulle jag hålla fast vid det även om det inte är en fullt lika bra deal om man enbart ser till priset. Finns få saker man använder lika mycket som en mobil så dumt att snåla i onödan där o om du har en Note 8 idag så verkar du ju inte vara en person som byter i onödan.

Tack, jag körde på s20.
Hade egentligen behållt min Note 8 men då skärmen gått sönder lite och halva skärmen enbart fungerar med min S-Pen har jag börjat tröttna på det (haft det så i 8 månader kanske).

Visa signatur

Fractal North | AMD 7 7800XD | Asus 1080 TI Turbo | Noctua D15 | MSI B650 Tomahawk | Corsair Dominator Platinum 32GB | MSI A1000G | WB Black NVMe 500 GB | WB Blue NVMe 1 TB | Samsung 840 250GB | Seagate 7200RPM 500GB

Pixel 7 pro