Permalänk
Medlem

Färdig mini-kyl

tjeniz alla sega nuubs som campar på training banan i Cs !! hehe

ja bara untra, har sett bilder och läst forum om mini-kylar och untrarr om man kan köpa ett av er som läser detta eller ngn som vet ngn fet länk till en fet helsst swensk internet butik där man can schacka ett. vore fett!!,,, helst så dett rymmer ett par 33 cl jolt cola burkz,,,, ungefår 6 sztycen:D

Visa signatur

jag hatar saker när det händer !! hehe

YOu gotta lern 2 ReSteKpAh!! eachoder - ALi G

Permalänk
Medlem

Kan du översätta det där till dalmål tack...

Visa signatur

i5-6600K@4.2GHz | Corsair Vengeance LPX Black DDR4 2x8GB | ASUS Z170 PRO GAMING | Asus GeForce GTX 1060 Dual OC 6GB | Cooler Master Haf 912 Advanced | Cooler Master Seidon 120XL

Permalänk
Medlem

schacka = tjacka??

finns minikylar på datorbutiken.com...

Permalänk
Medlem

jag tror han frågar om vägen någonstans?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Buffi
jag tror han frågar om vägen någonstans?

Kanske är det vägen ur ett liv som CS-spelande fjortis?

Visa signatur

[font="arial"][size="1"]| "Never Argue With An Idiot. They´ll Lower You To Their Level And Then Beat You With Experience." |[/size][/font]

Permalänk
Medlem

Nu börjar jag förstå hem&skolas ideér om att datorspelande kan vara farligt. Börjar man skriva sådär är något hemskt fel.

Visa signatur

Dator 1: Mac Mini M4
Dator 2: 7800X3D, 64GB, 9070XT
Dator 3: Macbook Pro M1
Dator 4: Dell XPS 9500, i7 10750H, 32GB, 1050Ti

Permalänk
Medlem

herregud : ) grabben har suttit förmycket vid CS

Visa signatur

| A64 3000+@2490mhz | 2*512 twinmos | Msi K8N neo plat |

Permalänk
Medlem

till pez ,, da king yeh, schysst tipz det där med datorbutiken ska defin definitift htr det vl köpa 1 lr 2 st perfect att ha med till dreamhack eller kompiz lanet

Visa signatur

Permalänk
Medlem

snälla skriv på svenska.. och droppa det med alla z!

btw.. har för mig att teknikmagasinet har eller har haft mini-kylskåp som rymmer 12st 33cl burkar

Visa signatur

AMD Athlon XP64 3700+ | ABIT KN8 Ultra nForce4 | TwinMos winbond 2x512MB DDR pc3200 | Sapphire Radeon x1600 pro 512MB DDR | Maxtor ATA-133 120GB 7200RPM 8MB + Maxtor SATA 120GB + Maxtor SATA 160GB + 250GB usbHDD

Permalänk
Medlem

ska bli,,, hehe

Visa signatur

Permalänk
Medlem

hmm låter som en typisk hjärndöd CS-fjortis..

Permalänk
Medlem

håller med maDa

Visa signatur

"Vi kämpar, det är på allvar."

Permalänk
Medlem

Samma här Cs med drag åt lunar.

Visa signatur

ERx -> Alltid Trött IWill KK400-RS | Athlon Xp 2000+ | 256mb ddr | 48x cdrw | Samsung dvd | Nec ND-1300A DVD+-RW | GF4Mx440 128mb | Wd 80GB + Ibm/Hitachi 120Gb | Tvkort
"Fascism är den enda ideologin som fungerar" - Koffe

Permalänk
Medlem

Japp kompiz ? Och ,,,,, ? När ska detta skitet ta slut? Jo, när www.lunarstorm.se faller !

Visa signatur

Tidigare känd som eLight_swe

Permalänk
Medlem

Tycker att det borde upprättas regler i forumet mot denna typen av "språk"...

Visa signatur

i5-6600K@4.2GHz | Corsair Vengeance LPX Black DDR4 2x8GB | ASUS Z170 PRO GAMING | Asus GeForce GTX 1060 Dual OC 6GB | Cooler Master Haf 912 Advanced | Cooler Master Seidon 120XL

Permalänk

gillar din avtar haribo! ne men som alla andra sagt så finns det på datorbutiken.com/se

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

*ryser*

Visa signatur

Pågående projekt Quiet Dream - Ska bli klar innan DH
Kom förbi plats 50 rad 13 och häsla på!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gralov
snälla skriv på svenska.. och droppa det med alla z!

btw.. har för mig att teknikmagasinet har eller har haft mini-kylskåp som rymmer 12st 33cl burkar

"Droppa" (i det här fallet) och "btw" är väl knappast svenska?
"Man ska inte kasta sten i glashus".

