IKEA samarbetar med Asus ROG om gamingmöbler

Permalänk
Asus

Hoppas på en "ROG Strix Järvfjället OC Gaming"

Permalänk
Medlem
Skrivet av mpat:

Nej, men Sonos grundades av f.d. Apple-anställda, så de kör med vad de kan.

Inlåst och överprissatt, roger på den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pålis:

Estetiken kommer ju gå förlorad så fort dom sätter dit ROG-loggan.

Precis, den loggan förstör ofta estetiken på allt den är med på. Oavsett produkt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Christley:

För att deras kabelrännor är nått jag krossar knät emot hela tiden och de är så otroligt fula. plus att inbyggda är så mycket snyggare.

Trådlös laddning som finns i bordet är dock inte super vanligt bland deras bord. iaf inte de bättre

Hitta en annan kabelränna att skruva dit, då. Min poäng är mest att om det är IKEA så får du ju ändå skruva ihop den, så det spelar mindre roll vad som ingår i deras paket.

Vad gäller trådlös laddning så har de en laddare som går att fälla in (Nordmärke) samt säljer en hålsåg för att fälla in den. Blir riktigt snyggt (jag gjorde det med en USB-laddare, men samma grej)

Permalänk
Medlem
Skrivet av YamahaDGX630:

Fick på riktigt fundera över om det var 1:a April idag när jag såg artikelomslaget!

År 2020 hälsar och frågar dig:

God morgon. Har du sovit bort halva mitt år?

Permalänk
Medlem
Skrivet av lastninja:

År 2020 hälsar och frågar dig:

God morgon. Har du sovit bort halva mitt år?

Haha!

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som känner att om det står "gaming" på något så tappar jag intresset för produkten? Jag kanske är för gammal, men jag kan inte förstå varför produkter som riktar sig till vuxna skall ha "häftiga namn" och se ut som en transformer. Gör en bra produkt bara till ett vettigt pris så kommer jag köpa den.

Permalänk
Medlem

Ikea gjorde databordet Jerker använder fortfarande databordet de är första utgåvan som var bäst har inte hittat något bättre databord till vettigt pris så dom kan om dom vill

Permalänk
Medlem

Helt övertygad om att Ikea kommer se till att leverera produkter med bra kvalité här. Tvivlar däremot på att de kommer klassas in i "premiumsegmentet" gällande gamingstolar.