Rode Podmic + Rode PSA-1 Boom Arm + TritonAudio FetHead

Permalänk

Rode Podmic + Rode PSA-1 Boom Arm + TritonAudio FetHead

Hejsan,

Nu säljer jag mina mikrofongrejer då de tyvärr inte har kommit till tillräckligt mycket användning. Allt är i nyskick och väldigt varsamt använt. Podmic och mikronarmen är inköpta på Komplett i maj 2020. Kvitto finns. FetHead är inköpt på Holmerup musik hösten 2019 och kvitto finns även där. Det följer även med ett vindskydd som passar Podmic (Rode WS2) samt en mikrofonkabel som även den är inköpt på komplett samtidigt som de andra.

Detta är alltså ett grymt paket till den som vill ha riktigt bra ljud oavsett om det handlar om streaming, podcasting eller vanlig gaming med kompisar på discord. Har själv använt detta med både Focusrite Scarlett interface samt en GOXLR Mini vilket har fungerat kanon på båda. För er som inte vet är FetHead till för att öka gainen på mikrofonen då den från början kräver ganska mycket kraft från ljud interfacet.

Nypris för Podmic just nu: 1259 kr (prisjakt)
Nypris för mikrofonarmen just nu: 899 kr (prisjakt)
Nypris för FetHead just nu: ca 700 kr (prisjakt)

Mina priser vid försäljning av delarna separat:
Rode Podmic + Vindskydd + Kabel: 700 kr
Rode PSA-1: 450 kr
TritonAudio FetHead: 300 kr

Paketpris för allt: 1300 kr

Finns i Göteborg för avhämtning. Kan även skickas men då betalar köparen frakten samt betalar i förväg med swish.

Har ni några frågor så skriv i kommentarsfältet eller PM.

Ha de fint.

Mvh,
Andreas

Läs hela annonsen här

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 5 7600 | Moderkort: MSI MAG B650 Tomahawk WIFI | GPU: MSI RTX 3070 Suprim | Minnen: Kingston DDR5 6000MHz 2x16GB | PSU: Seasonic FOCUS GX 850W | CPU-kylare: Deepcool Castle 360EX | SSD: Kingston FURY Renegade 2TB | Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic

Profil på Swedroid: Reddington

Permalänk

Jag är intresserad. Bor dock i Stockholm. Vad tror du frakten kommer gå på? Kan väl inte gå på mer än en 2 hundring?

Edit, intresserad av paketet då. För utsatt pris.

Permalänk
Skrivet av albinojanne:

Jag är intresserad. Bor dock i Stockholm. Vad tror du frakten kommer gå på? Kan väl inte gå på mer än en 2 hundring?

Edit, intresserad av paketet då. För utsatt pris.

Skickar PM med info!

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 5 7600 | Moderkort: MSI MAG B650 Tomahawk WIFI | GPU: MSI RTX 3070 Suprim | Minnen: Kingston DDR5 6000MHz 2x16GB | PSU: Seasonic FOCUS GX 850W | CPU-kylare: Deepcool Castle 360EX | SSD: Kingston FURY Renegade 2TB | Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic

Permalänk

Såld till @albinojanne via Blocketpaketet.

Visa signatur

Permalänk

Otroligt smidig affär. +rep till @gocartman.