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jiax
"Droppa" (i det här fallet) och "btw" är väl knappast svenska?
"Man ska inte kasta sten i glashus".

Får vi inte snacka sweclockers språket nu längre?

Visa signatur

Pågående projekt Quiet Dream - Ska bli klar innan DH
Kom förbi plats 50 rad 13 och häsla på!

Permalänk
Hedersmedlem

Håll er till topic, vill ni diskutera språk finns det en tråd i förslagsforumet.

Permalänk
Medlem

finns ett minikylskåp på www.kjelloco.se för 499:-

Permalänk
Avstängd

ahahahahhaha killen verkar helt rubbad iof lirar jag cs men vafan han e juh störd AHAHHAHAHAHHAHAHA

Visa signatur

XP 2200+ 9x225 @2025mhz | Abit NF7 nforce2 rev2.0 | 2x256 Twinmos DDR 400/3200 7-2-2-2 | Connect 3d 9700Pro| Audigy 2 | Red Neon | WD 120gb | 19 Hansol| 17094p 3dmark 01 | 5680 3dmark 03 |

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Antec P180 | Intel i7 2600K | Asus P8P67 DELUXE | 2x4096 Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL8 | ATI 4850 | 2x Intel® X25-M SSD 80GB |

Permalänk
Medlem

vill vi spela cs så har vi all rätt till de

sköt er sjävla istället

Thx & Gl-Hf

Visa signatur

[ 3800+ x2 [ asus A8N-sli-se [ xfx 7900gt [ 160 gb [ twinmos 1024mb [ bzerk 500w [ beantech igloo [

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zpider
Japp kompiz ? Och ,,,,, ? När ska detta skitet ta slut? Jo, när www.lunarstorm.se faller !

Ta å nuka lunastorms serverar FFS så vi får ett slut på detta lunande

Permalänk
Medlem

Re: Färdig mini-kyl

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Colp
tjeniz alla sega nuubs som campar på training banan i Cs !! hehe

ja bara untra, har sett bilder och läst forum om mini-kylar och untrarr om man kan köpa ett av er som läser detta eller ngn som vet ngn fet länk till en fet helsst swensk internet butik där man can schacka ett. vore fett!!,,, helst så dett rymmer ett par 33 cl jolt cola burkz,,,, ungefår 6 sztycen:D

Ungefärlig översättning:

Tja alla sega nybörjare... hehe

Jag bara undrar om ni vet något om minikylar och man skulle kunna få köpa det av er, eventuellt om ni har någon läng till en internetbutik som säljer sådana. Det ska hellst rymma ett par 33cl burkar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hentai-san
Nu börjar jag förstå hem&skolas ideér om att datorspelande kan vara farligt. Börjar man skriva sådär är något hemskt fel.

Nu börjar jag förså Folkpariets förslag till språkkontroll för nya medborgare.

Visa signatur

Får jag äta på ditt skägg?

g3wd.mine.nu

Permalänk
Medlem

Lunarstorm är ett projekt som vars mål sönderfaller i tre huvuddelar:
1. Ge pedofiler en grundplattform som utgångspunkt för sina närmande på underåriga pojkar/flickor
2. Att fördärva det svenska språket så att det inte går att tala längre, utan måste skrivas med tangentbordet. Detta medför att fjortisarna inte kan träffas och prata igenom huruvida dom ska träffa pedofilerna eller inte. Deras olyckliga föräldrar kan även inte dom (med ord i alla fall. Fast å andra sidan så har jag alltid förespråkat stryk.) säga åt fjortisarna att stanna hemma istället för att träffa pedofiler eller dricka "folkizar" och "ciggizar" (ursäkta om jag använda fel fjortis uttryck alla fjortisar)
3. Att ge mig ett nervöst sammanbrott så att jag tar livet av mig.

(ps: Måste man prata "lunarspråket" om man hänger på lunar? Och vidare: Måste man spela cs om man är en "lunariserad" kille på runt 14 år?

Visa signatur

Abit IC7-G, p4 2,6C ghz @ ~ 3,2ghz. Geforce TI4200 128 mb @ 310/550), 2*512 Twinmos Orginal PC3200, SB Audigy Live, 17" TFT*2.
"Love is the delusion that one woman differs from another."

Permalänk
Medlem

till alla er som undrar,, jag hatar lunar eller som ni kallar det lunaj
det e bara nördar som hållre på med det hehe, jag hållre hellre till på tex msn eller deta sköna forum hehe jag bara skriver så här bara för att det går snabbare och ja ja e 14 / halft ocj ja jag spelar Cs hehe,,,

FOTNOT: sluta mobba mig och skriv lite tips iställetrb så slutar jag att skriva ``den snabba stilen``

Visa signatur

Permalänk
Medlem

www.danmobility.se har jag iaf köpt från... funkar bra.. ligger på 40W har jag för mig...

Visa signatur

You can never escape the Darkness